Diskuze
Do deseti let bude polovina mercedesů na elektřinu, říká nový šéf Daimleru
Děkujeme za pochopení.
M72i66k81u43l97á87š 41K80a35l49i27n90a
A kdo to bude kupovat?
Obavam se ze jestli stejne mnozstvi, tak je to spis rudozeleny sen :)
V93l63a68d92i10s68l56a48v 25B38u57r57y68š30e66k
tak to vím přesně, kdo to bude kupovat, lidi, kteří s tím budou chtít jezdit a protože je to Mercedes, tak na to taky budou mít dost peněz
V17l71a29d89i18m46í66r 87R16e83t22t39i25n25g69e93r
Já jsem pro cestu vodíku. Baterky jsou slepá cesta, Němci už na to též přišli. Už chystají 400 vodíkových stanic, ted už jich mají 71. Volím cestu Toyoty a Hundayie.
V78l61a88d53i91s63l94a27v 31B24u39r25y18š22e23k
každej je pro jinou cestu, která by vyhovovala jeho potřebám, proto je tady politilk, leader, ten rozhodně jaká cesta bude
J72a33r18d15a 59M19a53r36i75k
Troufám si tvrdit, že kapitáni největších automobilek světa vidí trochu dál, než průměrný diskutér na idnes. Vlastně idnes premium
E61m18i86l 38N41o33v55á43k
A já si troufám tvrdit, že kapitáni největších automobilek světa ještě před pár lety viděli úplně něco jiného než dnes, a jejich náhlé prozření způsobila až Dieselgate ruku v ruce se současných honem na čarodějnice v podobě emisí CO2.
G77e94o79r75g 74K60o22m54b96e74r78e31c
"Zákazníci si stále kladou otázku, který typ pohonu je pro jejich potřeby nejvhodnější. A pro velkou část z nich to ještě mnoho let bude právě naftový"
J74i92ř52í 49S16c16h19w19a84c34h
ano bohužel, naftový a pokud možno s minimálními náklady na údržbu....
L34u23d90ě82k 76C65h85r97á68s94t46e22k
To se mi hrozně líbí, že plánují, kolik procent prodaných aut bude na elektřinu :-D Při nejlepší snaze, o tom opravdu nerozhodnou oni, ale zákazníci. A zrovna u Mercedesu jsou docela rozmazlení, nespokojí se (kromě určitého procenta technologických nadšenců, kterým jde o to, aby měli to nejmodernější, bez ohledu na funkčnost, kterých celkem jistě není ani zdaleka 50%) s nějakou přetechnizovanou náhražkou, pokud nebude mít zcela stejnou použitelnost, jako klasika. Na ceně asi nějak zásadně záležet nebude, ale praktická použitelnost bude zcela zásadní.
V46l65a21d20i63s17l84a39v 32B77u10r68y64š46e32k
líbí nelíbí, nerozhodnou o tom zákazníci, nerozhodnou o tom ani oni, rozhodnou o tom limity emisí CO2, ti jediní o tom rozhodnou a o tom on mluví
A34n23t45o57n52í70n 66K84a90t83z55e67r
Nejprve se musíme ptát,kde vemou Němci tolik energie,když mají už tak omezené zdroje.No proto my musíme postavit novou jadernopu elektrárnu,aby jsme mohli dotovat Němce??A bude to jako z Temelínem.Taky se nám říkalo,že bude energie za hubičku až se dostaví temelín a co dnes??Máme jednu z nejdražších energií v eu k platům a to jako nikoho a nikomu nevadí??Co nato naše vláda,která jen poklonkuje kvůli dotacím celé prolhané EU!!
J97a16r82o83m45í42r 56K85r37á94l
Podívejte se, z čeho se skládá cena elektřiny. Temelín v tom opravdu nehraje velkou roli.
K12a34r54e12l 56K22u32č27e39r43a
Hmmm. A prodeje budou taky na 50%, že?
M60a84r32e47k 93H51l74a60d74í37k
Lživý nadpis (clickbait). V zaznamenaném rozhovoru nic takového není
Je to jen v popisu jednoho z obrázků... a navíc tam je, že více než 50% elektrovozů bude prodávat a ne, že bude opravdu jezdit po silnici.
Z22d78e18n36e81k 21B20e12d49n23a54r
Dobře a co přenosová soustava. Je v německu na to dimenzovaná? Přemýšlí někdo jak to udělat, aby teď vytížené trafaky zvládly násobek energie? Protože pokud v ulici bude každý druhý nabíjet auto v hgaráži, tak ten příkon bude násobný a prostě současným kabelem neproteče.
V62l72a53d21i17s23l82a45v 88B93u66r94y21š10e40k
energetici to budou muset zvládnout, nic jinýho jim nezbývá, pokud by to nezvládli, byli bychom bez elektriky a jediný co by mohlo v té chvíli následovat by byl zákaz jízdy elektromobilů, stát by jinak na to reagovat nemohl, lidi by pak k elektromobilům ztratili důvěru, kdyby s nimi nemohli jezdit a vrátili se k autům na fosilní paliva, takže věřme, že to zvládnou a držme jim palce
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají
Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
Jednoduchá a spolehlivá malá mazda je tajný tip z bazaru. Levná však není
Premium Popularita malých městských aut neklesá, ale ceny nových vozů kvůli přísným emisním a bezpečnostním...
Začínáme dlouhodobý test nejprodávanějšího auta světa, elektrické Tesly Y
Exkluzivně Tesla Y se v roce 2023 stala nejkupovanějším autem nejen v Evropě, ale i na celém světě. Jedná se...
Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají
Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...
Čínský dravec BYD chce být v roce 2030 hlavním výrobcem elektroaut v Evropě
Čínská automobilka BYD zvažuje výstavbu další továrny v Evropě. Uvedl to šéf evropských aktivit...
Vyřešte nespavost svých dětí
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...