Diskuze
Rakousko končí s testováním stočtyřicítky na dálnicích. Kvůli sporným emisím
Děkujeme za pochopení.
A98n83t38o19n60i73n 96N80e12m29e63c
Neomezena rychlost je v Nemecku, Somalsku a Burundi, ale i v Cesku - na dalnici nejsou kontroly na rychlost ani na odstup od blikajiciho divocha.
Cesko ma udajne proti Nemecku 2 x vice mrtvych na pocet aut. Na ujete kilomtry je to 3 x vice.
J67i42ř11í 14S84c84h34w43a12c90h
nj, to bude tím, že Německo prý páchá tu elektrickou, ekonomickou společenskou a bůhvíjakou sebevraždu.
L19a72d48i23s67l30a18v 49K14a31l65o85u76s
Nějaké limity jdou k ničemu. Vždy záleží, jaká je hustota. Na prázdné dálnici můžete jet 200 a ničemu to vadit nebude. Co se týče emisí, zakažme zbytečné lety z Brusselu a zachráníme planetu.
J90i83n14d52ř32i81c73h 32Š85k19o49p17e52k
Z větší části pravdu máš, ale pleteš se v jedné věci. Čím větší rychlost, tím vyšší odpor. tedy spotřeba i emise. Samozřejmě rozdíl 130 vs. 140 km/h je nula nula prd.
J75a65n 83M35a45l24ý
Spotřeba paliva od rychlosti 120 Km/h rychle stoupá, takže to rozhodnutí chápu.
P50e39t64r 57B75á80č62a
Jsem zvedav kdy konecne ty zeleny nekdo vypraska z Evropy.
T33o63m97á16š 24M68a34c35e76j54k98a
Tady je vidět to, že těm zeleným nejde absolutně o životní prostředí, ale jen o možnost něco zakázat, aby ukázali jak jim chutná moc, o ničem jiném to není.
O57d75s42t73r86a73n15ě92n68ý 18U28ž10i96v33a79t51e21l
J97i35ř63í 75S49c90h43w85a17c53h
Aut schopných jet trvalou rychlostí 120+ bylo asi tak 100 v celé ČSSR a potkat po 23 hodině auto na silnici byl svátek...
A78n20t67o16n13í56n 51S17e66b15e41r78a
No ja jezdim 140, protoze mi auto ukazuje o 7 km vic a tak se vejdu do 130 s toleranci a pokuty mi nechodi....
Chudaci ti co to nevi. Jedou realnych 122 :-D
J79a13n 96T84a47r77a92b82a
Já mám bohužel/dík auto nové, které už musí ukazovat přesně. Takže při 55km/h v obci jedu 55km/h, radary ukazují 55km/h, GPS (waze) ukazuje 55km/h, ale podle kamionistů, co se mi v obcích lepí na zadní nárazník, jedu zřejmě 30.
O65n69d10ř97e80j 34H14r60o70m60á52d90k67a
Optimální bylo na tomto úseku nastavit na tempomat 145 km/hod což bylo reálně dle gps nějakých 142...
Cesta ubíhala, soustředil jsem na cestu a řízení... ještě vyšší koncentrace pak na německé dálnici při 160+
Naopak na IG-L úseku 100km/hod jsem svačil, pil, různě se znuděně rozvaloval do skoro ležící polohy a s mnohem nižší pozorností...
Co je asi bezpečnější ?
R78o96b54e78r20t 26M78a62t34u66l95a
Nebojte on vám to za chvíli nějaký blb nejspíše majitel HTP vysvětlí
J53a92n 63T83a23r12a82b13a
Před lety Rakousko zkoušelo na A10 (Tauernautobahn) limit 160km/h. Během ročního období výrazně klesla nehodovost jak v počtu, tak v následcích a snížila se četnost a délka doby, kdy bylo nutné proměnlivým značením rychlost omezovat. Takže výsledek jasně poztivní. Do doby, než se projevili Greenbrains.
J67a81n 84H56r84u43b69e65š
A z jakého důvodu to ti zelení panáčci přepočítávají na 3,5 - 3,6% pro osobní automobily? Jde snad o to, jak moc vzroste CELKOVÉ množství vyprodukovaného CO2. A to vzrostlo o 1,2 - 1,6%. To je klíčová hodnota a je jedno, jakou měrou se na tom podílí osobní a nákladní auta, nebo pro mě za mě třeba traktory, bagry a parní válce. Kdyby tam jezdilo všehovšudy 10 osobáků a emitovaly o 50% víc CO2, tak se to na celkovém množství neprojeví nárůstem snad ani v řádu jednoho promile. Pak 50% na jedno osobní auto vypadá naprosto příšerně, ale skutečný dopad bude téměř neměřitelný. Jistě, kvůli 10 vozům nikdo takovou úpravu rychlosti dělat nebude, ale důvod ke zrušení limitu 140 km/h by spočíval v neefektivnosti, ne v ekologickém zatížení. Záměrně jsem zvolil mezní případ, aby absurdita argumentace zelených tajtrlíků byla zřejmá na první pohled.
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Daytona je zpátky! Hi-tech fosílie Ferrari má 12 válců bez turba i elektřiny
Novinka z Maranella nepokrytě křičí do světa: „Mám dvanáct válců!“ A navíc nemá žádné přeplňování...
Módu SUV odstartovala před 30 lety Toyota, dnes městské teréňáky frčí
Japonská automobilka Toyota představila 10. května 1994 model RAV4. Tři písmena ve jménu jsou...
OBRAZEM: Plejáda superkár gaučových pilotů. Znáte speciály světa videoher?
Virtuální závodiště jménem Gran Turismo, do kterého nově vyrazila i Škoda, umožňuje i bez řidičáku...
Piruety i slalom. Machři na policejních motorkách předvedli své umění
Jako ladné akvabely se proplétali mezi sebou a kuželkami. Policisté z motocyklové jednotky na svých...
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Prodej bytu 4+1, 117 m2, Teplice, ul. Jiřího Wolkera
Jiřího Wolkera, Teplice
3 499 650 Kč