- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Levnějším povinným ručením to není zas taková výhra, rozdíl ceny povinného ručení oproti havarijku je docela značný. Nedávno jsem si pořídil Teslu a začínám lehce litovat, protože tyto vedlejší náklady jsem si předem nezjistil a docela se to nakupuje . Já sjednávám přes Srovnátor - ceny tam vycházejí lépe, než třeba u Allianz, ale i tak je rozdíl havarijka oproti obyč. autům značný.
Levnější povinné ručení je nesmysl, na který pojišťovna doplatí. No a to srovnávání cen je úplně na hlavu. Zvlášť když mi někodo v reklamě tvrdí, že ušetřím 6000.
Spalováky tímto "dotují" elektromobily.
A dvoulitrová oktávka je dotovaná jednolitrovou fabií, že?
"Nezřídka bývají elektromobily po srážce zcela na odpis..."
To zní docela logicky a je to jasný argument pro cenu havarijka.
Ovšem pro mají nižší cenu povinného ručení, to vážně nechápu. Copak těžký EV mastodont napáchá v případě nehody menší škodu, než spalovák? To asi těžko.
Asi jo, protože se majitel bojí šlapat na akcelerátor v hrůze z indikátoru nabití baterie.
Elektrovehicle jako BMW i3, ostatní mě nijak neoslovují. Za vysavač na baterky s 4 pneumatikami nejsem ochoten dát víc, jak 0.5 mio. U fotovoltaik to vychází 100 tis./ 10 kWh. Takže 50kWh baterie vychází na 0.5 mio.
to ses z levnyho kraje Pylontech 3.3kE modul je za 50 tacu
Elektrovheikly jsou těžší než jejich obdoby se spalováky, měli by mít tedy i vyšší povinné ručení.
To pojišťovnám nařizuje stát nebo jsou tak uvědomnělé samy o sobě?
V USA pojištuje tesly samotná tesla.
https://www.tesla.com/insurance
A jsou podstatně levnější nežli kartel pojišťoven.
Netrzni, dotacni povinne pojisteni a trzni havarijni.