Diskuze
Elektromobily mají levnější povinné ručení, ale dražší havarijní pojištění
Děkujeme za pochopení.
J87a70n 92S84o12c88h87o25r
Levnějším povinným ručením to není zas taková výhra, rozdíl ceny povinného ručení oproti havarijku je docela značný. Nedávno jsem si pořídil Teslu a začínám lehce litovat, protože tyto vedlejší náklady jsem si předem nezjistil a docela se to nakupuje . Já sjednávám přes Srovnátor - ceny tam vycházejí lépe, než třeba u Allianz, ale i tak je rozdíl havarijka oproti obyč. autům značný.
J16a95r91o78m15í98r 35K43r73á31l
Levnější povinné ručení je nesmysl, na který pojišťovna doplatí. No a to srovnávání cen je úplně na hlavu. Zvlášť když mi někodo v reklamě tvrdí, že ušetřím 6000.
P60e39t92r 93U41š43o93v98i71c38k25ý
Spalováky tímto "dotují" elektromobily.
L40u62k76á45š 76K13ř72í40ž
A dvoulitrová oktávka je dotovaná jednolitrovou fabií, že?
K61a34r59e15l 44N36o10v39o15t58n87ý
"Nezřídka bývají elektromobily po srážce zcela na odpis..."
To zní docela logicky a je to jasný argument pro cenu havarijka.
Ovšem pro mají nižší cenu povinného ručení, to vážně nechápu. Copak těžký EV mastodont napáchá v případě nehody menší škodu, než spalovák? To asi těžko.
T58o79m70á19š 81Z57e55m37á98n85e39k
Asi jo, protože se majitel bojí šlapat na akcelerátor v hrůze z indikátoru nabití baterie.
L59a72d84i52s29l55a11v 11K36a94l25o21u95s
Elektrovehicle jako BMW i3, ostatní mě nijak neoslovují. Za vysavač na baterky s 4 pneumatikami nejsem ochoten dát víc, jak 0.5 mio. U fotovoltaik to vychází 100 tis./ 10 kWh. Takže 50kWh baterie vychází na 0.5 mio.
L11i34b57o67r 41M13o88u50č83k79a
to ses z levnyho kraje Pylontech 3.3kE modul je za 50 tacu
P44e69t52r 94D87v31o75ř73á53k
Elektrovheikly jsou těžší než jejich obdoby se spalováky, měli by mít tedy i vyšší povinné ručení.
To pojišťovnám nařizuje stát nebo jsou tak uvědomnělé samy o sobě?
V86í11t 61O74ž61a25n79a
jsou plné technologií pro vyšší bezpečnost
P98e37t77r 63V71o46j83v69o84d33í89k
V USA pojištuje tesly samotná tesla.
https://www.tesla.com/insurance
A jsou podstatně levnější nežli kartel pojišťoven.
J24i33ř19í 45P55a79u37l
Netrzni, dotacni povinne pojisteni a trzni havarijni.
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají
Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
Jednoduchá a spolehlivá malá mazda je tajný tip z bazaru. Levná však není
Premium Popularita malých městských aut neklesá, ale ceny nových vozů kvůli přísným emisním a bezpečnostním...
Začínáme dlouhodobý test nejprodávanějšího auta světa, elektrické Tesly Y
Exkluzivně Tesla Y se v roce 2023 stala nejkupovanějším autem nejen v Evropě, ale i na celém světě. Jedná se...
Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají
Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...
Čínský dravec BYD chce být v roce 2030 hlavním výrobcem elektroaut v Evropě
Čínská automobilka BYD zvažuje výstavbu další továrny v Evropě. Uvedl to šéf evropských aktivit...