Diskuze
Legenda se dramaticky mění. Corvette s motorem uprostřed je za super peníze
Děkujeme za pochopení.
V97a47c35l20a71v 36V77a80v14r10a
Sporťáky se tu v Americe moc neprodávají. To jen moje žena je takový cvok do naprosto neužitečných aut.
Nová 2019 Vette se prodává od 56,000 USD má 6ti litr (6200 ccm) 8mi válec, udělá 16 mil na gallon (3,785411 litru) benzínu ve městě, 25 mil po dálnici, Má převody 8 stupňů automatku nebo 7 stupňový manuál. V koních od 455 do 755 podle toho na co máte,
asi 60,000 byl můj půlroční plat. To je dost peněz xs takovej šh..
J66a56r14d84a 55H66e60i23m64l38i84c97h
Pánové, fanjšmejkři chtějí Challenger 1970 min. 383... :))))
F75i24l52i43p 32H45v74i81z66d36a12l
pěkný je, ale imo ameriku si člověk nekupuje, aby měl auto s japonsko italským vzhledem. challenger je vzhledově úplně jiná liga.
R54a68d96e60k 72Š75u28l51c
Nádherné auto. Akorát to už není americký muscle car...
O31n79d78ř68e98j 78K41l67i50k95a55r
Jako pěkné, ale ne pro Vette... K té patří dlouhatánský čumák, tohle se ztratí mezi dalšími stejně koncipovanými auty...
M75a10r74t34i43n 57P82e44t58ř67í34k
1,4 milionu Kč v USA neznamená 1,4 milionu Kč v Evropě jinak za podobný peníz (1,3 milionu Kč) se v ČR prodává Ford Mustang se stejným výkonem...
V83l89a76d81i10m96i62r 61S90o62u65k55a50l
Za mě americký auta ne. Mají pěkný design, který vypadá sice jak sporťáky za 5 mega, ale jinak je to plastový odpad pro nižší vrstvy. Jak když překapotujete Fabii a dáte do toho V8 a tunu zátěže, takže je to těžký nepohodlný, rozvrzaný a nemá to rádo zatáčky. Jenom tady v Evropě z toho děláme něco prémiového.
J30a95n 54D53l64o90u76h33ý
Premiovky z toho delaj prekupnici. Ja bych rad koupil treba Dodge Challenger v zakladu za “normalni cenu” ale nedam zlodeji 2x tolik jenom protoze to dotah za 40k po mori do evropy ;-)
J84a20n 59D12l79o43u62h12ý
Ta cena je fantasticka! A pak ze to nejde ;-) BMW bude brecet...
P88e40t69r 83B95a94r88t91ů26n77ě43k
Nevím co si myslet, po dlouhé době Corvette co se mi líbí, ten evropský rukopis je v designu strašně znát. Na druhou stranu v ní už nevidím ten americký nesmysl který stavěl Bob z Kentucky a jedl u toho hamburger :-)
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha