Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nový Opel Astra je tady a vzhlíží k úspěšné insignii

"Do konce května se GM rozhodne, komu prodá Opel," nechal se včera slyšet Fritz Henderson, šéf amerického kolosu. A dnes se německá automobilka pochlubila novou generací svého stěžejního modelu. Nový Opel Astra by mohl nalákat i další zájemce, zatím je první ve frontě Fiat, zájem také projevil rakousko-kanadský výrobce Magna-Steyr spojený s ruskou automobilkou GAZ.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LS

Luboczech

14. 5. 2009 11:27
vypadá to pěkně, ale...

...ale připomíná mi to tvarem světel a masky trochu BMW řady 6...takový žraločí design...A jak tady čtu příspěvky, že něco uhnívá po 5-ti letech atd...pánové, záleží na tom, jak se o to auto taky staráte...máme 10 let starý Focus a moc rezavých míst na něm nenajdete a není to nějaká hloubková rez, která by tzv. "kvetla"... a ačkoliv mám pro Fordy velkou slabost, tak objektivně můžu říct, že si nemyslím, že by kvalitou použitých materiálů byl o tolik lepší než ostatní automobilky...:-)

0 0
možnosti

Dan

13. 5. 2009 21:22
Moc hezký:-)

Tak Astru mám z roku 2004 a nic se mi na tom autě nekazí (ano, není tak staré). Jsem maximálně spokojenej nejen s jízdními vlastnostmi, ale i se spotřebou (1.7 CDTI fakt nežere a jezdí jako drak). Jen co budou penízky na nový, ak se rozhodnu Astra vs. Insignie. Uvidíme :-) Každopádně chválím za skvělej design a jedny z nejlepších aerodynamických vlstností co dnešní trh v segmentu těchto aut nabízí. Opel ForeverR^

0 0
možnosti

Nerf

13. 5. 2009 16:26
Stejne shnije

sOpel nikdy vic. Pokud vas bavi lovit rezave fleky kolem zadniho okna, spodku dveri, prahu . . . . . . . . . . . tak si kupte sOpel. Zvenku huj, zevnitr . . . .  Krasnym prikladem budiz model Astra kombi. Kryt nad vickem nadrze vam uhnije do peti let ;-D Podotykam, ze to neni nijak mimoradne namahana cast karoserie.

0 0
možnosti

ides

13. 5. 2009 16:29
Re: Stejne shnije

No ono si clovek asi nevybere, protoze Octavia z roku 2001 mi zacala rezatet po peti letech a to na zadnich dverich, ktere take nejdou nijak namahane :-). Takze je to asi vsude stejny. Vsichni se chvalej jak jsou nejlepsi, ale je to porad stejna kvalita.

0 0
možnosti

Milan

13. 5. 2009 16:24
krásný

Krásný autíčko, doufám, že budou dělat i sedan!

0 0
možnosti
MK

Tom Hagen

13. 5. 2009 15:24
Hmmmm

Mazlík  VR^

0 0
možnosti

yxc

13. 5. 2009 14:43
Pro autora ...

Jen pro pořádek, sídlem Opelu je Rüsselsheim, nikoliv Rüsselheim, jak opakovaně uvádíte v článku (viz "nad rüsselheimskou automobilkou", "vyvíjeli v Rüsselheimu" ...).

0 0
možnosti

František Dvořák (iDNES.cz)

13. 5. 2009 18:00
Re: Pro autora ...

Dobrý den,

samozřejmě máte pravdu. Chybu už jsem opravil.

Děkuji za upozornění, přeji krásný den

František Dvořák, iDNES.cz

0 0
možnosti

chytrejkluk

13. 5. 2009 14:29
pěkný

moc pěkný auto. Žádnej lacinej design jak u Meganu .R^

0 0
možnosti

lordmartin

13. 5. 2009 14:51
Re: pěkný

tak to nesmíš srovnávat se starou řadou Meganů ;-D

0 0
možnosti
RLRL

ROSES LIVE

13. 5. 2009 14:26
Každé auto bude jednou Opel

R^ ;-D ;-D

0 0
možnosti
D

Dennys

13. 5. 2009 14:53
Re: Každé auto bude jednou Opel

Mozna i skodoffky se mu jednou priblizi. Ale nejdriv musi vyhodit (nejen) slepe designery.;-D

0 0
možnosti

Vašek/Brno

13. 5. 2009 14:19
Pěkný auto

tady Opelu tleskámR^:-)... nicméně osobně bych si už opel nekoupil. Jo mít takový design naše národní značka...

0 0
možnosti

Johan

13. 5. 2009 14:19
....

A cena?? Honem honem nebo manželka dostane novou Fiestu..ale radši bych Astru teda. Ale jestli v týhle době budou chtít za 1.4 přes tři kila tak ať se jdou bodnouuuuut :)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!