Diskuze
Peklo s nabíjením v elektromobilním ráji. Boj o šťávu a prášky na uklidnění
Děkujeme za pochopení.
L22i12b23o50r 44J24a72n61e59č27e12k
Nemel jsen nervy to docist. Z pocatku to bylo usmevne ale jako celek horor.
PS: Uz jen pro ty nervy s nabijenim a pouzivanim ruznych aplikaci si euto nekoupim.
M12a56t61ě13j 79F25i38l17i35p
Podobný dojem z článku mám i já, takže jsem někde v polovině skipnul rovnou na konec.. Ale když jsem se na konci dozvěděl, že za problémy s nabíjením mohlo to, že autor článku za celou dobu nepotvrdil kontrolní e-mail, který mu přišel při registraci (což je dnes snad u každé registrace na internetu), tak bych to zas neviděl tak horce s tím, že za trable může elektrovůz jako takový.
P48e31t38r 41K58a89d73l27e26c
Krásně napsaný. Člověk co má doma tlačítkový MT nikdy nemůže mít EV protože ho nikde nedobije. Tomu říkám pokrok tím správným směrem. Přesně to odpovídá myšlení zelených idiotů. Čím složitější to bude, tím větší pravděpodobnost rychlého rozšíření elektromobility.
J84a94r86o87s30l78a70v 26M48a81k85o41v18e46c
To pokřivení trhu je enormní... EV je ideální auto na dojíždění do města ani nemusí mít moc velký dojezd ale musí být levné protože půjde o druhé auto a s parkováním kdekoliv jak je to teď. Ale taková auta se teď již prakticky nevyrábí protože se automobilkám kvůli regulaci nevyplatí... A udělat z EV hlavní auto je zatím velmi bolestný proces...zatím je to jen hračka pro nadšence než spotřební výrobek pro masy jak s tím kdysi přišel Henry Ford...
R72o17m61a90n 56K93r88a25t79o54c77h15v90í73l
EV je ideální auto na pojíždění ve městě.
J80a91k54o50b 54F44o73r31m24a24n
Nie som fanúšik elektráut na veľké vzdialenosti, ale pri všetkej úcte k vodičovi, treba povedať aj B. Vodič bol absolútne IT neschopný. nevedieť zrušiť nejaký filter v apke (ktorý zjavne asi nastavil predtým nevedomky), potom neschopnosť aktivovať potvrdzovací email aplikácie...to side všetko len a len na jeho triko. A ktovie, čo ešte pri tých nabíjaniach sám zbabral. elektromobilita je celá v plienkach a tak ju aj treba brať.
L36i82b41o63r 75J55a30n93e40č84e64k
K rizeni vozu byste mel byt zkuseny ridic ne IT guy.
Vsechna euta jsou neintuitivni. Pokud byste mel takovy sw jako je v eutech na nb/pc nikdy byste ho nepozival.
P34e96t97e26r 33G37l69o25s
Postreh z tohto článku. Nesadaj do elektromobilu bez mobilného telefónu a mobilného internetu.
J41a19n25a 87S96t44r56n37a45d86l72o71v51á
Pane Formane, to co píšete je určitě pravda, ale nás IT neschopných je více a podle mě ovládání /nejen v e-autě/ by mělo být uživatelsky příznivé.
Všelijaké apky a filtry,potvrzovací aplikace apod to je přece zoufalství.
P91e47t64e73r 62G34l48o33s
Článok hodne pobavil i keď to je smiech cez slzy.
Ale podľa autora sa zdá, že najmenší problém s nabíjačkami je u McDonalds, takže by sme mali začať s masívnou stavbou McDonaldov, čím skorej
K83a73r16e19l 56J93e55d33l30i17č13k16a
Zajímavý článek i jako cestopis, také jsem Norsko třikrát projel (1991, 1997 a 2010), některá místa znám. Zajímalo by mě, jestli nemáte nějaký celkový souhrn nákladů na cestu a celkový počet ujetých km pro porovnání, pokud jsem to někde nepřehlédl.
D59a43n51i70e12l 30S90t17r35i51č81e86k
Mě zatím nejlépe vychází plug-in Superb.
Samozřejmě pomíjím cenu, je služební... Ale provozní parametry jsou skvělé. Při dlouhých služebních cestách mě nic nelimituje a díky nabíjení pro cesty do práce si to drží velmi pěkný dlouhodobý průměr 5,1 l/100 km.
Při cestách kopcovitým krajem může být baterie i při startu prázdná, přesto to polovinu vzdálenosti pojedete na elektřinu a spotřeba je OK. V Německu se s tím dá navíc užít spousta zábavy (160 kW je znát a čím ostřejší jedete, tím lépe se baterie stíhá doplňovat). Najeto přes 40.000 km.
Čisté elektro zatím ne a čistě spalovací už také ne.
J86a62n 80D21u65b65e68n
"Čisté elektro zatím ne a čistě spalovací už také ne. " takhle nejak to vidim i ja, jenom na to jdu jinou cestou, pres full hybrida
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
Přehlídka automobilových perel vzdala hold zapomenutým českým značkám
Výstava automobilových veteránů v pražské Hostivaři připomněla výročí 90 let Jawy a 100 let...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...
Prodej rodinného domu, 55 m2, Hřivčice, Peruc
Peruc - Hřivčice, okres Louny
3 499 999 Kč