- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A kdo to bude kupovat?
Obavam se ze jestli stejne mnozstvi, tak je to spis rudozeleny sen :)
tak to vím přesně, kdo to bude kupovat, lidi, kteří s tím budou chtít jezdit a protože je to Mercedes, tak na to taky budou mít dost peněz
Já jsem pro cestu vodíku. Baterky jsou slepá cesta, Němci už na to též přišli. Už chystají 400 vodíkových stanic, ted už jich mají 71. Volím cestu Toyoty a Hundayie.
každej je pro jinou cestu, která by vyhovovala jeho potřebám, proto je tady politilk, leader, ten rozhodně jaká cesta bude
Troufám si tvrdit, že kapitáni největších automobilek světa vidí trochu dál, než průměrný diskutér na idnes. Vlastně idnes premium
A já si troufám tvrdit, že kapitáni největších automobilek světa ještě před pár lety viděli úplně něco jiného než dnes, a jejich náhlé prozření způsobila až Dieselgate ruku v ruce se současných honem na čarodějnice v podobě emisí CO2.
"Zákazníci si stále kladou otázku, který typ pohonu je pro jejich potřeby nejvhodnější. A pro velkou část z nich to ještě mnoho let bude právě naftový"
ano bohužel, naftový a pokud možno s minimálními náklady na údržbu....
To se mi hrozně líbí, že plánují, kolik procent prodaných aut bude na elektřinu :-D Při nejlepší snaze, o tom opravdu nerozhodnou oni, ale zákazníci. A zrovna u Mercedesu jsou docela rozmazlení, nespokojí se (kromě určitého procenta technologických nadšenců, kterým jde o to, aby měli to nejmodernější, bez ohledu na funkčnost, kterých celkem jistě není ani zdaleka 50%) s nějakou přetechnizovanou náhražkou, pokud nebude mít zcela stejnou použitelnost, jako klasika. Na ceně asi nějak zásadně záležet nebude, ale praktická použitelnost bude zcela zásadní.
líbí nelíbí, nerozhodnou o tom zákazníci, nerozhodnou o tom ani oni, rozhodnou o tom limity emisí CO2, ti jediní o tom rozhodnou a o tom on mluví
Nejprve se musíme ptát,kde vemou Němci tolik energie,když mají už tak omezené zdroje.No proto my musíme postavit novou jadernopu elektrárnu,aby jsme mohli dotovat Němce??A bude to jako z Temelínem.Taky se nám říkalo,že bude energie za hubičku až se dostaví temelín a co dnes??Máme jednu z nejdražších energií v eu k platům a to jako nikoho a nikomu nevadí??Co nato naše vláda,která jen poklonkuje kvůli dotacím celé prolhané EU!!
Podívejte se, z čeho se skládá cena elektřiny. Temelín v tom opravdu nehraje velkou roli.
Hmmm. A prodeje budou taky na 50%, že?
Lživý nadpis (clickbait). V zaznamenaném rozhovoru nic takového není
Je to jen v popisu jednoho z obrázků... a navíc tam je, že více než 50% elektrovozů bude prodávat a ne, že bude opravdu jezdit po silnici.
Dobře a co přenosová soustava. Je v německu na to dimenzovaná? Přemýšlí někdo jak to udělat, aby teď vytížené trafaky zvládly násobek energie? Protože pokud v ulici bude každý druhý nabíjet auto v hgaráži, tak ten příkon bude násobný a prostě současným kabelem neproteče.
energetici to budou muset zvládnout, nic jinýho jim nezbývá, pokud by to nezvládli, byli bychom bez elektriky a jediný co by mohlo v té chvíli následovat by byl zákaz jízdy elektromobilů, stát by jinak na to reagovat nemohl, lidi by pak k elektromobilům ztratili důvěru, kdyby s nimi nemohli jezdit a vrátili se k autům na fosilní paliva, takže věřme, že to zvládnou a držme jim palce