Diskuze
Elektrický lexus s řídítky přijel, za baterku se zaručí na milion kilometrů
Děkujeme za pochopení.
P32e18t59r 85Z88a30s15k32o53č85i11l
Tak když má Tesla tak neschopné inženýry, tak proč ji všechny ostatní automobilky kopírují a proč má Tesla ze všech automobilek největší market capitalization (4x větší než zrovna Toyota)?
K96a60r83e43l 95M90a50z87a15č
Není sebemenší praktický důvod nahrazovat volant tímto. A srovnávat to s F1 může jen blb. Tak strmé řízení představuje mimořádnou citlivost na sebemenší pohyb. To v reálném provozu, životě není možné pro většinu řidičské populace uhlídat bez následků.
T82o38m60á57š 41K53o79t
Spíše mě nenapadá jediný důvod, proč stále tvrdošíjně trvat na kulatém volantu. A tak nějak předpokládám, že strmost řízení bude záviset na rychlosti jízdy, že tedy při parkovacích manévrech bude stačit těch 150 stupňů na plný rejd kol, zatímco na dálnici bude poměr úplně jiný.
P50e54t60r 92M59i34c39h13a38l
"Lexus slibuje pro RZ dojezd kolem 400 kilometrů."
K tomu řidítka jako z Knight ridera a cena téměř 2 miliony. Díky, ale to fakt nepotřebuju.
D80a38n80i27e42l 52P66a19v38l76í93k
Jak si může někdo myslet, že nahradit klasický volant řídítkama je dobrej nápad? Ano, většinu cesty to člověk ani nepozná, ale neumím si představit s tímhle točit například při odbočování v městské zástavbě nebo při parkování.
F47r74a62n94t47i42š98e48k 24K34n53ě21ž53í77n49e77k
Co třeba při nižších rychlostech upravit poměr mezi počtem otáček volantu a úhlem natočení kol. A tento poměr upravovat v závislosti na rychlosti vozu.
J33i53n63d72ř31i80c15h 25L62u69k69e72š
Co se mne u nekterych nivych elektromobilu libi jsou kokpity, pristrojove desky. Teda jejich tvarovani, natoceni k ridici. Skoda, ze vetsina uz jsou jen displeje a ne normalni budiky a knofliky.
L40i71b51o28r 63J59a41n75e90č64e55k
Z hlediska toho, ze vetsinu ceny tvori cena akumulatoru, zaruka na mio km je pokryta cenou elektromobilu.
J27a34n 89T88a13r37a26b37a
To samozřejmě, každá záruka je započtena v ceně. Tady to ale nebude nijak dramatické, kromě nejstarších kousků Tesly a Nissanu nikdo problém se životností baterií nemá.
Zajímavé je nedávné srovnání poklesu kapacity baterie ve dvou kusech ioniq. v 80 000km pokles 3%, ve 230 000km pokles taky 3%. A to má ioniq pidibaterii necelých 30kWh, takže absolvuje minimálně dvojnásobek cyklů proti "normálním" BEV.
BMW prohrálo soud s budějovickým prodejcem ojetin o právo na užití loga
Exkluzivně Může nezávislý prodejce ojetých aut používat na provozovně logo automobilky, i když s ní nemá...
Škoda láká na nový elektrický Elroq. Máme fotky z provozu
Exkluzivně Škoda Auto zveřejnila první oficiální siluetu zcela nového modelu Elroq. Maskovaný prototyp nafotil...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Návod na města bez nehod: přesednout na bicykly, zvýhodnit chodce, zpomalit
Oběti dopravních nehod jsou tragickou součástí silničního provozu. Jako cosi krajně nechtěného,...
Volha se vrací. Čínská auta budou montovat na linkách místo škodovek
Dobový seriál České televize, kde titulní roli hraje sovětská automobilová ikona, Volha 21 Carevna,...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Vzdušný zámek šampiona nízkých cen. Dacia Jogger umí být low-cost obytňákem
Oblíbená rumunská značka nabízí své největší auto s alternativním pohonem na LPG, které svým...
Espézetky máte jen půjčené od státu. Upravením či zakrytím riskujete řidičák
I ti, kteří nesouhlasí s EU a dávají to najevo přeškrtnutím nebo přelepením unijního znaku na...
Návod na města bez nehod: přesednout na bicykly, zvýhodnit chodce, zpomalit
Oběti dopravních nehod jsou tragickou součástí silničního provozu. Jako cosi krajně nechtěného,...
Ušetřete na povinném ručení, srovnávejte. Pojištění na dědečka má svá úskalí
Premium Povinné ručení musí mít každé auto, které má přidělenou registrační značku. Ceny se mohou lišit...
Designová frajeřinka. Karavan pro milence jsme zapřáhli za ladný hyundai
Je to domov na kolech, za kterým se lidé otáčejí. Minikaravan SteelDrop má kovový potah,...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!