Extravagantnějším dojmem než evropská auta působí Toyota Yaris Verso. Je výsledkem současného snažení, kdy automobilky vytvářejí zcela nové kategorie vozidel, v tomto případě mikrovanů. Dalším trendem je neustálé rozšiřování nabídky. Firmy, které tradičně vyráběly velká auta, dnes nabízejí mnohem menší a naopak. Nejnovějším příkladem je na poměry svého výrobce malé Audi A2, které lze rozměry přirovnat k Mercedesu A.
Frankfurtské novinky z nižší střední třídy mají jméno Seat Leon, Nissan Almera a Opel Astra Coupé.
Asi největší pikantností pro běžného motoristu je skutečnost, že si nikdy neotevře přední kapotu Audi A2. Tam má přístup jen servis, řidič se dostane pouze k servisnímu modulu, což znamená, že může dolít olej nebo kapalinu ostřikovače. Auto je celohliníkové. |
Ford Fiesta dostal příď, která jej přiblíží Fordu Ka a Fordu Focus. |
Nissan Almera je v tuzemsku oblíbený hlavně díky příznivé ceně. Japonská automobilka jej vyvinula v Evropě a výrobu svěřila anglické továrně v Sunderlandu. |
Křivky Opelu Astra Coupé pocházejí z karosárny Bertone, nejvýkonnější verze dostane přeplňovaný motor s výkonem sto devadesát koní. |
V tuzemsku úspěšný Volkswagen Polo brzy zamíří na stejnou platformu jako Fabia, ještě předtím dostal částečně novou tvář. |
Fiat Punto - největší konkurent pro Fabii na výstavišti mezi zcela novými malými auty. Jeho předchůdce vydobyl titul Auto roku. Obhájí Punto prvenství, nebo se o ně bude prát třeba s Fabií? |
Na omlazeném Saxu prošla největšími změnami přední část vozu, nový je interiér. Další je i záruka proti prorezivění karosérie, která je nyní dvanáctiletá. |
Seat chce konkurovat Alfě Romeo, nový León má přilákat ty, kdo by si jinak koupili Alfu 156. Špičková verze bude mít sto osmdesát koní a šestistupňovou převodovku. |