Diskuze
Elektromobil, který není třeba nabíjet, získal evropskou homologaci
Děkujeme za pochopení.
S24a53m49u70e96l 86H10a84v96r42á81n61e12k
Problém rychlého nabíjení akumulátorů se nechá vyřešit tím, že budou mít všechny elektromobily pár stejných akumulátorů. Po vybití jednoho řidič přepne na druhý a vybitý si nechá za běžný obnos vyměnit na "čerpací stanici" za nabitý akumulátor. Ušetří se tím spousta času.
P80a80v87e42l 20K72u13r90a84l
nevýhodou je že můžete měnit akumulátor na konci svého života s mizernou kapacitou za nový akumulátor který pojede lépe. Značný rozdíl v jejich hodnotě.
Kladu si otázku komu se to bude chctít sledovat, nemluvě o tom kdo bude ochoten tyto akumulátory na benzínkách skladovat (vcelku solidně umrtvené peníze ve chvíli kdy nikdo nechce držet ani základní náhradní díly skladem)
Krom toho každé vozidlo různých výrobců bude mít jinou zátěžovou křivku... je tedy dost pravděpodobné že univerzální akumulátor nebude moc efektivní...
T32o73m97á77š 20H24a11a96s
Skutečně? V tom případě doporučuji rubriku "Kultura".
O67l11d42ř66i67c16h 88H95o57r10á22k
Pokud by tento elektrolyt dokázaly nabíjet / recyklovat i OZE, bylo by to skvělé využití.
(OZE se vyznačují nerovnoměrností výkonu a i úplnými výpadky dodávky, takže by operace musela být přerušitelná)
J15i13ř24í 20D57v39o46ř21á33k
Homologace znamená , že vozidlo může vyjet na pozemní komunikace.Ty údaje , vztažené na jeden elektromotor odpovídají tahači návěsů(Zhruba 12 . litr v naftě s turbem). Mám radši tu o té Červené Karkulce.
J30a19n 22F23r89o76l59í87k
Princip osmózy je znám poměrně dlouho. V roce 2009 byla v Norsku spuštěna první elektrárna s výkonem celých 4 kWh. V roce 2015 (uvádí se v článku z roku 2009) má už zásobovat 10 tis. domácností. Rád se nechám příští rok překvapit.
P13a12v69e72l 40D22o15s12t58á28l47e31k
Všechno co sníží závislost naší civilizace na jižních a východních zaostalých a despostických režimech má smysl, i kdyby se ta elektřina vyráběla v uhelných elektrárnách.
P13e77t75r 57M88i28c75h90a56l
Nezní to marně. Ale otázka je, kolik to bude stát (myslím provoz, elektrolyt, jeho znovunabití atd.).
L18u98k21a98s 89B74u51c89h35t64a
V áčkách maj Teslu, ta se mi líbí asi víc!
J87i23ř50í 34Z62ý62k95a
Tesla je moc fajn auto. Nedávno jsem ji potkal v provozu a až jsem se zastyděl, jaký kravál vydává moje služební auto. Tesla si jen tak tiše plula ulicí. A ten odšťuch při rozjezdu, paráda.
J69i61ř46í 57D22v39o51ř55á73k
Rád bych si tento článek přečetl ještě jednou.Tak za pár let.(možná měsíců).
S73t23a13n34i66s62l63a87v 77R15o74s38e91c44k78ý
Někteří diskutující, dávejte si pozor na pravopis, elektrolit by bylo něco jako elektrický kámen.
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...