Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Obrkombi za 236 tisíc: Logan MCV

Na český trh přijede koncem měsíce opravdová bomba – gigantický kombík za 236 tisíc korun. Novou Dacii Logan MCV jsme zkoušeli v Itálii. Náš dojem? Velmi praktické auto, jehož nízká cena si však vyžádala pár technických kompromisů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

majklef

14. 2. 2007 23:19
Obrkombi za 236 tisíc: Logan MCV

Chlapi,zajímalo by mě kolik z Vás to auto vidělo naživo??Neberu nikomu jeho názor a nechci nikomu vnucovat svůj.Jenom diskutovat.Ostatně se to jmenuje diskuse ne?:-)

Byl jsem se na MCV podívat.Pořádně jsem to prolez a vypadá moc hezky.Místo je na všech sedačkách super,jen nenastavitelnej volat je dost škoda:-(

Super mi přijde zadní otevírání dveří alá dodávka.Samozřejmě nevím jak se auto chová na silnici a jak se projeví takovej rozvor..A poruchovost asi taky nevyřešíme od stolu:-)

Každopádně bych to auto nezatracoval jenom proto,že je rumunský.

0 0
možnosti

noname

9. 2. 2007 10:19
LOGAN

design:-©palubni deska:-©celkove az na ten motor z renaultu :-© favorit je na tom lépe co se tyce designu!

0 0
možnosti

medamartin

27. 1. 2007 5:36
Logan MCV

Vážení nechápu proč pořád poukazujete na Rumunsko vždyť Logan se vyrábí i v Rusku. Pracuji v automobilovém průmyslu a vše se stěhuje do Rumunska , Číny a dál za levnou pracovní silou. Sám jezdím Fordem a také každý tvrdí jaké jsou to krámy blbost. Lidi jste ovlivnění VW-koncernem víte kolik je výrobní cena Fabie ?? v základu to je 80 - 110 000,-Kč včetně dopravy a provize pro prodejce tak proč by Dacie nemohla mít jinou strategii pro prodej oni potřebují s té fabriky se špatným jménem udělat druhý renault pro chudé malé podnikatele a rodiny s dětmi

Můj názor je levné auto na 3 - 5 let které je maxi velké a hlavně levné

0 0
možnosti

qwas

27. 1. 2007 8:54
Re: Logan MCV

škodovka se dělá i v indii a začíná se dělat v číně a rusku... jen tak mimochodem

0 0
možnosti

Mirek

26. 1. 2007 22:12
Logan

Tak nějak nevím.Klasický  Logan neměl sklopná zadní sedadla kvůli tuhosti karoserie. Jak pak na tom bude kombi s rozvorem 2,9m? Aby se to po roce ježdění nezkroutilo jak domeček z karet.

0 0
možnosti

meloun

7. 2. 2007 15:45
Re: Logan

že by jiný podvozek

0 0
možnosti

michal

25. 1. 2007 21:49
nemá konkurenci

Dnes jsem kombika viděl na vlastní oči,v pěkný červený barvě,která mu fakt slušela,vnitřní prostor je úžasnej,i když trochu sparťanský,ale za ty peníze je to opravdu bomba.Komu jde o užitnou hodnotu auta tak jeho koupí asi neprohloupí.Ve srovnání s Fábií kombi to musí vyhrát.Vím o čem mluvím Fábii kombi mám,to není kombik,tak velký kufr dřív měl kdejaký sedan.

0 0
možnosti

mick

25. 1. 2007 8:49
Logan - auto do kazde rodiny

vyhodnejsi auto na trhu neni. Snad pouze Renault Thalia. Plnohodnotny rodinny 5 mistny vuz s nejvetsim kufrem, motorem Renault a zarukou na karoserii 6 let, co vice si prat

0 0
možnosti

DaM

25. 1. 2007 10:46
Re: Logan - auto do kazde rodiny

V CR nastesti ziji i takove rodiny, ktere si dokazi spocitat, ze rumunsko-francouzske auto je vyjde nakonec draz, nez napr. drazsi, nicmene vyrazne spolehlivejsi japonec. O bezpecnosti, jizdnich vlastnostech a celkoveho pocitu z jizdy vubec nemluve. Ale je fakt, ze kady sveho stesti strujce :-)

0 0
možnosti

Petr

25. 1. 2007 0:00
Elektricka okna

..Jen tlačítka elektrického stahování oken  jsou nezvykle na středovém panelu, což je levnější řešení než vést kabely až do dveří.....

Aha takze tlacitka na ovladani jsou ale do dveri nevedou kabely a tak nelze elektricky stahovat okna. Zajimave....

0 0
možnosti

medamartin

27. 1. 2007 5:44
Re: Elektricka okna

ha ha ha a díval jste se kde má tlačítka fiat punto tak pro zajímavost mezi řidičem a spolujezdcem8-o

0 0
možnosti

Tomas

24. 1. 2007 23:41
Seru na image!

nechci se nechat  okradat od  statu via DPH!  Nechat oblbovat propracovanym marketingem automobilek.  Solit za vse! Chci maximalizovat svuj uzitek za minimalni cenu! Zivotnim kredem  neni honit si ego pres karu, ale maximalizovat pocet   "dobytych" zenskych klinu a postevacku :)

0 0
možnosti

X

24. 1. 2007 23:05
Couvání podle vnějších zrcátek...

... to je snad samozřejmost. Já podle vnějších zrcátek couvám normálně. Jen nechápu lidi, co se při couvání musí otáčet a čučet přes zadní sklo, když prakticky to stejné vidí ve vnitřním zpětném zrcátku ;-D a k tomu navíc můžou koukat do vnějších. Je to fakt otřesné, jak někteří řidiči couvají 8-o

0 0
možnosti

ja

25. 1. 2007 2:46
Re: Couvání podle vnějších zrcátek...

"Chytraku" a jak ti to dlouho trvalo, nez ses to 100% naucil? Snad uz pri druhe jizde v autoskole.

Ja jsem po autoskole neumel coufat s vozikem ani rovne. Ted uz nemam temer problem coufat do zatacky.

! Vse je jen o praxi !to si chce uvedomit.

Pokud nekdo najezdi 5000km/rok, tak se poradne coufat  nema kdy naucit.

0 0
možnosti

Pelé

24. 1. 2007 21:39
pro mpesa

já nekňourám. Jsem s životem spokojený a s kombíkem Loganem budu taky spokojený. Abych měl maximálně bezpečné auto, musel bych utratit přes milion Kč za teréňák s kolejnicema nebo bych musel jezdit tahačem nebo OTčkem. A stejně tak ti může dítě zabít debil v teréňáku, právě proto, že ho trefil tou svojí kolejnicí. A nechápu, co Loganu v bezpečnosti vytýkáš. Normy splňuje. Je snad bezpečnější Roomster, kterému se pozdě otevírají airbagy a při nehodě ti zlomí vaz a Škodovka to odmítá opravit?

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!