- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No, hlavně že zařízli elektrické Citigo....
"....Očekávám v tom velký servisní potenciál..", to mluvi za vse Po 5 letech ma auto nulovou zustakovou cenu.
Hlavně je potřeba si uvědomit, kolik procent z ceny auta stojí baterie a jak na tom baterie budou např. po 5 letech. Pokud špatně, pak je 5 let starý elektromobil prakticky neprodejný.
Ale tato zkušenost už zde je několik let Nejen Tesla, Renault, BMW,nebo Nisan Leaf na českomoravském trhu jsou. A jsou tedy i jedinci s zkušeností. Každopádně se nejedná o cenu jakou máte dnes u běžné 60kWh u BMW nebo Audi. Stejně jako v době první republiky si elektromobilitu mohou dovolit lidé s uspěchem ve své pracovní činnosti a nikoli socky na dávkách. Výhoda je, že elektromobilitu nikdo nevnucuje jen ji nabízí - stále je zde možnost ropa,plyn , elektro. Vodík zatím není homologován pro provoz na komunikacích.
Tiskové oddělení Škody se nějak nemá k tomu, aby uvolnilo informace o hmotnosti "ekologického" auta. Asi to bude pěkný bumbrlíček.
Kontrolní otázka: elektromobil se nabije dle dokumentace za ... minut. Za jak dlouho se nabije, pokud přijedu k nabíječcce, která je obsazena?
To není chyba elektromobilů.
Na vině je malý počet dobíjecích stanic. Náprava je snadná.
Když se vybuduje 10x více dobíjecích stanic, než máme dnes benzinek, tak bude po problému
No právě. A nebo deset ojetejch mercedesů, a nebo ....
SKoda Rapid, to bylo auto pro masy a cechy. Dojezd na plnou 800, cena neco pres 300, mista pro 4 dospele dost, 81 kw 0-100 pod 10s. Liftback, takze prevezete lednicku nebo sedacku a kufr 550 l. Kdybych chtel auto za mega tak Jaguar nebo Audi. Skoda za mega nikdy....
Zas takovej šlágr to nebyl, úzký předek z fabie se nedal popřít ani maskováním svislým bokem, dva lidi se tam prostě pohodlně neposadili. Proto se prodával více sportback a liftback zanikl - kdo chtěl nějak rozumně použitelné auto pro rodinu, stejně musel sáhnout min po kompaktu, kdo hledal jen prostornější nákupní tašku tak šel do obratnějšího spacebacku. Z toho scala dneska těží.
A zcela bez emocí - škoda za mega je dnešní realita, ve střední třídě je to nejčastější cenovka, a i v nejprodávanější - tedy kompaktech - se tomu octavie sice neblíží (700-800), ale rozhodně to je velmi daleko těm 300. Doba je zkrátka jinde.
V tichosti bylo zrušeno citigo . Segment se kterým se nepočítá.
U minauta se maxicena baterky nedá nijak zamaskovat.
Opravdu velký krok ....................... do slepé uličky ...............