Suzuki GSX-8S
Další japonskou značkou, která svůj véčkový dvouválec pro příští rok nahradila řadovým uspořádáním válců, je Suzuki. Nový čtyřventilový motor DOHC má objem 776 cm3 a stejně jako u Hondy přesazení ojničních čepů o 270° a v podání naháče GSX je naladěný na maximální výkon 61 kW a točivý moment 78 Nm. Z toho je znát orientace spíše na silný zátah v nižších a středních otáčkách. Suzuki navíc do motoru zabudovala nový systém s dvojicí vyvažovacích hřídelí, umístěných v úhlu 90° vůči klikové hřídeli. Nový motor už má také elektronický plyn s řadou elektronických asistentů, například kontrolu trakce, quickshifter nebo třeba pomocník při rozjezdu, který zajistí, aby motorka začátečníkům při rozjezdu „nechcípla“.
Naháč GSX-8S má agresivní design určený hlavně do města a navazuje na ostré křivky většího čtyřválce GSX-S1000 a na trhu by měl zabodovat dostupnou cenou. Také kvůli tomu má jen nenastavitelné odpružení Kaylaba s obrácenou vidlicí vepředu. Na předním kole ale najdeme pořádné dvoukotoučové brzdy s dvoupístkovými třmeny. Sedlo je ve výšce 810 mm, provozní hmotnost s plnou 14litrovou nádrží je 202 kg.
Suzuki V-Strom 800DE
Cestovní enduro V-Strom 800 má stejný motor a konstrukční základ jako nový naháč GSX-8S a mělo by doplnit nabídku stávajících modelů V-Strom 650 a V-Strom 1050. Na rozdíl od nich ale přichází s poměrně radikálním designem, kdy místo světlometů používá jen kulaté čočky zasazené do plastů. To asi bude velká změna pro současné příznivce modelu, kteří byli zvyklí spíše na uhlazený design s velkými světly.
Nový čtyřventilový motor DOHC o objemu 776 cm3 je naladěný na maximální výkon 62 kW a točivý moment 78 Nm. Používá elektronický plyn s řadou elektronických asistentů a různé režimy dodávky výkonu, podobně jako naháč GSX. V tomto cestovním enduru má však navíc režim Gravel s nastavením pro jízdu mimo asfalt. Navíc v terénu umožňuje vypnout systém ABS pro zadní kolo. Vysoké zdvihy i světlá výška do terénu ale znamenají i větší výšku sedla 855 mm nad zemí, velká dvacetilitrová nádrž zase zvýšila provozní hmotnost až na 230 kg.