Diskuze
Hustota kamionové dopravy se po zavedení mýta nezměnila
Děkujeme za pochopení.
Brainwashington
Cucy cucy z prstu!
Ve středu 31.12. jsem jel v 7 hodin ráno po silnici II.třídy úsek asi 20 km mezi Horní Cerkví a Jihlavou. Potkal jsem 18! kamionů a velkých náklaďáků. V životě jsem jich tu tolik neviděl! Tedy, někdy, občas 1 či 2, a zbytek jen osobáky A to tu jezdím pravidelně každý týden. Asi přiletěly z Marsu a nikde jim do počtů nechybějí! Zato já jak počítám tak počítám, že tedá ročně vyberou asi 5 miliard na mýtným. To je asi tolik, co za známky. Cheche .... a bez bran!
šarlatán
D1 a Jižní spojka
To jsou nějaké nesmysly. Já jezdím pravidelně ve stejné časy, obvykle večer, po D1 a po Jižní spojce a snížení objemu kamionové dopravy je hodně poznat. Před zavedením mýtného byla na Jižní spojce i večer souvislá řada kamionů v pravém pruhu, teď naprostá pohoda.
ajchy
napravy
zajimalo by me jak je to s tema napravama. vetsina navesu ma 3 ale nektere 2 ( dvoumontazky) tonaz je myslim stejna takze ty dvoumontazky by to meli mit levnejsi ne ?
Roumen
Re: d5
Ono je to jak kdy...nekdy tam nepotkaskamioniho zivacka a jindy jede souvisla rada treba 20 kamionu za sebou...
Petr
Nezměnila?
Nevím jak na dálnici, ale na silnici z Ústí nad Labem do Lovosic se změnila hustota kamionové dopravy značně. Jezdím tudy dost často a tolik kamionů tam nikdy nejezdilo. Když jedu do Prahy, tak cesta z UL do Lovosic (21 KM) mi trvá okolo 30 minut a cesta z Lovo do Prahy (75 KM) tak 25-30 minut. Hrůza. Když se sjíždí z dálnice D8, tak je sice zatarasený sjezd v Lovo, ale kamiony sjíždí už exitem na Liťák a jedou pak stejně přes UL. Nechtějí se plahočit přes Teplice.
cernys
Re: Nezměnila?
Ale tam je problém ve sporu ekoteroristů s ŘSD o trasu dálnice přes Středohoří.
Dálnice do Německa začíná v UL, tak proč by měly kamiony jezdit do TP a pak se vracet do UL na dálnici?
Nemám z toho radost, taky mne to postihlo, ale je to logický chování
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Michelangelo špíny vystačí s málem. Zaprášená auta proměňuje v umělecká díla
Žádná plátna, žádné barvy. Američan Scott Wade si vystačí se štětcem a špinavými auty. Na jejich...
Tip pro autaře, na Prvního máje je veteránský závod s devadesátiletou tradicí
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí odstartuje svůj jubilejní ročník už...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla
K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...