Diskuze
Potíže Fiatu nekončí
Děkujeme za pochopení.
Míra
Reklama Fiatu
je naprosto špatná, klipy jsou nesrozumitelné, nemají příběh, ani auto není pořádně vidět - Stilo i Punto. Přitom jsou to kvalitní vozy, technicky, bezpečnostně a užitnou hodnotou na výši. Prodejní a servisní síť je v ČR nekvalitní a nestabilní (mám vlastní zkušenosti z Č.Bud.)Pokud je to podobné i v jiných zemích, není divu, že má Fiat problémy. Je to škoda pro něj ale zejména pro motoristy.LaHa
Re:
Míro,nezbývá než s tebou souhlasit. Tvůj názor je opravdu vyčerpávající a jedině správný.LaHa
Je to vidět
Vrátil jsem se z dovolené na ostrovech Krk, Cres a Lošinj, kde je plno Italů a nestačil jsem se divit v čem jezdí. Ve fiatu málo, rozhodně méně než jsem čekal. Třeba Itala ve Stilu vidíš méně často než v Octavii, častěji než Fiata mají Alfu nebo Lancii. Jinak hlavně německý vozy.pavlicekk
Fiat je srdcovka
protože italové dělají nejhezčí auta. Stilo je krásné, ale chybí mi verze kombi jako rodinné auto i na dovolenou. Fiatu držím palce, protože bez jeho aut by ubylo pestrosti.Jura
Je vidět co dokáže reklama...
Auta od VW Group jsou šmejdy s nejhoršími motory, ale díky marketingu je každý koupí. Co se týká spolehlivosti, taky na tom nejsou nejlíp. A nový motor škoda 1.2 HTP ? Prý vysoký točivý moment v nízkých otáčkách. Jen samé lži, ten motor je tak slabý, že se s ním rozjíždí hůř než s motorem ve stodvacítce. jen pro srovnání : Punto 1.2 16V - 59 kW/5000ot/min - 114/4000 Nm a Fabia 1.2 HTP - 40 kW/4750 - 106/3000 Nm. To je potom jiná jízda...jirka
Re: Je vidět co dokáže reklama...
Po zkušenostech s prací servisů Fiat, které jsem navštěvoval s rodinným Tipem, když jsme ho měli, a zvláště pak při srovnání s prací autosalonu Ford nebo Škoda, což jsou další auta, s kterými jsem také jezdil, mě u Fiatu nikdy neuvidí. Příklad - při výměně rozvodového řemenu v plzeňském Ricardu nevyměnili napínací klapku, prý to není potřeba - takovou pitomost jsem v životě neslyšel. Vrchol pak byl, když se přejímací technik, jakýsi pan Kasík, pokusil ošidit o 30 korun.Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?
Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...
Nová auta mají povinně černé skřínky, data jsou chráněna před zneužitím
Od léta budou mít všechna nová auta černé skřínky. EU vyžaduje záznam důležitých informací vozidla...
Škoda stále roste, šampionkou prodejů je octavia. Spalováky neodepsala
Škoda Auto zvýšila v prvním čtvrtletí dodávky vozů zákazníkům o 5,2 procenta na 220 500 aut....
Plzeňská univerzita bude vychovávat inženýry elektromobility, je o ně zájem
Fakulta elektrotechnická Západočeské univerzity v Plzni (FEL) rozšiřuje studijní programy, aby lépe...
Mezinárodní obchodník – balicí stroje
ManpowerGroup s.r.o.
Středočeský kraj