Diskuze
Šéf Toyoty v Česku: Auto je jedna z mála komodit, jehož cena zůstává stejná
Děkujeme za pochopení.
J11i17r97i 52F92i16n62k
Čekám jestli se finančák "mrkne" na ten jejich způsob podpory sportu tom že si auto koupi nějaký tatínek na firmu.
Taky je vtipné jak si Toyota pochvaluje vstup do segmentu dodávek když je vyvinul a vyrábí Peugeot/Citroen v továrně Opelu ve VB.
A30l34o39i71s 45J21i49n18d12r19a
Auto je spotřební zboží, ne komodita. Pán to má popletené. Jenom co s tím vyjedete že salónu, tak máte 10% dolů.....
J60i80r70i 90F79i85n60k
Promiňte, ale to je mýtus. Jestli jsou auta po vyjetí ze salonů o 10%dole tak bych je chtěl vidět v nabídce. Ale žádná taková auta na prodej nejsou.
V22l75a67d40i87m40í94r 60F64i74b84i72g36e70r
Toyoty jsou dost drahé, mají nejmodernější hybridní systém ale tragický infotaiment. A Android auto tato superautomobilka začala podporovat až v roce 2019 to je docela pozdě, přitom to snad není tak komplikované při těch cenách za které prodávají.
V53l24a18d54i46m10i80r 61V75l91a47c48h
Není to tak dávno, co jste si mohli koupit auto do 300.000. dnes jste za stejnou věc tak na 500k. Pokud chcete elektro jste na 1m. Nemyslím si, že to stojí pořád stejně. Udělejte srovnání ceny oktavie a víme kde jsme
V40l20a63d88i16m30í30r 46R40e26t47t31i42n93g44e20r
Já pamatuji platy cca 2000 Kčs a Škoda 56 000 Kčs. Čili za 28 platu Škoda 105S. Dnes máte za 28 průměrných platů Škodu Octavii za 672 000 Kč.
M80a45r63e45k 74M47o16č65k61o45ř
Pan šéf by si měl doplnit vzdělábí,auto není komodita
M42a85r78t59i98n 75T92e49s10a83ř
Pán trochu podceňuje tragickou účinnost vodíku v dopravě. Osobně jsem přesvědčen, že vodík budeme naléhavě potřebovat pro vykrytí sezónních výkyvů v energetice a vytápění. Takže stacionární kogenerace, kde se odpadní teplo využije k vytápění. V dopravě by takové teplo šlo zase pánubohu do oken - jako u spalováků. V dopravě si vodík dokážu představit u železničních lokálek. V případě městských i příměstských autobusů je vodík overkill, baterky na 400km denně budou časem běžné a dobíjet se bude časem i na konečné, takže může stačit i dnešní běžný dojezd 200km. A to ani nemusíme čekat na příchod baterek na bázi síry či sodíku, kde by suroviny byly extrémně levné a prakticky nevyčerpatelné.
L95i74b68o63r 51M88o40u37č75k85a
kdyz jsme u toho topeni panubohu do oken .. zrovna veskere tepelne elektrarny maji chladici veze ...
M79a40r37t11i72n 91K13a97r37á69s86e43k
No za me za uspechem v CR a evrope stoji predevsim zasadne zlepseni modelove nabidky - toyoty sice vzdycky dobre fungovaly, ale to bylo tak vsechno co o tech auto dalo rict pozitivniho, dizajn laviroval mezi levnychm a osklivym a ultrakonzervativnim, jizdni vlastnosti byly na urovni toho "funguje to", a pritom cena spise vyssi.
Kdyz se podivam na nabidku dneska? Dizajn u prakticky vsech masovych modelu hodne zajimavy (ale zarove neprilis konfliktni), vesmes nadprumerne jizdni vlastnosti, ceny na urovni konkurence, nekde i nize (treba corolla je za hodne zajimave penize), a pritom zustalo to "funguje to".
J67a79n 27H71u38t91a93ř
Jo, traduje se, že Akido Toyoda prohlásil, že je na čase aby Toyota přestala vyrábět nudná auta. A tak vznikla aktuální Corolla, GR Yaris,...
M24i16c76h98a92l 84S17l78e88z74á33k
Dle mě Toyotě u nás pomohla Corolla. Ani tak ne úplně ta nová, ale ten předcházející model. Těch potkávám opravdu hodně. A občas nějaký Yaris.
O78d68s47t90r75a17n80ě97n47ý 98U76ž17i31v59a20t14e57l
P57e15t56r 73K62o38i17š
Mohu se zeptat jakou a v jakém městě? S tímto problémem jsem se ještě nesetkal a po druhé Toyotě uvažuju nad třetí, protože jsem zatím spokojenej. Děkuji
L87a83d33a 18B61r45y95c
Marne premyslim, v jakem oboru pan vavra nevynika...vyskytuje se prakticky "napric zanry"
Š23i59m10o57n 34M46a25r85t78y25n68e76k
Vávra je kombinace českého "Brouka Pytlíka" a mandelinkou bramborovou (americkým broukem).......
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha