- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dacia se rozhodla k radikální změně kroku. Nový znak, představený na studii Bigster, tvoří dvě zrcadlově otočená písmena D a C, která spolu vytvářejí módní X, což prý má posílit outdoorovou image. | foto: Kia
Celý článek jen pro členy
Chcete číst prémiové texty bez omezení?
Změna je život. Hranatá auta se zaoblují a potom se jejich nástupcům zase vrací hrany. A s logy automobilek je to podobné. Trendy jsou neúprosné a jednou za čas je potřeba provést větší či menší změnu jako důkaz inovace. Po Volkswagenu, BMW, Opelu a Nissanu poslaly svá loga na „kosmetiku“ i značky Peugeot, Renault, Lotus, Dacia či Fiat. Novou korporátní vizuální podobu představil také Rolls-Royce, leccos dalšího se chystá, zřejmě i u Škody.
Připojte se ještě dnes a získejte:
Ve středu 1. května se na letišti Náměšť poprvé veřejnosti představí nové vrtulníky AH-1Z Viper a UH-1Y Venom. K vidění bude další letecká i pozemní technika.