Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Peklo s nabíjením v elektromobilním ráji. Boj o šťávu a prášky na uklidnění

Naprostí elektroamatéři vyrazili do světa. Do Norska a zpět to bylo šest tisíc kilometrů. Čtěte zápisky z cesty do ráje bateriových aut, během které to občas bylo o nervy. Zkušení elektromobilisté se budou chytat za hlavu, ti, kdo se k přepnutí na elektrickou trakci chystají, aspoň pochopí, že proškolení od prodejce a četba manuálu nejsou zbytečné. A lehká paranoia je standardem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

Pripomina mi to Windows 2.1

3 0
možnosti
LJ

Nemel jsen nervy to docist. Z pocatku to bylo usmevne ale jako celek horor.

PS: Uz jen pro ty nervy s nabijenim a pouzivanim ruznych aplikaci si euto nekoupim.

5 0
možnosti
MF

Podobný dojem z článku mám i já, takže jsem někde v polovině skipnul rovnou na konec.. Ale když jsem se na konci dozvěděl, že za problémy s nabíjením mohlo to, že autor článku za celou dobu nepotvrdil kontrolní e-mail, který mu přišel při registraci (což je dnes snad u každé registrace na internetu), tak bych to zas neviděl tak horce s tím, že za trable může elektrovůz jako takový.

0 1
možnosti
PK

Krásně napsaný. Člověk co má doma tlačítkový MT nikdy nemůže mít EV protože ho nikde nedobije. Tomu říkám pokrok tím správným směrem. Přesně to odpovídá myšlení zelených idiotů. Čím složitější to bude, tím větší pravděpodobnost rychlého rozšíření elektromobility.

6 0
možnosti
JM

To pokřivení trhu je enormní... EV je ideální auto na dojíždění do města ani nemusí mít moc velký dojezd ale musí být levné protože půjde o druhé auto a s parkováním kdekoliv jak je to teď. Ale taková auta se teď již prakticky nevyrábí protože se automobilkám kvůli regulaci nevyplatí... A udělat z EV hlavní auto je zatím velmi bolestný proces...zatím je to jen hračka pro nadšence než spotřební výrobek pro masy jak s tím kdysi přišel Henry Ford...

5 0
možnosti
RK

EV je ideální auto na pojíždění ve městě.

0 0
možnosti
JF

Nie som fanúšik elektráut na veľké vzdialenosti, ale pri všetkej úcte k vodičovi, treba povedať aj B. Vodič bol absolútne IT neschopný. nevedieť zrušiť nejaký filter v apke (ktorý zjavne asi nastavil predtým nevedomky), potom neschopnosť aktivovať potvrdzovací email aplikácie...to side všetko len a len na jeho triko. A ktovie, čo ešte pri tých nabíjaniach sám zbabral. elektromobilita je celá v plienkach a tak ju aj treba brať.

3 7
možnosti
LJ

K rizeni vozu byste mel byt zkuseny ridic ne IT guy.

Vsechna euta jsou neintuitivni. Pokud byste mel takovy sw jako je v eutech na nb/pc nikdy byste ho nepozival.

8 0
možnosti
PG

P34e96t97e26r 33G37l69o25s

2. 9. 2022 15:17

Postreh z tohto článku. Nesadaj do elektromobilu bez mobilného telefónu a mobilného internetu.

10 0
možnosti
JS

Pane Formane, to co píšete je určitě pravda, ale nás IT neschopných je více a podle mě ovládání /nejen v e-autě/ by mělo být uživatelsky příznivé.

Všelijaké apky a filtry,potvrzovací aplikace apod to je přece zoufalství.

6 0
možnosti
PG

P91e47t64e73r 62G34l48o33s

2. 9. 2022 14:50

Článok hodne pobavil i keď to je smiech cez slzy.

Ale podľa autora sa zdá, že najmenší problém s nabíjačkami je u McDonalds, takže by sme mali začať s masívnou stavbou McDonaldov, čím skorej ;-D

5 0
možnosti
KJ

Zajímavý článek i jako cestopis, také jsem Norsko třikrát projel (1991, 1997 a 2010), některá místa znám. Zajímalo by mě, jestli nemáte nějaký celkový souhrn nákladů na cestu a celkový počet ujetých km pro porovnání, pokud jsem to někde nepřehlédl. R^

2 0
možnosti
DS

Mě zatím nejlépe vychází plug-in Superb.

Samozřejmě pomíjím cenu, je služební... Ale provozní parametry jsou skvělé. Při dlouhých služebních cestách mě nic nelimituje a díky nabíjení pro cesty do práce si to drží velmi pěkný dlouhodobý průměr 5,1 l/100 km.

Při cestách kopcovitým krajem může být baterie i při startu prázdná, přesto to polovinu vzdálenosti pojedete na elektřinu a spotřeba je OK. V Německu se s tím dá navíc užít spousta zábavy (160 kW je znát a čím ostřejší jedete, tím lépe se baterie stíhá doplňovat). Najeto přes 40.000 km.

Čisté elektro zatím ne a čistě spalovací už také ne.

2 1
možnosti
JD

J86a62n 80D21u65b65e68n

1. 9. 2022 22:02

"Čisté elektro zatím ne a čistě spalovací už také ne. " takhle nejak to vidim i ja, jenom na to jdu jinou cestou, pres full hybrida

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně

29. dubna 2024

Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...

Přehlídka automobilových perel vzdala hold zapomenutým českým značkám

29. dubna 2024  10:30

Výstava automobilových veteránů v pražské Hostivaři připomněla výročí 90 let Jawy a 100 let...

Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra

29. dubna 2024

Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...

Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci

29. dubna 2024

Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...