Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nejnovější crashtest souboje: na hvězdy remízy

Nejnovější kolo crashtestů EuroNCAP postavilo proti sobě dva páry přímých konkurentů. Páté auto, které technici nezávislých crashtestových laboratoří rozbíjeli společně se čtveřicí Toyota Corolla, Fiat Bravo, Mitsubishi Outlander a Honda CR-V, je technicistní lahůdka Honda Legend.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jan

1. 3. 2007 22:39
Pro mou maličkost nesmyslné CRASH TESTY

Nechápu tohle srovnání. Vím, že to teď bude znít sobecky, ale všecky tyhle hovadiny jako ochrana chodců, připomínač pásů, držák na kelímky a pod. bych do crash testu nepočítal. A stupňování dle stávajících tříd? Proč? Ať klidně pošlou proti sobě SUV a třeba Polo. Ať si někteří uvědomí, že může mít CLIO třeba 36 hvězdiček (i za ochranu voňavého smrčku) , ale proti Např Laguně to bude bolet CLIO vždy více......Rv

0 0
možnosti

stoural

2. 3. 2007 0:07
Re: Pro mou maličkost nesmyslné CRASH TESTY

Proc bys nepocital pripominac pasu? Zapomenes pas... a ses mrtvy!

0 0
možnosti

PetaP

1. 3. 2007 16:00
trošku úsměvná poznámka

Kdyby lidé nejezdili jak závodníci (nebo měly auta pro běžný provoz maximálku 70 km/h), tak by ty testy nebyly zapotřebí :-)

0 0
možnosti

Chris Kelvin

1. 3. 2007 15:13
Automobilové třídy

"...oběma novinkám v golf-octavia třídě..."

Kdo určuje tyhle třídy......? Ještě nedávno to v Mladé frontě nazývali golf-třída, teď už takhle. Že je to nesmysl, je snad zjevné..... :-/   Zrovna tak se to může jmenovat corolla-bravo třída. Nebo spíše třída mitsubishi colt, který ji kdysi zakládal.

0 0
možnosti
LA

lukinoo

1. 3. 2007 15:03
škoda fabia2

ochrana posádky 1*

ochrana dětí 0

ochrana chodců -1 (agresivní útočník)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...