Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Závodní monstrum Nissan má všechno jinak, 1 250 koní pohání přední kola

Japonská automobilka Nissan se po letech experimentování vrací do slavného závodu 24 hodin Le Mans se speciálem nejvyšší kategorie LMP1. Ani tentokrát ovšem nepostavili technici konvenční auto. Tahle šílenost má motor vpředu, hybridní ústrojí dává výkon 1 250 koní a pohání přední kola.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

J83o59s79e66f 89V60a94l43a

10. 5. 2015 22:19

zajimalo by mne, jak ma Nissan jisteny setrvacnik, kdyby se z jakychkoli duvodu (nehoda, vada materialu, mechanicke pretizeni) roztrhl. Pak budou z auta letat predmety o vaze, energii a prubojnosti srovnatelne s projektilem moderniho dela

0 0
možnosti
PA

Při čtení článku mě napadla věta, kterou před léty pronesl Niki Lauda (a tehdy měl pravdu) : "Jestli tohle bude jezdit, tak všichni ostatní jsou idioti".

6 0
možnosti
TJ

Aj tak pro mě zůstává nejzajímavější kategorie GT

0 0
možnosti
RV

Tak u Nissanu se neboji, zajimave auto, jsem zvedav jak zafunguje. Trosku jako Batmobil , ale drzim palce.

3 0
možnosti
OS

Prestoze to s nejvetsi pravdepodobnosti na Audi stacit nebude, tak jim fandim, mam slabost pro podobne sileny napady (pohon pouze prednich kol a mechanicky setrvacnik).

4 0
možnosti
JK

Mechanický přítlak, mechanický grip!! WTF

1 1
možnosti
MK

Nevím, jestli se to běžně používá, ale řekl bych, že mechanický přítlak (způsobený hmotností - v konečném důsledku se neliší od přítlaku aerodynamického) zkrátka způsobuje mechanický grip (=přilnavost).

1 1
možnosti
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa

30. dubna 2024

„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...

Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla

30. dubna 2024

K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...

Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka

30. dubna 2024

Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....

Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně

29. dubna 2024

Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!