Diskuze
Ministerstvo dopravy chce povolit na dálnicích 160 km/h
Děkujeme za pochopení.
robson
vál
jak zde bylo zmineno 130 je u nas orientační,jezdí se cca150,kolik se bude jezdit až zdomácní 160??
eliska
pojisteni proti bodum
http://www.tourethio.com/graphics/picture/hyena.gif
Vychytejte a pokutujte ty co jezdi ozrali, pres caru, co predjizdi na nebezpecnych mistech, co jezdi nepricetnou rychlosti vzhledem k situaci...Nebodujte ty kteri svym prestupkem nikoho neohrozuji...
Kedlubna
To nechce ministerstvo
To chce ministr a jeho rodná strana. Pořádek na silnicích udržují lidé spontánně, podle podílu slušných za volantem. Policie notorického odesáka neodstraší. Odesák vždy jede co to dá, ostatní překážejí jeho autoliberálnímu egu. Takže se vlastně po zvýšení limitu nic zvláštního nestane, jen se budou agresivní řidiči cítit v právu oprávněně
Dan G.
Vysoká rychlost
Já osobně bych proti zvýšení rychlosti na kvalitních úsecích dálnic nebyl, ale za předpokladu, že by v naší zemi vládla trochu jiná kultura za volantem.
Většina diskusí tohoto typu mě jenom utvrzuje v názoru, že zatím by se rychlost zvyšovat neměla. Ovšem ne kvůli stavu dálnic nebo vozovému parku, nýbrž kvůli tomu, že spousta lidí se za volantem prostě neumí chovat slušně.
Spousta majitelů rychlých vozů považuje ostatní účastníky provozu za obtížný hmyz, který by bylo nejlepší vyhubit. Krásný příklad je níže v diskusi, kde si majitel Passatu stěžuje na to, jak ho rozčiluje člověk ve Felicii, který předjíždí kamion rychlostí 120 km/h.
Dan G.
Re: Vysoká rychlost - pokračování
Nejen konkrétně tato diskuse na tomto serveru, ale i jiné se nakonec stočí k vzájemnému boji mezi těmi, co chtějí jezdit rychle a těmi, kterým vyhovuje pomalejší tempo.
Nechybí nejrůznější nadávky, útoky, výhružky apod. A podle toho to také potom vypadá na silnicících.
Dokud bude tolik lidí považovat jízdu v autě za prostředek vlastní seberealizace nebo nedej bože kompenzace nějakých komplexů, nebude to lepší.
gogol
Nesouhlas, protoze pri dnesnich 130 se bezne jezdi 150-160. Tzn. ze se bude jezdi
Tzn. ze se bude jezdit 170-190. (pri nasi displinovanosti). A hlavni argument - brzdna draha. Kazdy muze udelat chybu a je kurevsky rozdil brzdit ze 130 a nebo ze 160.
Souhlasil bych pouze tam, kde by byly svetelne znacky a tedy by mohly byt ovladany dle pocasi a hustoty provozu.
eliska
Re: Nesouhlas, protoze pri dnesnich 130 se bezne jezdi 150-160. Tzn. ze se bude jezdi
Brzdna draha zdejsim machrum nic nerika....Potrebuji obrazky aby pochopili a dvojitou lajnu pred kazdou zatacku:
x-father
Jak to je
Nechapu to. Vzdyt 160 se u nas uz davno bezne jezdi. Nejsem svatecni ridic a tak mohu rict, ze
kdyz jedu po dalnici 160, tak 2/3 aut jedou stejne rychle jako ja. 130
tka je vec, ktera se uz davno nedodrzuje a v cechah funguje jen
papirove, takze by se zadne zvyseni nehodovosti neodehralo. Vsichni by jezdili stejne, protoze kdo chce jezdit 160 uz 160 davno jezdi a kdo nechce jezdit rychleji, tak tak nejezdi a nebude tak jezdit ani kdyby to bylo papirove mozne.
eliska
15km/hod mezera pro 1 auto 30km 2 pri 150km musite udrzovat vzdalenost 10 aut od vozidla pred vami
mpixel
Myslím že v německu je model nejlepší.
Říci řidičům, ano, můžete jet rychleji. Ale uděláte nějakej průser a jeli jste rychleji než je doporučená rychlost tak se k tomu patřičně přihlédne. A řidič si pak opravdu raději rozmyslí jestli na to má.
mpixel
Takže jsem pouze pro doporučenou rychlost.
...a pokud jí někdo překročí a udělá nehodu, tak by měl dostat dvojnásobný trest.
eliska
prostě to umim uznat..
Každý je nějaký, já jsem sice asi tak trochu kráva, ale píšu sem ráda... A vy si všichni..
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Denní recepční - poloviční úvazek
Clarion Hotel Prague Old Town****
Praha