- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jenže tak to funguje - nejedu - nabíjím. A ano, benzínky se taky musely postavit. Nevím, co vám vadí na představě, že musíte nabíjet. Prostě to do ní jednou za týden, třeba přes noc strčíte. Jako mobil. Nebo u něj snad máte taky benzínový generátor na krytu? Nedává to smysl. Jediný rozdíl je v tom, že u benzínu chcete jet, tak tankujete, u elektra nechcete jet - nabíjíte. A u dlouhých tras nabíjení 15 minut u kávy na dojezd 300 km, kdy jedete třeba 800 km jistě nikomu nevadí, bo si stejně většina lidí dá alespoň chvíli pauzu. A nabíječky jsou jen otázka času. A jsem z Ostravy, podívejte se na západ, tam je situace lepší a ještě se zlepšovat bude.
Vypadá to, že lidé zde v komentářích jezdí 600 km denně a 1200 km cestu zvládnou bez jediné přestávky.
Lidé zde si hlavně plánují cesty podle sebe a ne podle toho, kde je po cestě nabíječka.
Apka jako kravina? Zmáčknout čudlík na mobilu je jednodušší. A já nevím u vás, ale dokonce v takovém zapadákově, jako je Frýdek - Místek, je v podzemkách OC Frýda 50 kw nabíječka ČEZ. A to je ono - koupíte si elektromobil a za rok to bude ještě komfortnější, třeba ty sámošky. To u ropáku nejde. Navíc - 1000 km asi v rámci Česka nejedete (trasa Ostrava - Praha je dlouhá asi 370 km, reálný dojezd Kona Electric asi 430 km) a na západě je situace lepší. Když se zamyslíme - argumenty typu "je to slepá větev, bo je málo nabíječek" je blbost, bo právě kdyby se EV rozšiřovala, by bylo by jich více. Nabíječka u Lidlu mimo realitu? To je z té vaší hovadiny největší kravina (nevím, proč musíte někomu nadávat, ale ok, já můžu diskutovat vulgárně). Proč by ne? Tesco má taky benzínky, tak Lidl bude mít nabíječky, ale ty alespoň mohou být na parkovišti u aut.
Ale ať si každý koupí co chce. Já jen nechci ze svých daní dotovat někomu nákup auta. Zvlášť, když to dotyčný nepotřebuje.
Dotace se mají dávat na veřejně prospěšné projekty, ne na nákup aut. To je zvrácenost.
o tom na co se budou dotace dávat a co je prospěšný nerozhoduje prostý lid, ale ten, kdo má peníze na ně na účtu, u nás se budou dotace na elektrická auta dávat časem taky, to je dnes už jistý
EV - dotace, není spotřební daň na elektřinu.
Až se to rozšíří, tak vám ta slavná EU zavede další daně a poplatky. EV by bylo ok, ale pro většinu lidí to není kde nabíjet. Nedovedu si představit typické české sídliště jak se tam nabíjí stovky aut.
bude to pak blbý, ale musíme si užít ještě teď, dokud je to dobrý
"Evropské prodeje aut jsou v minusu"
To jako automobilky přestaly prodávat a začali nakupovat auta nazpět?
Spíš vyrobí více aut než prodají... nevím je to podivná věta, dá se to jen odhadnout.
Elektromobilita je jen politicky projekt, vice se to kupuje jen proto, ze EU sikanuje ridice spalovaku...
tak ono je jedno, proč se víc kupuje, prostě se víc kupuje a kupovat bude, návrat ke starým časům nebude a nemá smysl se tím trápit, protože se to nedá změnit
Elektromobily nejsou ekologické, ale ekologičtější. A to i v ČR, kde se elektromobil většinou stává ekologičtějším po ujetí 50000 km. Navíc EV mají další výhody, akcelerace, ticho, výkon atd. O tom se ale zdejšímu řidiči Fabie ani nemůže zdát. Kdyby na ně měli peníze a alespoň jednou b něm jeli, mluvili by jinak.
Neslyset seveleni dieselu, nemoct si vychutnat tu silu... dekuji nechce.
Ev je pouze politicky projekt.
Plně elektrické Renaulty na prvním místě? To francouzská pošta nakupuje Kangoo Z.E.?
Tak ty prodeje elektro mají logiku, když státy masivně dotují elektromobily ve snaze přejít na Green deal a nijak nepodporují, spíš šikanují spalovací motory, takže i pád spalovacích motoru má logiku.