Diskuze
Obrkombi za 236 tisíc: Logan MCV
Děkujeme za pochopení.
majklef
Obrkombi za 236 tisíc: Logan MCV
Chlapi,zajímalo by mě kolik z Vás to auto vidělo naživo??Neberu nikomu jeho názor a nechci nikomu vnucovat svůj.Jenom diskutovat.Ostatně se to jmenuje diskuse ne?
Byl jsem se na MCV podívat.Pořádně jsem to prolez a vypadá moc hezky.Místo je na všech sedačkách super,jen nenastavitelnej volat je dost škoda
Super mi přijde zadní otevírání dveří alá dodávka.Samozřejmě nevím jak se auto chová na silnici a jak se projeví takovej rozvor..A poruchovost asi taky nevyřešíme od stolu
Každopádně bych to auto nezatracoval jenom proto,že je rumunský.
noname
LOGAN
designpalubni deskacelkove az na ten motor z renaultu favorit je na tom lépe co se tyce designu
medamartin
Logan MCV
Vážení nechápu proč pořád poukazujete na Rumunsko vždyť Logan se vyrábí i v Rusku. Pracuji v automobilovém průmyslu a vše se stěhuje do Rumunska , Číny a dál za levnou pracovní silou. Sám jezdím Fordem a také každý tvrdí jaké jsou to krámy blbost. Lidi jste ovlivnění VW-koncernem víte kolik je výrobní cena Fabie ?? v základu to je 80 - 110 000,-Kč včetně dopravy a provize pro prodejce tak proč by Dacie nemohla mít jinou strategii pro prodej oni potřebují s té fabriky se špatným jménem udělat druhý renault pro chudé malé podnikatele a rodiny s dětmi
Můj názor je levné auto na 3 - 5 let které je maxi velké a hlavně levné
qwas
Re: Logan MCV
škodovka se dělá i v indii a začíná se dělat v číně a rusku... jen tak mimochodem
Mirek
Logan
Tak nějak nevím.Klasický Logan neměl sklopná zadní sedadla kvůli tuhosti karoserie. Jak pak na tom bude kombi s rozvorem 2,9m? Aby se to po roce ježdění nezkroutilo jak domeček z karet.
michal
nemá konkurenci
Dnes jsem kombika viděl na vlastní oči,v pěkný červený barvě,která mu fakt slušela,vnitřní prostor je úžasnej,i když trochu sparťanský,ale za ty peníze je to opravdu bomba.Komu jde o užitnou hodnotu auta tak jeho koupí asi neprohloupí.Ve srovnání s Fábií kombi to musí vyhrát.Vím o čem mluvím Fábii kombi mám,to není kombik,tak velký kufr dřív měl kdejaký sedan.
mick
Logan - auto do kazde rodiny
vyhodnejsi auto na trhu neni. Snad pouze Renault Thalia. Plnohodnotny rodinny 5 mistny vuz s nejvetsim kufrem, motorem Renault a zarukou na karoserii 6 let, co vice si prat
DaM
Re: Logan - auto do kazde rodiny
V CR nastesti ziji i takove rodiny, ktere si dokazi spocitat, ze rumunsko-francouzske auto je vyjde nakonec draz, nez napr. drazsi, nicmene vyrazne spolehlivejsi japonec. O bezpecnosti, jizdnich vlastnostech a celkoveho pocitu z jizdy vubec nemluve. Ale je fakt, ze kady sveho stesti strujce :-)
Petr
Elektricka okna
..Jen tlačítka elektrického stahování oken jsou nezvykle na středovém panelu, což je levnější řešení než vést kabely až do dveří.....
Aha takze tlacitka na ovladani jsou ale do dveri nevedou kabely a tak nelze elektricky stahovat okna. Zajimave....
medamartin
Re: Elektricka okna
ha ha ha a díval jste se kde má tlačítka fiat punto tak pro zajímavost mezi řidičem a spolujezdcem
Tomas
Seru na image!
nechci se nechat okradat od statu via DPH! Nechat oblbovat propracovanym marketingem automobilek. Solit za vse! Chci maximalizovat svuj uzitek za minimalni cenu! Zivotnim kredem neni honit si ego pres karu, ale maximalizovat pocet "dobytych" zenskych klinu a postevacku :)
X
Couvání podle vnějších zrcátek...
... to je snad samozřejmost. Já podle vnějších zrcátek couvám normálně. Jen nechápu lidi, co se při couvání musí otáčet a čučet přes zadní sklo, když prakticky to stejné vidí ve vnitřním zpětném zrcátku a k tomu navíc můžou koukat do vnějších. Je to fakt otřesné, jak někteří řidiči couvají
ja
Re: Couvání podle vnějších zrcátek...
"Chytraku" a jak ti to dlouho trvalo, nez ses to 100% naucil? Snad uz pri druhe jizde v autoskole.
Ja jsem po autoskole neumel coufat s vozikem ani rovne. Ted uz nemam temer problem coufat do zatacky.
Vse je jen o praxi to si chce uvedomit.
Pokud nekdo najezdi 5000km/rok, tak se poradne coufat nema kdy naucit.
Pelé
pro mpesa
já nekňourám. Jsem s životem spokojený a s kombíkem Loganem budu taky spokojený. Abych měl maximálně bezpečné auto, musel bych utratit přes milion Kč za teréňák s kolejnicema nebo bych musel jezdit tahačem nebo OTčkem. A stejně tak ti může dítě zabít debil v teréňáku, právě proto, že ho trefil tou svojí kolejnicí. A nechápu, co Loganu v bezpečnosti vytýkáš. Normy splňuje. Je snad bezpečnější Roomster, kterému se pozdě otevírají airbagy a při nehodě ti zlomí vaz a Škodovka to odmítá opravit?
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...