- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ta Evropa se z e-aut asi zblaznila. OK, na jizdy kolem komina a na chatu. Na delší cesty vždy pár hodin plánováni předem a po cstě modlení aby ten plán vyšel, kolik let vydrží deklarovaná kapacita baterií, no a nakonec info od hasičů, ze nebude mozno parkovat v poszemních garážích či hromadných u OC,neb to neumí hasit. Ale Číňan dá rád Evropě to si přeje a vychytrale se jen směje🙂❗️
.
Ty dva tablety přilepil na palubku proboha kdo?
A neříkejte mi, že designér, protože to vypadá hrozně.
Ono to má řešení, auta pro bohaté můžou být elektro, aspoň dokud technologie baterií dostatečně nepokroci. A plebsu by se mohli nechat Scaly a Fabie kombi. Nějaký dráhy elektromobil nebo levný s nulovým odjezdem si strcte za klobouk. Ostatně bude záležet na každém z nás jak bude v eurovolbach volit, jestli eurohujery typu Niedermayer z koalice spolu nebo skepticky SPD.
Plebs si kupuje nove auta? Asi ne co? A kdo je pro ne nakoupi, aby je pak dal do bazaru?
Tak Skodovka bude vyvijet ICE bez budoucnosti, zisk posle do VW a ten ty penize preposle do Renaultu / Ciny za poskytnuti elektro platformy...
A odbory zatim stavkuji proti zmenam, ktere se jich nedotknout. Dobra prace .
Co nechápou? Vraťte do hry fabii kombi, obě varianty zvednete o 10 cm a do podlahy dejte baterie. Ideálně zachovejte i variantu plugin hybridu s 1,4 TSI a zákazníci vám urvou ruce
nekdo by mohl nakreslit takove sidliste s prodluzovackou z kazdeho okna a horicim vstupem s hlavnim rozvadecem :)
Driv nebo pozdeji se lide zacnou prat o zasuvky, budou je ukopavat nicit...to bude anarchie. Zlatej mazut.
Trochu napovím: levná baterie = malá baterie. Aby mohla být malá musí být malé a lehké také auto, bez zbytečné elektroniky která žere proud. A dojezd klidně jen 100 km. To je základní recept na malý levný elektromobil do města.
A kde se v těch městech budou vsechna ta EV nabíjet? A kolik to nabíjení bude stát? A kde se na to vyrobi tolik elektriny?
tak VW ohlasil na 2025 levny elektromobil a ted zjistuje, ze to neumi? komedianti
a jak přišly na to , že cena 20 až 25 tisíc euro je lidová?
Tak nějak se to koncernu hroutí pod rukama. Ehm.., neříkali to skeptici před pár lety, že jejich nabubřelost ve spojení s bezvýhradnou sázkou na elektromobilitu je nesmysl? Problémy jsou tady dřív, než se čekalo.
Kdyby meli bezvyhradnou sazku na eleltromobilitu tak by dnes nehledali partnery na jejich vyvoj, ze?
Ani doplaceji na svou rigidnost a prave kdyby vsadili vse na elektromobilutu tak dnes nejsou v teto situaci.