Dacia se rozhodla k radikální změně kroku. Nový znak, představený na studii Bigster, tvoří dvě zrcadlově otočená písmena D a C, která spolu vytvářejí módní X, což prý má posílit outdoorovou image. | foto: Kia

Automobilky mění znaky. Minimalismus si vynutily sociální sítě

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Facelifty a nové generace dostávají nejen automobily, ale i loga značek. A v poslední době se s nimi doslova roztrhl pytel. Kvůli samotným autům se však celá tato logománie kupodivu nestrhla. Příčina je tam, kde by ji typický fanoušek aut rozhodně nehledal.

Změna je život. Hranatá auta se zaoblují a potom se jejich nástupcům zase vrací hrany. A s logy automobilek je to podobné. Trendy jsou neúprosné a jednou za čas je potřeba provést větší či menší změnu jako důkaz inovace. Po Volkswagenu, BMW, Opelu a Nissanu poslaly svá loga na „kosmetiku“ i značky Peugeot, Renault, Lotus, Dacia či Fiat. Novou korporátní vizuální podobu představil také Rolls-Royce, leccos dalšího se chystá, zřejmě i u Škody.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se

Den otevřených dveří letiště Náměšť

Ve středu 1. května se na letišti Náměšť poprvé veřejnosti představí nové vrtulníky AH-1Z Viper a UH-1Y Venom. K vidění bude další letecká i pozemní technika.

Mohlo by se hodit