Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J74a19r63o64s94l96a11v 24B33a33j48e27r 1136869282718

Němci byli, jsou a budou největší hrozbou pro Evropu, jejich kombinace fanatizmu, disciplíny a nadšení je zničující...

+53/0
doporučit
2.1.2019 9:52

J66i69ř75í 18D43e17š64t 5725864738720

To jste nabili zase ekoteroristům ,zakáží svíčky i na hřbitovech;-D

+60/−1
doporučit
2.1.2019 5:40
Foto

M93a48r48e28k 71S43o10f31r 9615340858689

Letadla nemají katalyzátor, DPF a další ekologické nesmysly a přesto proti nim ekofanatici neprotestují.

+69/−3
doporučit
2.1.2019 5:22

M35a54r42e35k 56S24a37j68d82a 2545230826918

Skvele napsano!R^ Jsem toho nazoru, ze cilem je likvidace individualni automobilove dopravy jako takove, o nic jineho tem rudo-zelenym mozkum nejde.... to by tak hralo, aby si clovek mohl svobodne jezdit kdy chce, kam chce!!;-O

+95/−6
doporučit
2.1.2019 5:10

O69n63d50ř66e54j 89S77e31k33e16r75a 1837156766829

Voliči zelené mafie by si měli uvědomit, že podporují nikoliv ochranu životního prostředí, ale likvidaci naší civilizace + návrat přeživších na stromy.

Mojí kamarádce, dlouholeté voličce této sekty, to došlo poté, co zelení fanatici nechali na křižovatce, nad kterou bydlí, odstranit značky. Prý kvůli zklidnění. Výsledkem je, že na frekventované bývalé hlavní ulici, po které auta plynule projížděla, teď každé hezky zastaví, protože doprava není dobře vidět, a pak se zase rozjíždí. A z klidného bydlení se stala obytná nadstavba parkovacího domu.:-P

+43/−1
doporučit
2.1.2019 5:35

R12a64d66e47k 80H11o50l62í11k 1818174580596

Po dlouhé době solidní článek. Snad Vám to vydrží po celý rok...dík

+42/−3
doporučit
2.1.2019 5:23

J14i89ř49í 34V65r36z11a79l59a 4645161441188

Mám rád auta se spal. motory. Nebráním se pokroku. Elektro mi až tak nevadí. Ale:

- je na světě dostatek Li na baterie, co všechno Čína zplundruje aby vytěžila nejvíce Li, je dostatek Cu na kabely sítě dobíjecích stanic etc..

- co s použit. bateriemi, jejich životnost ve full size výkonu je malá

- pokud lidstvo nezvládne jadernou fůzi, a zelený dem..ti nepřistoupí na jádro tak nevím jak budeme nabíjet ty naše el. autíčka

Vše je to jen hra abychom měli my na dvorku čisto, za horama ať je peklo. (Kolik zemí třetího světa rozprodá a nechá zplundrovat svoje nerostné zásoby. A co více těžba může zasáhnout i oceány.)

+28/−1
doporučit
2.1.2019 9:48

E46v11z47e65n 50S51o47u54k65u27p 1867744126898

Dobře napsaný článek R^.

+38/−4
doporučit
2.1.2019 8:03

D29a10n 48B84a46c40í27k 6271435668507

To je výsledek pokryteckého chování všech úředníků. Od Bruselu až po městské rady. Hlavně neříci svůj názor abych náhodou na sebe neupozornil i když je to kravina..Rv

+16/0
doporučit
2.1.2019 9:03

M28i78c74h12a52l 98S59e13m72r64á48d 3252456407659

Nakonec proč ne... zrušíme spalovací motory... ale všechny a všude...

No, jenže co místo nich? Není, ani teoreticky, možné dobíjet elektřinou stávající počet aut - na sídlištích není, kde zaparkovat, natož dobíjet.

Není, ani teoreticky, dopravovat elektricky poháněnými dopravními prostředky zboží na velké vzdálenosti - mimo vybudované elektrifikované koridory.

