Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

ANALÝZA: Enyaq už se dá objednat za 1,2 milionu. V Česku to trhák nebude

Škoda v Česku zahájila předprodej svého nového modelu Enyaq iV, který představila 1. září. Prozatím nejlevnější provedení, které lze objednat, stojí 1,2 milionu korun. Enyaq se povedl: je hezký a dobře vymyšlený, narazí ale na problém všech elektromobilů – je to drahá hračka pro nadšence.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LD

No, hlavně že zařízli elektrické Citigo....

0 0
možnosti
LJ

"....Očekávám v tom velký servisní potenciál..", to mluvi za vse:-/ Po 5 letech ma auto nulovou zustakovou cenu.

0 0
možnosti
RS

Hlavně je potřeba si uvědomit, kolik procent z ceny auta stojí baterie a jak na tom baterie budou např. po 5 letech. Pokud špatně, pak je 5 let starý elektromobil prakticky neprodejný.

0 0
možnosti
SK

Ale tato zkušenost už zde je několik let ! Nejen Tesla, Renault, BMW,nebo Nisan Leaf na českomoravském trhu jsou. A jsou tedy i jedinci s zkušeností. Každopádně se nejedná o cenu jakou máte dnes u běžné 60kWh u BMW nebo Audi. Stejně jako v době první republiky si elektromobilitu mohou dovolit lidé s uspěchem ve své pracovní činnosti a nikoli socky na dávkách. Výhoda je, že elektromobilitu nikdo nevnucuje jen ji nabízí - stále je zde možnost ropa,plyn , elektro. Vodík zatím není homologován pro provoz na komunikacích.

0 4
možnosti

Tiskové oddělení Škody se nějak nemá k tomu, aby uvolnilo informace o hmotnosti "ekologického" auta. Asi to bude pěkný bumbrlíček.

1 0
možnosti
Foto

Kontrolní otázka: elektromobil se nabije dle dokumentace za ... minut. Za jak dlouho se nabije, pokud přijedu k nabíječcce, která je obsazena?

1 1
možnosti

To není chyba elektromobilů.

Na vině je malý počet dobíjecích stanic. Náprava je snadná.

Když se vybuduje 10x více dobíjecích stanic, než máme dnes benzinek, tak bude po problému ;-D

3 0
možnosti
JZ

J29a57n 80Z80e60m64a55n

7. 9. 2020 4:29

Za tu ceny by byly čtyři Dacie v plný palbě.

3 1
možnosti

No právě. A nebo deset ojetejch mercedesů, a nebo .... ;-)

2 0
možnosti
JL

J15a59n 26L45u86k16á14š

6. 9. 2020 20:12

Jak se rika - "na baterky".

3 1
možnosti

Ano. Čeština je dokonalý jazyk.

1 0
možnosti
AS

SKoda Rapid, to bylo auto pro masy a cechy. Dojezd na plnou 800, cena neco pres 300, mista pro 4 dospele dost, 81 kw 0-100 pod 10s. Liftback, takze prevezete lednicku nebo sedacku a kufr 550 l. Kdybych chtel auto za mega tak Jaguar nebo Audi. Skoda za mega nikdy....

1 2
možnosti

Zas takovej šlágr to nebyl, úzký předek z fabie se nedal popřít ani maskováním svislým bokem, dva lidi se tam prostě pohodlně neposadili. Proto se prodával více sportback a liftback zanikl - kdo chtěl nějak rozumně použitelné auto pro rodinu, stejně musel sáhnout min po kompaktu, kdo hledal jen prostornější nákupní tašku tak šel do obratnějšího spacebacku. Z toho scala dneska těží.

A zcela bez emocí - škoda za mega je dnešní realita, ve střední třídě je to nejčastější cenovka, a i v nejprodávanější - tedy kompaktech - se tomu octavie sice neblíží (700-800), ale rozhodně to je velmi daleko těm 300. Doba je zkrátka jinde.

2 0
možnosti
JS

V tichosti bylo zrušeno citigo . Segment se kterým se nepočítá.

2 0
možnosti

U minauta se maxicena baterky nedá nijak zamaskovat.

0 0
možnosti
DK

Opravdu velký krok ....................... do slepé uličky ...............:-/

6 3
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...