- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Thomas Schäfer | foto: Volkswagen
Celý článek jen pro členy
Chcete číst prémiové texty bez omezení?
Thomas Schäfer provedl Škodu náročným obdobím covidu se všemi souvisejícími patáliemi. Jeho prvním úkolem v Mladé Boleslavi bylo představení elektrické Škody Enyaq světu. V čele české značky se projevil jako charismatický vůdce. Brzy ho tedy povolali do Wolfsburgu, kde od loňského července vede značku Volkswagen. Byl jmenován též předsedou dozorčí rady Škody Auto a je též členem představenstva celého koncernu VW. V gesci má takzvané objemové značky skupiny – kromě Volkswagenu také Škodu a Seat s Cuprou.
Aktuálně prochází koncern složitým obdobím.
Ano, opravdu. Děje se spousta věcí najednou. Za normálních okolností máme naplánovaný každý rok, fixní plán na pět let dopředu a výhled na dekádu. A teď? Musíme počítat se vším, volatilita se zdá být novým normálem. Zároveň se společnost mění rychlým tempem: Stále pracujeme se spalovacími motory, pak s elektromobily, plus továrny na baterie, hledáme suroviny, software…
Připojte se ještě dnes a získejte:
Ve středu 1. května se na letišti Náměšť poprvé veřejnosti představí nové vrtulníky AH-1Z Viper a UH-1Y Venom. K vidění bude další letecká i pozemní technika.