Diskuze
Pneuservisy se plní, letní gumy lehce zlevnily
Děkujeme za pochopení.
L15u79k51á42š 62V21a98ň36u79r81a
Používal jsem univerzální Pirelli Scorpion STR na SUV a byly výborné. Nájezd tak 60000km. V létě na mokrou louku, v zimě na hluboký sníh a to jak prašan, tak ujetý. Jediné, na čem jsem zůstal viset byl cca 2cm poprašek sněhu na louce, který natál. A jak se ujel, tak jak byl podchlazený, tak okamžitě zmrznul a byla z něj ledovka. Ale dalo se to obejít rozjezdem po vrstevnici a driftováním po louce.
Teď používám Falkem AS200, což jsou celoroční pneu a ty teda drží na všem. Ale nepoužívám tyto pneu na sportovním voze, ale na SUV, které používám denně k práci. Jezdím často do hor, potřebuju často vyjet mimo silnice, do mokré trávy, hlubokého i zmzlého sněhu. A nejdůležitější je dobrý vzorek. Když vidím ty šílence, co mají vzorek 1,6mm a místy spíše žádný, tak to jsou opravdu hazardéři.
Zajímavě vypadají i ty nové celoroční Michelin Cross Climate, na mě mají ale málo drobných drážek.
V88l63a49s52t85i38m22i35l 48T28e14n60c69e97r
Zcela vážně uvažuji o celoročních gumách. Zimní jsou mi na prd. Sníh a nějaké náledí letos bylo asi dva - tři dny. Kvúli tomu mám opět investovat 8-9 tisíc kaček do zimních gum? Ani náhodou. Trhněte si nohou, všichni výrobci pneu. Budu šetřit životní prostředí.
T20o76m33á84š 85R94ó93t29h
mě vydržela jedna sada zimních a letních 100tisíc km, tolik Vám dvě sady použitelných celoročních nevydrží, nemluvě o tom že celoroční pnue jsou vždy dražší a nějakej rozdíl bude asi i ve spotřebě
L57u30k68á60š 78V54a18ň65u84r80a
Kdo najede do 10000km za rok, pro toho jsou plne dostacujici celorocni (neplest s univerzalnimi). Pouzivam je na SUV a oproti univerzalnim jsou mnohem lepsi na snih a led. Univerzalni maji jen M+S ale celorocni k tomu maji i horu a vlocku. Jedina nevyhoda je, ze se musi menit uz kdyz je vzorek 4mm, ale mezi nama, s 1, 5mm na vode pojede jen silenec.
J90i40n91d78ř25i61c38h 12Š66k98o54p19e52k
od kdy musí mít univerzální pneu při použití v létě nad 4 mm ?
Zákon uvádí, že pneu musí mít 1,6, zimní musí mít 4 mm a více za situacích, kdy zimní pneu musíš ze zákona mít.
Tzn. klidně lze dojecz zimní pneu v létě a vzorek ojet až na 1,6 mm
M86i69c15h28a83l 34K58o66č27í
Tak mě tak napadlo, proč se vlastně všechny pneu dělají v černé barvě?
T42o32m15á49š 37D29v45o40ř16á70k
Protože tam jsou saze jako plnidlo.
Složení pneu je asi takové: kaučuk 70%, saze 25%, oxidy, síra, změkčovadla, urychlovače a antioxidanty.
Omlouvám se jestli nejsem přesný, ze školy jsem již 30 let...
J42a64n 26J89o31r23d50a36n
3000 na celou Octávii!? To nestojí na mé auto jedno kolo, natož čtyři :-/
M32i32c77h71a40l 69K41o10č84í
Tak já taky nechápu, co si to lidé kupují za gumy, to musí být vyrobeno z pet flašek, nebo co, když to stojí 3.000,- na celé auto.
P22a18v53e66l 93S21ý30k34o75r48a
Měli by zavést ještě jarní a podzimní. Tím by se zvýšila kázeň, DPH, ekonomika a uspořilo by to mnoho životů.
A zklidnila by se doprava.
P68a24v12e48l 56S16ý78k51o32r53a
Dojedu zimní. Přece nevyhodím 4 milimetry.
Znám šéfy z Barumu, co jezdí na zimních celý rok. Asi vědí proč.
J24o96s69e82f 31K44a93r13f70í90k
Ale pozor na to jakou máte pojišťovnu. Některé trvají na to, že pokud máte zimní v létě MUSÍ být vzorek jako když je zima, tedy min. 4mm...
T44o18m36á43š 33Z31e62m14a47n
Kdyby nebylo těch značek na D1 co vyžadují zimní pneu pevně od-do (zimní čas) bez ohledu na počasí, tak zimáky nejsou potřeba už dobře 2 měsíce..
Z52b94y65n54ě73k 80M21e29z82e30r64a
Žádná taková značka ale na D1 osazena není ;) Ani v legislativě není o TRVALÉ povinnosti jezdit na zimních pneu (M+S) ani slovo...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...