Diskuze

Hyundai omezí výrobu aut se spalovacím motorem, preferuje elektrická

Jihokorejská automobilka Hyundai Motor oznámila, že sníží počet modelů se spalovacím motorem, aby si uvolnila zdroje na investice do elektromobilů. Rušení by se mohlo týkat až poloviny modelů s motorem na fosilní paliva, uvedl jeden ze zdrojů agentury Reuters. Strategii podle něj v březnu schválilo vedení firmy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Divne, ze chteji vyrabet elektroauta i pro cinu nebo USA, vzdyt podle mouder tady v diskuzi jsou elektroauta vynalezem evropske komise, a jine na svete o nich nikdo ani pomely neslysel, natoz aby je tam prodaval....

4 2
možnosti
JK

Nejvíc taxíků na baterky jezdí v Číně a v USA jsou státy jako Kalifornie, které rozdávají kupujícím peníze svých občanů. Musk žije jen z toho.

3 1
možnosti
LJ

Jemi to uprimne jeno. Hyundai jsem v planu nemel, ale i tak me zarazi, jak masivni investice se planuji do aut, ktera nikdo nekupuje.

Jestlize se u nas proda 1% eut, tak se (napr.) Hyundai dobrovolne vzdava trzniho podilu. Coz mi nedava smysl.

0 0
možnosti
MK

No oni investují dle toho co očekávají že se bude prodávat za 5, 10, 20 let, ne dle toho co se prodává teď

1 0
možnosti
MK

Nový auto a už má škrklý dveře:-P

0 0
možnosti
VR

Jak jsem několikrát deklaroval, půjdu do Hondy Clarity.

0 0
možnosti
JM

J30a50n 80M64a25r58i68k

28. 7. 2021 0:33

honda konci v evrope,ne?

0 0
možnosti
FK

Dokud někdo nevymyslí baterii, která bude mít alespoň trochu srovnatelnou energetickou hustotu jako nádrž benzínu jsou elektromobily nesmysl a pouze vlhký sen od života odstřžených úředníků z Bruselu a pár zelených komunistů typu Bursíka, Bartoše a Stropnického ml.

2 8
možnosti
Foto

To nikdo nevymyslí. Z principu to nejde. Uhlovodíky představují jedinečně bohatou a pohodlnou formu uložení energie. Důvodem je nízká molární hmotnost prvků v nich obsažených, a také značné množství valenčních elektronů, kterými disponuje uhlík. Rovněž jsou to při běžné teplotě kapaliny s poměrně vysokou hustotou. Navíc v nádrži jsou ve stavu, kdy není snadné je zapálit, ježto k tomu je potřeba vzdušný kyslík. A teď si představte baterii. Ta, aby byla výkonná, potřebuje velmi reaktivní složky, které jsou umístěny těsně vedle sebe a musí být odděleny elektrolytem (což je hmotnost navíc) a - především - baterie sebou musí nést "okysličovadlo", tedy látku schopnou se redukovat, což u spalováku zajišťuje vzdušný kyslík, který by jinak představoval zhruba trojnásobnou hmotnost oproti uhlovodíkovému palivu nesenému v nádrži.

3 2
možnosti
JK

J75a64n 20K30a60l12e49t36a

29. 5. 2021 7:24

Neomezí výrobu ale vývoj. Co si zákazník bude kupovat a tzn. Co nakonec budou vyrábět je jiná věc

0 0
možnosti
PR

P95a26v33e69l 82R25i24e88d44l

28. 5. 2021 22:42

"...má v plánu do roku 2025 prodávat ročně milion elektromobilů. Na trhu s nimi chce do té doby mít desetiprocentní podíl."

Plánovači Hyundai opět odbyli domácí úkoly, nevytáhli paty z kanclu a nerozhlédli se okolo. A nebo nejsou v počtech nejostřejší tužky v penálu :-/

1 3
možnosti
JT

J21a60n 59T70a90r73a59b26a

28. 5. 2021 23:17

velkohubost je jim vlastní, to není nic nového, mění se jen obsah

3 0
možnosti
PM

P24e59t34r 25M79i38c76h92a64l

28. 5. 2021 22:18

Kdyby pravda byla první 4 slova nadpisu a ruku v ruce s tím šlo zpřísnění autoškol a závěrečných zkoušek, bylo by na silnicích bezpečněji.

1 1
možnosti
Foto

Ony by se ani nemusely zpřísňovat Daleko lepší by byl přísnější dohled nad autoškolami. Protože parodie, co se za autoškolu mnohdy vydávají, by měly nenávratně zmizet. Co je to za autoškolu, která ani nemá učebnu? A výuka probíhá na osobním vozidle pana "majitele", který se o něj bojí, a tudíž se neprocvičí všechny problémové úkony.

0 0
možnosti
PB

P89e59t14r 46B52á24č20a

28. 5. 2021 21:36

;-D;-D dobre ten svet tahnete do velkeho otvoru...

Ja radsi budu jezdit do posledniho trabanta v normalnim aute nez bych sedl do elektrickyho kramu a takovych nas bude dost.

5 11
možnosti
PR

P26a86v55e75l 28R19i41e72d94l

28. 5. 2021 22:43

Jo. A každý okolo kterého projedeš si bude zacpávat nos a uši. :-/

2 0
možnosti
VR

Tak zřejmé je jedno. Jako skončily motory spalující olovnatý benzín (násilně) až na pár veteránů, stejně skončí motory spalující bezolovnatý benzín.(násilně). Z nabídky Hundayie bych si vybral Hundayi Nexo, ale nemám rád SUV. Takže můj budoucí vůz bude Honda Clarity.

0 0
možnosti
JT

J22a30n 91T65a44r47a36b60a

28. 5. 2021 23:16

a já zas mám SUV rád a po roce a čtvrt (a 78000km) s e-tronem bych neměnil

1 0
možnosti