Diskuze

Do deseti let bude polovina mercedesů na elektřinu, říká nový šéf Daimleru

O tom, zda elektromobily někdy zlevní na úroveň vozů se spalovacím motorem, jakou šanci má vodík, o vývozu elektromobilů z Číny do Evropy a budoucnosti dieselů. O tom hovoří v exkluzivním rozhovoru pro iDNES.cz nový šéf značky Mercedes-Benz a koncernu Daimler Öla Källenius.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MW

Ještě lidi přinutit to kupovat.

0 0
možnosti
MK

A kdo to bude kupovat?

Obavam se ze jestli stejne mnozstvi, tak je to spis rudozeleny sen :)

0 1
možnosti
VB

tak to vím přesně, kdo to bude kupovat, lidi, kteří s tím budou chtít jezdit a protože je to Mercedes, tak na to taky budou mít dost peněz

1 1
možnosti
VR

Já jsem pro cestu vodíku. Baterky jsou slepá cesta, Němci už na to též přišli. Už chystají 400 vodíkových stanic, ted už jich mají 71. Volím cestu Toyoty a Hundayie.

0 0
možnosti
VB

každej je pro jinou cestu, která by vyhovovala jeho potřebám, proto je tady politilk, leader, ten rozhodně jaká cesta bude

0 0
možnosti
JM

J51a24r98d76a 80M18a12r14i51k

24. 9. 2019 17:53

Troufám si tvrdit, že kapitáni největších automobilek světa vidí trochu dál, než průměrný diskutér na idnes. Vlastně idnes premium 

0 0
možnosti
EN

E80m29i67l 38N25o96v63á21k

24. 9. 2019 19:38

A já si troufám tvrdit, že kapitáni největších automobilek světa ještě před pár lety viděli úplně něco jiného než dnes, a jejich náhlé prozření způsobila až Dieselgate ruku v ruce se současných honem na čarodějnice v podobě emisí CO2.

1 0
možnosti
GK

"Zákazníci si stále kladou otázku, který typ pohonu je pro jejich potřeby nejvhodnější. A pro velkou část z nich to ještě mnoho let bude právě naftový"

Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/ola-kallenius-mercedes-daimler-elektromobil-autonomni-rizeni-diesel-rozhovor.A190918_112823_automoto_fdv

R^R^R^

0 0
možnosti
JS

ano bohužel, naftový a pokud možno s minimálními náklady na údržbu....

https://www.youtube.com/watch?v=UPvL8IaRNtE

0 0
možnosti
LC

To se mi hrozně líbí, že plánují, kolik procent prodaných aut bude na elektřinu :-D Při nejlepší snaze, o tom opravdu nerozhodnou oni, ale zákazníci. A zrovna u Mercedesu jsou docela rozmazlení, nespokojí se (kromě určitého procenta technologických nadšenců, kterým jde o to, aby měli to nejmodernější, bez ohledu na funkčnost, kterých celkem jistě není ani zdaleka 50%) s nějakou přetechnizovanou náhražkou, pokud nebude mít zcela stejnou použitelnost, jako klasika. Na ceně asi nějak zásadně záležet nebude, ale praktická použitelnost bude zcela zásadní.

0 2
možnosti
VB

líbí nelíbí, nerozhodnou o tom zákazníci, nerozhodnou o tom ani oni, rozhodnou o tom limity emisí CO2, ti jediní o tom rozhodnou a o tom on mluví

0 1
možnosti
AK

Nejprve se musíme ptát,kde vemou Němci tolik energie,když mají už tak omezené zdroje.No proto my musíme postavit novou jadernopu elektrárnu,aby jsme mohli dotovat Němce??A bude to jako z Temelínem.Taky se nám říkalo,že bude energie za hubičku až se dostaví temelín a co dnes??Máme jednu z nejdražších energií v eu k platům a to jako nikoho a nikomu nevadí??Co nato naše vláda,která jen poklonkuje kvůli dotacím celé prolhané EU!!

2 6
možnosti
JK

Podívejte se, z čeho se skládá cena elektřiny. Temelín v tom opravdu nehraje velkou roli.

0 0
možnosti
KK

Hmmm. A prodeje budou taky na 50%, že? :-/

2 0
možnosti
MH

Lživý nadpis (clickbait). V zaznamenaném rozhovoru nic takového není ;-€

Je to jen v popisu jednoho z obrázků... a navíc tam je, že více než 50% elektrovozů bude prodávat a ne, že bude opravdu jezdit po silnici.

0 1
možnosti
VO

V29í23t 40O47ž43a61n58a

24. 9. 2019 11:21

Kdo je bude kupovat a nebude s nimi jezdit?

0 0
možnosti
ZB

Dobře a co přenosová soustava. Je v německu na to dimenzovaná? Přemýšlí někdo jak to udělat, aby teď vytížené trafaky zvládly násobek energie? Protože pokud v ulici bude každý druhý nabíjet auto v hgaráži, tak ten příkon bude násobný a prostě současným kabelem neproteče.

3 1
možnosti
VB

energetici to budou muset zvládnout, nic jinýho jim nezbývá, pokud by to nezvládli, byli bychom bez elektriky a jediný co by mohlo v té chvíli následovat by byl zákaz jízdy elektromobilů, stát by jinak na to reagovat nemohl, lidi by pak k elektromobilům ztratili důvěru, kdyby s nimi nemohli jezdit a vrátili se k autům na fosilní paliva, takže věřme, že to zvládnou a držme jim palce

1 3
možnosti