Diskuze
Británie zakáže kamionům a autobusům jízdu na starých gumách
Děkujeme za pochopení.
D94a11v69i79d 20M60a14l12i66n77a
Brexit = konec Bruselskému diktátu. Nastane daleko lepší diktát. Budou se evidovat kromě výrobních čísel pneu i data výroby, popř. montáže. :-)))) Kdo měnil pneu u ATS ví, že výrobní čísla pneu se evidují už dlouho při každé výměně. Takže, jen další zbytečná evidence.
A94l74e52š 19L15i83s65o61v13s89k26ý
Jakže to říkali? Že tam po brexitu nastane ráj na zemi? Že skončí nesmyslné diktáty? :-))))
J74o43s28e48f 65K54r95a78l
5 minut googla. Pozadí toho zákona se odkazuje na analýzu ministerstva dopravy. V dokumentu zkraje jsou dvě záležitosti - smrt 8 lidí při dopravní nehodě kde staré pneu hrálo roli v 2012, a BYZNYS S PROTEKTORY (obnovení běhounu pneu), který se možná vymkl kontrole a stát proto utahuje šrouby.
J68i28n48d74ř90i65c23h 97Š33k47o25p12e94k
Když vidím ty odtrhané protektory od koster podél silnic, tak bych neměl problém s regulací jejich používání.
L98u42k79á36š 68K71ř14í80ž
Nechápu, proč se to má měřit zrovna od data namontování ....... je sice pravda, že guma stářím výrazně degraduje, ale je úplně jedno, jestli tu dobu leží někde ve skladu, nebo je namontovaná na autě.....
J16a28n 61M27a58r30t67i51n
jedno to nie je. Pneu je od vyroby osetrena nastrekom pripravku ktory spomaluje degradaciu. Pneu 5 rokov na slnku, mraze je uplne nieco ine ako ked lezi bez pristupu slnka
T40o54m16á17š 32M97a59c55e10j61k52a
10 let, tak na to nejezdí snad ani veteránisti. A pokud má někdo na autě deset let staré pneu, tak snad jen nějaký děda, který se svým autem jezdí tak někam za roh do penny a zpátky. Jestli to má fungovat tak jak je psáno v článku, tak je to naprosto zbytečný zákon.
M91a84r42e23k 86Š86o30t74t
Račte si přečíst i to pod titulkem. Nejedná se o vozidla důchodců, ale o autobusy a nákladní vozidla.
M11i47c22h96a81l 90K97a62n98d86a
Zbytečný zákon. Auta, která opravdu jezdí, sjedou pneumatiky mnohem dříve. A auta, která moc nejezdí, zase nepůsobí podstatné ohrožení.
P56e41t45r 54P56o91s92p19í93š71i11l
Takovej kamion za rok najede 100 tisíc km a často i mnohemi víc. Tak nevím, jak by mu mohly vydržet pneumatiky 10 a více let.
M81a33r36t16i29n 22K94a73r15á73s39e38k
No tomu, ktery najede 100 000 opravdu nevydrzi....
M54i66r13o28s56l33a25v 34M44e59d
Tak já nevím - buď jsem ten článek špatně pobral a nebo je to nějaký blud. Nedokáži si představit, že by na kamionu a nebo autobusu pneumatiky vydržely deset let provozu. Další věcí je to, že počítat "přípustnost" pneumatiky od data montáže je poněkud zvláštní - vždyť není nic neobvyklého, že se na vozidlo naroubují pneumatiky, které nejsou nové (jsou ojeté, nicméně ještě pořád použitelné). Navíc nasmolit nějaký datum na nějaký štítek dokáže kdekdo (a případně to datum občas přepsat). To by asi musela být vedena nějaká databáze kde by byla registrována každá pneumatika, ve které by bylo možné dohledat kým, kdy a na jaké vozidlo byla montáž pneumatiky provedena, eventuálně kdy byla montáž té konkrétní pneumatiky provedena poprvé.
P68e53t29r 17P46o37s49p29í77š91i57l
Když o tom tak přemýšlím, tak mě napadá akorát armáda nebo hasiči, že by mohli mít staré pneu. Jinak takový kamion v dálkové přepravě musí měnit gumy i víckrát v roce.
R73o28b24e84r89t 62M78a13t88u93l23a
Takže tam můžou být klidně 60 let staré, když budou namontované včera a musí tam být razítko nejlíp za 10 tisíc. Tomu se u nás říká buzerace a ne bezpečnost
J46a85n 78M47a66c31h64á81č
To je novinařina....na autech máme ,,gumy" a ze zbraní střílejí ,,kulky".....
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!