Podle informací portálu PushEVS.com představitelé automobilky z Mladé Boleslavi požadují, aby konečná cena nepřesáhla hranici 19 000 eur.
Auto má, stejně jako jeho dvojčata, se kterými ho koncern Volkswagen vyrábí ve své slovenské továrně, dostat baterie s kapacitou 37,7 kWh. „To je dokonce více, než má v současnosti e-golf. Taková zásoba elektřiny už nepochybně vystačí na slibovaný dojezd kolem 270 kilometrů v cyklu WLTP,“ uvádí magazín Autonaelektřinu.cz.
Citigo bude vůbec prvním sériově vyráběným elektrickým modelem Škody. Berhnard Maier, šéf české značky na právě probíhajícím autosalonu v Paříži zopakoval plány na příští roky: „V příštím roce představíme model Superb s plug-in hybridním pohonem a prvním čistě elektrickým vozem v našem portfoliu bude model Citigo, který představíme také v roce 2019. Prvním nově vyvinutým čistě elektrickým modelem bude v roce 2020 sériová verze konceptu Vision E. Do roku 2025 budeme mít v nabídce deset elektrifikovaných modelů.“ Více čtěte zde.
Na první elektromobil začnou brát prodejci Škody předobjednávky v prvním čtvrtletí příštího roku, vyrábět se začne ve třetím kvartále. Podrobnosti čtěte zde.
Elektrické minivozy čeká v několika příštích letech značný rozvoj a s tím by mělo přijít i snižování ceny. „Zatím je nejlevnější čtyřmístný Smart EQ Forfour, který se dá v tuzemsku koupit za 578 900 korun. Je ovšem velmi pravděpodobné, že ho v brzké době doplní technicky identický Renault Twingo,“ uzavírá specializovaný automagazín.
Za ceny pod půl milionu korun se dnes v Česku dají koupit jen městská přibližovadla. Renault nabízí dvoumístné Twizy za 319 900 korun, ostravská firma Velor-X-Trike pak jím inspirované napodobeniny od necelých 150 tisíc. Na českém trhu ještě figuruje obskurní čínský elektromobil Yogomo s cenou 295 tisíc. Do půl milionu korun se také vejde základní provedení „mopedoauta“ Aixam ve verzi do zásuvky.