Diskuze
S antiradary se dá někde jezdit beztrestně
Děkujeme za pochopení.
Josef
Detektor
Nevím dost dobře, jak by si s definicí detektoru poradili, protože neznám na trhu detektor, který detekuje frakvenci 34 GHz. Všechny současné detektory detekují naprosto jiné frekvence a shodou okolností jsou to i harmonické kmitočty policejních radarů. Že by vymysleli plošný zákaz všech detektorů záření?
BAryk
Antiradar
Minulý týden jsem jel taxíkem z letiště a bavil jsem se s řidičem. Říkal, že spousta taxikařů si kupuje aktivní rušičky radarů, které jsou schopné zaměřit a rušit i signál z laserových radarů. Instalují se do nárazníků vpředu a stojí řádově cca. 40-50 tisíc Kč. V okamžiku, kdy takové auto zastaví policie, on skrytým vypínačem zařízení vypne. Finta je v tom, že na první pohled není toto zařízení v interiéru vidět a policie nemá právo a ani možnost na místě auto prohledávat a zjišťovat, jestli a kde se antiradar nachází. Běžný policista na to prostě nemá ani prostředky ani znalosti. Oni pouze mohou řidiče poslat na technickou kontrolu, na kterou se musí dostavit během několika dní, během nichž může toto zařízení demontovat. Prý se jim to stejně vyplatí, jinak by si údajně nevydělali, kdyby museli jezdit dle předpisů a báli se o body.
Ne
Re: Antiradar
Na Evropskou jim to zrovna moc nepomuze, protoze tam se mohutne montuji pomerova meridla rychlosti na ktere je cokoliv kratke. Ale zase jsou to stacionary o nichz clovek vi.
Jinak laserovy jammer nestoji 40 - 50kKc, ale u nas nejakych 12.000 a ze Statu se da dovest asi za sedmicku.
Josef
Detektor
Nevím dost dobře, jak by si s definicí detektoru poradili, protože neznám na trhu detektor, který detekuje frakvenci 34 GHz. Všechny současné detektory detekují naprosto jiné frekvence a shodou okolností jsou to i harmonické kmitočty policejních radarů. Že by vymysleli plošný zákaz všech detektorů záření?
honza.v
Antiradar
To,že má někdo v autě antiradar policii vadí.Ale,že v každém rádiu o radarech informují na jakých jsou místech,to jim už nevadí.Dokonce i prohlásili,ž ejsou rádi,když se o tom v rádiu mluví a řidiči si tak dávají pozor.Trochu si v tomhle policie protiřečí.
iuos
hmm
tohle taky nechápu... stejně jako argument "lidi o nich pak ví a jedou pomaleji"... vždyť jedou pomalejš jenom těch pár metrů, kde je...
jet rychleji, než je povoleno, tvářit se jak frajer a mít v autě antiradar je pěkná srabárna... frajeři jsou schopni unést tíhu porážky (pokutu)
Vážný
Problém Ústavy
Problém je, že Listina ZPS umožňuje přijímat informace bez omezení, jako základní právo člověka. Omezit ji lze pouze zákonem a musí to být nezbytné pro ochranu práv a svobod druhých, bezpečnost státu, veřejnou bezpečnost, ochranu veřejného zdraví a mravnosti.
Čili nějaký nejasný výkřik v zákonu není dostatečný. Muselo by se jasně v zákonu uvést, že je zakázáno provozovat zařízení pasivně detekující policejní radary. A odůvodnění zákona by muselo velmi dobře oargumentovat proč.
Ne
Jak to vzniklo
Cely "problem" vzniknul tak, ze PCR a Ministerstvo dopravy chtelo i pasivni antiradary pausalne zakazat. Tato pasaz vsak neprosla snemovnou, protoze poslanci dospeli k nazoru ze to neni vhodne a v zakone zustalo PUVODNI davno platne ustanoveni.
Nasi urednici a Policie CR ne nadarmo nazyvana nejvetsi skupinou organizovaneho zlocinu v Cechach, se necim takovym jako nazorem zakonodarcu samozrejme nedaji ovlivnit a tak vymysleli vlastni ryze ucelovy vyklad zakona.
michal II
Konecne smysluplny clanek
Konecne jsem se dozvedel, kde se da takovy antiradar koupit. IDNES diky.
Bubrak
proti lidske svobode
Zakazat detektor jakehokoliv zareni je proti lidske svobode, odhaduji ze i proti ustave. Detektor policejniho radaru je vlastne i lidske oko (podobnou myslenku vyjadril uz nize 'hoppik'), kterym tento radar muzeme spatrit a nasledne snizit rychlost. Je neodejmutelnym pravem lidkeho jedince mit moznost analyzovat prostredi ve kterem zije. Sam detektor nevlastnim a ani jej nechci porizovat, kazdy na nej ma ale bytostni pravo.
to snad není možné
Re: proti lidske svobode
Bubrák zešílel. Typický čecháček. V Iraku si podobně zdůvodňují šílení teroristé své práva, když před kamerou klindě řezají hlavy řidičům nebo pomocníkům červeného kříže. Inu kocourkov jak nahoře tak mezi lidem. Česká logika - "...proti lidské svobodě...ha ha ha, - a 50 let bubrák pekl s komunisty a ani nedutal.
Desperado
Nepřiměřená rychlost
Tak co teda způsobuje ty nehody nepřiměřená rychlost, nebo překročení cedulové rychlosti?! Zvlášť u nás v Kocourkově, kde každý inciativní blb na úřadě, či stavař se základním vzděláním si může postavit cedule s omezením rychlosti kde se dá? Klasický přístup v ČR, někde se stane bouračka tak tam vrznu ceduli s 30-tkou, pro jistotu bez značky konce omezení, než aby se zlepšil dopravně technický stav kritického místa. O obcích kde je začátek/konec někde na poli ani nemluvě. A zrovna takové speedtraps jsou oblíbeným místem pro cajty. Ani se nedivím, že se najdou lidé co se této buzeraci začnou bránit. Až budou omezení rychlostí opravdu jen tam kde je třeba a měřiči překročení cedulových rychlostí budou u škol a tam kde je zvýšeného riziko nebezpečí, až bude jinak sankciováno mírné překročení rychlosti a jinak závodění na silnici pak se na to antiradary řidiči vykašlou...
hoppik
zrak
jen nevím jestli je legální po spatření značky omezující rychlost snížit rychlost. Pokud by totiž za značkou měřili. Tak bych vlastně úmyslně znemožnil kontrolní funkci policejního radaru :-) .
lolek77
Re: zrak
Legální není ani mít brzdy. I ty maří výsledky kontrolní činnosti policie tj. vybrat mastnou pokutu.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...