Není, ani teoreticky, možné použít spalování plynu - ani plynové motory nesplňují požadované limity...

To se EU opravdu snaží o návrat do jeskyní? Nebo jde o vytvoření tlaku na vývoj alternativních pohonů a omezení závislosti na arabské a ruské ropě?

Jako technikovi mi to hlava opravdu nebere...

+15/0
doporučit
2.1.2019 10:50

M21i15k47u71l61á58š 62M45i81c78k21o 6791694135890

Největším znečišťovatelem životního prostředí s 28% podílem na všech exhalacích je výroba elektřiny, proto hned jak se eurokomunsité dozvěděli, že elektřinu neumíme efektivně skladovat a je nejvzdálenější primárnímu palivu začali prosazovat elektro nesmysl, na který nemají ani zdroje elektřiny, ani rozvodné soustavy a ani palivo.

Vítejte v prvním komunisticko dadaistickém multikulturním ráji jemném EU.

+22/−3
doporučit
2.1.2019 9:19

P28a67v80e24l 32J71e72ř51á23b27e37k 7711382354807

Však taky když se v kamnech a krbech topilo uhlím a dřevem, tak se při dlouhodobé inverzi otrávil celý Londýn.

Ovzduší se v městech zlepšilo zejména přechodem na vytápění plynem, elektřinou a vystěhování fabrik z města, případně těch co zůstaly filtrací exhalací.

A taky se zlepšilo spalování u aut.

Ale ten malinký detail který nám uniká je, že naše planeta to znečištění už nestačí pobírat, protože vše se postupně hromadí, odbourává pomaleji, než bychom potřebovali.

Nicméně, i na Velikonočních ostrovech káceli stromy aby mohli stěhovat své sochy, přestože někteří upozorňovali, že už nebude dřevo na lodě.

+19/−2
doporučit
2.1.2019 0:51

R84a13d54i79m 29H21o79l70í14k 8918648428925

Elektromobilita bez nových převratných technologií je jenom vlhkým snem úzké skupiny bláznů.

+14/−2
doporučit
2.1.2019 12:17

M33i41r29o89s10l81a45v 80S44u30c18h93y 5470639330540

Správně napsáno. Hlavním cílem je poškodit ekonomiku Německa. Nikdo jiný neumí dělat tak suprové motory, žádná jiná čelní ekonomika světa není tak závislá na automobilovém průmyslu. Zato elektromotor dokáže vyrobit kdekdo. A baterky? Před časem byla bilance: 90% výroby v Číně. Možná se ten poměr díky Muskovi trochu snížil, ale pořád se můžeme bavit o naprosté závislosti. A o to ve svém důsledku jde. Vzpomínám na rok 1986. Tenkrát také ekonomové a jaderní odborníci věcně a poctivě argumentovali. Pak proti nim povstal nějaký zelený magor s jediným argumentem, který neustále opakoval: "Tschernoooobyl" A Němci zastavili vývoj svých špičkových jaderných zařízení. A nejen to, dokonce se rozhodli jadernou energetiku zcela opustit. Pro zelené magory: jaderná energetika má nulové emise CO2, NOx, SO2.

+14/−2
doporučit
2.1.2019 10:17

P34e86t34r 19M11a92r17e35č88e82k 1773481959758

Krásně popsaná EU stupidita.

+14/−3
doporučit
2.1.2019 10:55

D32a66n38i78e27l 81Ř96e46h71á56č89e98k 5507823451857

Takže adventní motory se nebudou vyrábět?

+6/0
doporučit
2.1.2019 16:40

H80o57n55z26a 78T14a40r 3329912394332

Podle nadpisu by stačil jednoduchý test .

Nechat v garáži Zapálený adventní věnec

a v druhém testu nechat nastartovaný automobil . U kterého ze dvou testů by jste Garáž museli opustit dříve ? Stejně absurdni Test jako nadpis článku .

To co není vidět a cítit nezabíjí ?

