Diskuze
Obyčejné chryslery, které tankují u zásuvky
Děkujeme za pochopení.
jgeo
Dotykove displeje v aute?!? Hnus
Pokud slouzi k ovladani cehokoliv z pozice ridice, tak tomu snad ani nemuzu uverit - nemoznost prepnout neco bez vizualni kontroly = nevenovani se rizeni, dale nejistota bez vizualni kontroly, zda se funkce opravdu zapnula. Dotykove ovladani je proste nespolehlive, vetsina reaguje ne teplo nebo na min. el. vodivost. Velmi mala cast dotykovych displeju se da ovladat i jinak nez prstem. Pokud takovy displej neni pouzit, pak se zmrzlymi prsty po nasednuti do auta v zime nic nezapne...
Michal
Proč?
Proč to má pohon zadních kol? Klidně to může mít elektromotory v každém kole a tím pohon všech kol. Dokonce při sériové výrobě to může mít elektromotor vestavěný přímo do kola. Rekuperace při brzdění je snad samozřejmostí. To mají i tramvaje a trolejbusy.
wildge
Dobiti za 4 hodiny?
A z ceho tam maji rozvody?
Jestli kapacita tech baterii je nejakych 200 MJ, coz staci na to, aby to auto jelo na plny vykon (200 kW) 16 min a 40 s, tak se pri ctyrhodinovem nabijeni, stoprocentni ucinnosti a 220 V napeti bude muset nabijet proudem 63 A. Na to uz potrebujete poradne kabely.
Nedobrota
Re: Dobiti za 4 hodiny?
A sviňskej domocní jistič Na baráku mám 3*25 A jistič, to by asi neutáhl
krok
Až...
Až, za pár let, všichni v noci připojí svá auta do zásuvek a přestane foukat, to bude blackoutů
GoogleBomber
Re: Až...
Kdepak, ideální symbióza s jaderkama. Stačí rozšířit JETE a nebude se muset vůbec šahat na Dlouhé Stráně. I iBursík je pro.
Se těším jak malej kluk...vždycky slintám u znělky Krausovy talkshow.
Pavel
rekuperace
Využívají tyto auta i zbytkovou energii při brždění nebo jízdě z kopce? Pokud už vydám nějakou energii na jízdu do kopce, tak nějakou menší část můžu získat i jízdou z kopce ne? Něco podobného se začíná používat i v F1 (při brždění).
jmen0.prijmeni
nevim nevim
Doteď americké automobilky kašlaly na vývoj ekologických vozidel a teď když jsou ve srabu, uvědomili si, že by se něco mělo změnit, tak narychlo nacpali nějaký elektromotor a baterky do auta a snaží se ukázat, jak jsou moderní? Nezlobte se na mě, ale působí to jako by všechno dělali horkou jehlou. Sice nám budou tvrdit, že na tom pracují už léta, ale nějak se mi tomu nechce věřit. Podobně kvalitní pohon si do svého vozu může doma namontovat kdejaký šikovný kutil. Dřív bylo synonymem ameriky obrovské, výkonné auto. Toto všechno teď hodí za hlavu a budou dělat bzučící vozítka?
Pavel
Re: nevim nevim
jj, taky mi to tak trošku připadá, asi taky oprášili koncepty motorů, které měli někdy od 80-90let v archívu a představují je jako revoluční novinku
iuos
hmm
a pořád nevím, jakou mají spotřebu, příkon nebo jak se to jmenuje...
krom toho nechápu smysl elektromobilu v teréňáku, když se s ním - tedy u většiny čistě teoreticky - mají majitelé prohánět mimo civilizaci a tudíž mimo zásuvky
Phoenix
Re: hmm
Právě proto tam bude ten malý spalovací motor, který jako generátor bude ty akumulátory nabíjet - teda pokud to nebude jen u toho sedanu. Myslím, že tohle je o něco lepší cesta než pohon á la Toyota/Lexus (nic proti nim, jejich hybridy jsou mi sympatické). Ale když je to dobré pro lokomotivy, proč by to nemohlo fungovat v autech
agu
tak po 12ti letech
amici opet oprasuji EV? zrejme aby jim neujel vlak, kdyz uz ho cinani na podzim zacali prodavat...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla
K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
Chcete, aby vaše děti měli v dospělosti bohatství? Přečtěte si, jak na to!
Správné finanční návyky a dovednosti vznikají právě v dětství. Mnoho dětí je přijímá přirozeně od svých rodičů, kteří jsou pro děti velkým vzorem....