Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Koncept s nejdivnějším jménem je nevídaná pojízdná elektrárna

Jmenuje se NanoFlowcell Quant e-Sportlimousine a jde o jedno z největších zjevení ženevského autosalonu. A to doslova, obří kupé se vzhůru výklopnými dveřmi je hodně velké. A také extrémně rychlé, přitom jezdí na elektřinu. Tu navíc získává novým způsobem z nezvyklého hybridu mezi bateriemi a palivovými články.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RH

Budou novinoví pisálci donekonečna opakovat ten blábol o "ekologickém elektromobilu", nebo je šance že jednoho dne pochopí, že auto není ekologické tím že z něj nejde čoud? Tu elektřinu pro elektromobil je pořád potřeba vyrobit, a pořád se ve většině světa vyrábí z 50 % spalováním fosilních paliv. Většina zbytku jsou pak jaderné elektrárny proti kterým různí zelení šaškové vystupují jak to jen jde.

1 0
možnosti
TB

Přesně tak, dokud to nebude jezdit na čůránky, furt to bude jen auto na baterky.

0 0
možnosti
Foto

konečně něco, co vypadá aspoň trochu reálně. samozřejmě, pokud sio vystavovatel některé "detaIy" drobátko nepoupravil...

0 0
možnosti
ŠS

Koukám, že tohle je opravdu skok. Hmmm. R^

0 0
možnosti
MJ

Bral bych De Lorean verze 2015. Vhodíte plešku z coly a nějaký ten kuchyňský odpad a jedete (letíte).

2 0
možnosti
TB

Udávaný výkon na kolo je jistě "obdivuhodný", ale nikde, ani u jiných elektromobilů není uváděno, jak dlouho je schopen elektromobil tento výkon využívat, jak dlouho ho baterie udrží.  Jistě že ani s klasickým motorem v automobilu ho většinou nevyužíváte trvale, ale třeba u motorů do lodí, rolb, nebo vrtulových letadel, musí být maximální výkon a otáčky udržitelné i hodiny. Proto jsem k těmto pohonům skeptický.

Dojezd těchto vozidel je nadhodnocen stejně jako spotřeba dvanáctiválcového šestilitru, 7,3litru na 100km.

0 0
možnosti
Foto

Konečně správný směr.I když ani tato verze ještě není dokonalá.Rozhodně lepší než všechny hybrydy.Až bude techologie dotažená k dokonalosti a začne sériová výroba ukáže se,zda je to dobrý produkt nebo jen slepá ulička na několik desetiletí.Ale i ta koncepce kdy má každé kolo svůj motor je dobrá.R^

6 0
možnosti
PC
RP

Konecne baterije co dou dotankovat hadici. Myslim ze to je urcite dobra cesta. Energeticka hustota skoro 20x vetsi nez olovo je nadherna!

Jediny cemu moc neverim je ekologicka nezavadnost elektrolitu - bude to asi pekny svinstvo.

Zajimala by me zivotnost baterije a ucinnost. Rek bych ze se vo ni nezminujou pac nebude nic moc.

8 0
možnosti
RK

Nehledě na spoustu gramatických chyb ... něco tu nesedí, energie elektrolytu 600W/h, výkon 480kW - z toho plyne, že by to mělo při plném výkonu spotřebu 800 litrů elektrolytu na hodinu, dejme tomu, že pojede pořád 150 km/h a psáno je 600 km dojezd. Takže to auto má někde nádrž na 3200 litrů elektrolytu??? Pokud bych počítal, že při ustálené rychlosti bude stačit nějakých 30 kW výkonu, potom by to znamenalo 50 litrů elektrolytu na hodinu, při třeba 120 km/h je to pořád 250 litrů ...

0 1
možnosti
JS

na  120km/h bude stačit tak 15 kW. A ten ideální dojezd bude počítanej tak při 90 km/hod, to bude stačit 10 kW. Takže jsme na nějakých 100l elektrolytu. Ale i 2 nádrže po 100 litrech (možná to bude 150l) něco  zaberou a proto je to tak velký auto ;-)

0 0
možnosti
PS

..se silou lokomotivy japonských rychlovlaků ;-D

1. Japonské rychlovlaky nemají lokomotivu, ale distribuovaný pohon

2. 680 kW - uznávám, pro auto neuvěřitelně moc, lokomotiva s tímto výkonem se hodí nejvýš na nějakou vlečku.

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!