Opomenutí způsobí smrt

Bezklíčové spouštění motoru takzvaně „na tlačítko“, kdy řidiči stačí mít ovladač někde u sebe sice zvyšuje komfort obsluhy vozidla, avšak třeba v USA se stalo "nepřímo" viníkem ztráty na životech. Třeba New York Times eviduje od roku 2006 celkem 28 úmrtí a dále 45 zraněných osob, které nepřímo způsobila uvedená technika. Je jasné, že toto číslo je ale mnohem vyšší, neboť žádná oficiální statistika neexistuje, dokonce ani v USA.

http://www.auto.cz/bezklicove-startovani-vypinani-motoru-usa-smrt-28-lidem-co-je-toho-pricinou-a-co-s-tim-hodlaji-vyrobci-aut-delat-121704

+7/−1
doporučit
2.1.2019 12:38

M93a11r26t13i95n 83K67n96ě50ž64e67k 7463511564

Elektrická auta jsou pouze utopie. Kdyby teď celý národ vyměníl spalovací motory že elektrické byl by kolaps. Přenosová soustava ani rozvody do domácnosti, nejsou stavěny na takovou zátěž.

Dale odkud se ta elektrika bere? V Evropě je pořád většina elektrické energie vyráběna uhelnymi elektrárnama.

Elektrická auta jsou nesmysl, je to jen krok k vodikovym palivovým článkům. Jediná možnost je vodík.

+10/−5
doporučit
2.1.2019 9:43

M87i25c76h29a11l 52Z34e88l12e11n30ý 6914793955276

Dvě věci mi přijdou podezřelé na tom, co vymysleli v Německu:

1. Je zbytečně omezovat vlastní obyvatele tím, že jim zabráníte používat osobní auta, pokud zároveň nejsou omezeni další (a mnohem významnější) znečišťovatelé planety. Mám na mysli třeba lodní a leteckou dopravu a třeba Čínu či rozvojové země.

2. Je naprostý nesmysl směrovat osobní dopravu k elektromobilitě v situaci, kdy si zároveň Německo uložilo uzavřít jaderné elektrárny. I kdyby se zázrakem povedlo, že by elektroauta nahradila spalovací motory, tak Německo momentálně nemá zdroje elektřiny, které by takovou flotilu dokázaly dobíjet.

Vím, že Němci jsou vnímaní jako odvěcí nepřátelé Čechů, ale mně je jich líto. Jejich komplex z dvou prohraných válek je tak silný, že se dobrovolně nechávají bičovat svými vládkyněmi a vládci nesmyslnými nápady, pouštějí si s radostí do své vlastní země své budoucí vrahy a systematicky pracují na likvidaci svého průmyslu.

+4/0
doporučit
2.1.2019 12:27

J35i15ř86í 86S57c12h45w54a52c92h 8258814848946

co je to za bláboly? Ze svíčky 200 000 mikrogramů NOx... to je 0,2 gramu/m3 to už by snad opravdu šlo o život ....

+4/0
doporučit
2.1.2019 0:41

J31i22ř21í 14S68o90u88č62e13k 5896867989159

Ty argumenty jsou neskutečná snůška blábolů, páté přes deváté a míchání hrušek s jablky. Namátkou:

„Na druhou stranu začínají v mnoha tamních městech platit zákazy vjezdu dieselovým vozidlům, která nesplňují příslušné normy.“

Proč jsou ale v tomto kontextu zmiňovány všechny údajné výhody dieselů, které se ale týkají až motorů posledních generací, kterých se ale žádný zákaz týkat nemá?

„Roční obrat automobilového průmyslu v zemi činí 400 miliard eur, odvětví vytváří 800 tisíc pracovních míst.“

Jak by mohl zákaz starých dieselů poškodit automobilový průmysl, když povede k prodeji a tedy i výrobě nových aut?

„Spouštěčem neblahého vývoje byla aféra Dieselgate v roce 2015, která připravila dieselové motory o dobrou pověst.“

To by jí před tím musely mít. Spojení jako „smradlavý nafťák“ nebo „kouřící diesel“ tu byla léta před Dieselgate.

