Diskuze

ANALÝZA: Enyaq už se dá objednat za 1,2 milionu. V Česku to trhák nebude

Škoda v Česku zahájila předprodej svého nového modelu Enyaq iV, který představila 1. září. Prozatím nejlevnější provedení, které lze objednat, stojí 1,2 milionu korun. Enyaq se povedl: je hezký a dobře vymyšlený, narazí ale na problém všech elektromobilů – je to drahá hračka pro nadšence.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, hlavně že zařízli elektrické Citigo....

0 0
možnosti

"....Očekávám v tom velký servisní potenciál..", to mluvi za vse:-/ Po 5 letech ma auto nulovou zustakovou cenu.

0 0
možnosti

Hlavně je potřeba si uvědomit, kolik procent z ceny auta stojí baterie a jak na tom baterie budou např. po 5 letech. Pokud špatně, pak je 5 let starý elektromobil prakticky neprodejný.

0 0
možnosti

Ale tato zkušenost už zde je několik let ! Nejen Tesla, Renault, BMW,nebo Nisan Leaf na českomoravském trhu jsou. A jsou tedy i jedinci s zkušeností. Každopádně se nejedná o cenu jakou máte dnes u běžné 60kWh u BMW nebo Audi. Stejně jako v době první republiky si elektromobilitu mohou dovolit lidé s uspěchem ve své pracovní činnosti a nikoli socky na dávkách. Výhoda je, že elektromobilitu nikdo nevnucuje jen ji nabízí - stále je zde možnost ropa,plyn , elektro. Vodík zatím není homologován pro provoz na komunikacích.

0 4
možnosti

Tiskové oddělení Škody se nějak nemá k tomu, aby uvolnilo informace o hmotnosti "ekologického" auta. Asi to bude pěkný bumbrlíček.

1 0
možnosti
Foto

Kontrolní otázka: elektromobil se nabije dle dokumentace za ... minut. Za jak dlouho se nabije, pokud přijedu k nabíječcce, která je obsazena?

1 1
možnosti

To není chyba elektromobilů.

Na vině je malý počet dobíjecích stanic. Náprava je snadná.

Když se vybuduje 10x více dobíjecích stanic, než máme dnes benzinek, tak bude po problému ;-D

3 0
možnosti

J88a61n 98Z25e71m37a42n

7. 9. 2020 4:29

Za tu ceny by byly čtyři Dacie v plný palbě.

3 1
možnosti

No právě. A nebo deset ojetejch mercedesů, a nebo .... ;-)

2 0
možnosti

J12a89n 68L49u16k97á23š

6. 9. 2020 20:12

Jak se rika - "na baterky".

3 1
možnosti

Ano. Čeština je dokonalý jazyk.

1 0
možnosti

SKoda Rapid, to bylo auto pro masy a cechy. Dojezd na plnou 800, cena neco pres 300, mista pro 4 dospele dost, 81 kw 0-100 pod 10s. Liftback, takze prevezete lednicku nebo sedacku a kufr 550 l. Kdybych chtel auto za mega tak Jaguar nebo Audi. Skoda za mega nikdy....

1 2
možnosti

Zas takovej šlágr to nebyl, úzký předek z fabie se nedal popřít ani maskováním svislým bokem, dva lidi se tam prostě pohodlně neposadili. Proto se prodával více sportback a liftback zanikl - kdo chtěl nějak rozumně použitelné auto pro rodinu, stejně musel sáhnout min po kompaktu, kdo hledal jen prostornější nákupní tašku tak šel do obratnějšího spacebacku. Z toho scala dneska těží.

A zcela bez emocí - škoda za mega je dnešní realita, ve střední třídě je to nejčastější cenovka, a i v nejprodávanější - tedy kompaktech - se tomu octavie sice neblíží (700-800), ale rozhodně to je velmi daleko těm 300. Doba je zkrátka jinde.

2 0
možnosti

V tichosti bylo zrušeno citigo . Segment se kterým se nepočítá.

2 0
možnosti

U minauta se maxicena baterky nedá nijak zamaskovat.

0 0
možnosti

Opravdu velký krok ....................... do slepé uličky ...............:-/

6 3
možnosti