„Vznětový motor má v porovnání s benzinovým zřetelně lepší bilanci CO2, spotřebuje méně pohonných hmot, produkuje podstatně méně oxidu uhelnatého, má velký točivý moment...“

[citation needed] - Aneb většina uvedeného se týká poslední generace dieselů, přičemž zákaz se má týkat naopak těch, které to nesplňují. Ani čárka o oxidech dusíku, které jsou mnohem větším problémem než oxid uhličitý, ani čárka svinstvech, která se ukládají ve filtrech a která je nakonec taky třeba řešit.

„a je bezpečný“ - Za to benzinový motor je učiněná jaderná bomba. Dalo by se pokračovat dál, ale vyčerpal jsem rozsah příspěvku. Ono by bylo lepší, kdyby podobné články psal někdo, kdo tomu alespoň minimálně rozumí a namísto papouškování nesmyslů by dokázal kriticky zhodnotit, co je pravda a co demagogie.

+16/−15
doporučit
2.1.2019 10:04

P97e25t82r 14N13e70c78h24a58n80i58c92k53ý 7513696348360

Dnešní výrobní a emisní limity jsou tak přísné, že pouhou obnovou vozového parku bude Evropa nejčistším kontinentem zeměkoule. Zajeďte si pouhých 5km na východ od Slovenské hranice, na silnici Užhorod-Lvov. Rozdíl ucítíe s prvním nádechem, a myslím ,že se v čase vrátíte o 20 let. Vyhrocování, zákazy a příkazy jsou naprosto zbytečné

+4/−1
doporučit
2.1.2019 10:25

M84a69r48t92i80n 87L19e87p21k15a 2388715120958

Tento článek by se mohl dostat do nějaké učebnice demagogie. Taková snůška manipulace, lží a zamlčování faktů se jen tak nevidí. Diesel je prostě překonaná technologie, jejíž užití bylo vhodné např. u tanků, protože osádka v boji umírala dříve, než u ní plně propukla rakovina, způsobená těmi "neškodnými" spalinami. Jinak by se každému dalo poradit, ať doma v kamnech nebo krbu topí rozhodně plasty, protože to je přece zcela neškodné. Stačí si dát do komína síto, vymočit se tam a máte tak nejen filtraci sazí, ale i redukci NOx a pak můžete každou hodinu spálit klidně cca 160 kusů velkých PET lahví, protože to by pak odpovídalo spotřebě jednoho jedoucího auta. Spalování nafty/ropy/plastů atd. prostě vždy bude produkovat velmi nebezpečné spaliny, to je naprostý fakt a přesto se najde mnoho hlupáků, kteří to budou bagatelizovat a obhajovat.

+7/−6
doporučit
2.1.2019 15:06

M10i58l96a46n 38V69o87l21e21k 5169793716419

Další test na téma 'Jak jsme odolní proti manipulaci?' Letmý podhled do diskuse - opět nedostatečná.

Aspoň si zkuste představit měření těch mg plynu v kubickém metru u svíčky a u spalovacího motoru.

+3/0
doporučit
2.1.2019 17:47
Foto

V61í20t 24C49h29a38l75u15p26a 6598212270372

Problém supermoderních nafťáků a nyní i moderních turbobenzínů je sice ekologický ale také technicky velice komplikovaný motor s hodně citlivými komponentami a také drahými. Což ve výsledku vede k tomu, že hodně majitelů těchto vozidel, obzvlášt když s nima v 90% courají po městě, má s nima problém, a při první příležitosti tzv. "vytuní" motory - zaslepí EGR ventil, vykuchají DPF a pak jim to sice jede perfektně a bez blikajících kontrolek, ale zato z výfuku jim to kouří jak komín Nové Huti v 50.letech minulého století.....

+3/−1
doporučit
2.1.2019 10:23

Najdete na iDNES.cz