Diskuze
Cadillac veze své silniční bestie do Evropy, obě jedou tři sta
Děkujeme za pochopení.
M40a95r11t27i45n 34L63ž39i86č14a29ř
Cadillac za poslední roky opravdu udělal kus práce a nabízí úžasné vozy. Skloubil evropský styl, výbavu podvozek s americkou klasickou
J97a33n 89K45o24n35v75a19l51i50n33k73a
Krásný auta s motorem, který má charisma. Oproti evropským mají méně atraktivní interiér, ale to by se vzhledem k té bouři pod kapotou dalo oželet. Oproti M5 je to fakt kus železa. V tomto případě bych jasně sáhl po Cadillacu.
J20i56ř60í 47S69c62h15w24a73c21h
A už jsem tu zase, tedy jestli mi dovolíš jiný názor.
Moje "teoretická" volba by byla nejspíše jiná.
Cenu tohoto Cadillacu (650 koní) odhaduji na cca 2,3 milionu, M5 má "jen" 560 koní ale stojí 2,8 milionu a to se i mně zdá poněkud mnoho. Ale je tu ještě M3 s "pouhými" 430 koníky ale "jen" za 1,9 milionu přičemž je téměř o tři metráky lehčí jak oba předešlí konkurenti. A to by asi byla moje volba. Ten Cadillac ohromuje tím opravdu brutálním výkonem, ale vzhledem k ceně tipuji, že vše ostatní tedy hlavně podvozek bude silně zaostávat. O umístění převodovky se nic nepíše, takže bude asi vepředu u motoru, takže auto nebude zdaleka tak dobře vyvážené, jako ta Báwa. Podle mne, čím má auto auto silnější motor tím více je důležitější, aby ostatní komponenty s ním držely krok. U toho Cadillacu vzhledem k ceně tomu prostě nějak nevěřím, že ten zbytek bude stíhat. Dřív to bude opět taková NASCAR kára. M5 je super, ale jeví se mi hodně drahá. Cadillac ohromí jen výkonem vzhledem k ceně a M3 je auto s "dostatečným výkonem pro každého" s se zdatně sekundujícím podvozkem a dobrým poměrem cena/výkon auta jako celku, podle mne tedy nejlepším z těchto tří možností.
J11i82ř65í 67S46c64h89w78a86c57h
Tak jsem zabrousil na stránky cadillac.com abych zjistil, co ten nabušený sedan CTS-V asi tak žere. To tam tedy mají velmi dovedně ukryto, takže jsem to nenašel a přivítám info od někoho, kdo tam spotřebu najde. Zato třetina stránky je věnována impozantnímu srovnávání parametrů s M5, samozřejmě jen těch parametrů, kde CTC-V vede a to se musí uznat, vede opravdu drtivě. Takže ta spotřeba i z tohoto důvodu tam prostě není.
Co mě ale zaujalo jsou údaje z konfigurátoru stadardního sedanu CTS, tedy klasické pětimetrové "ameriky". Z mládí před "hodně a hodně jary" mi utkvělo v paměti, že "amerika" má motor 4-6 litrů, minimálně V6, většinou V8 a "kadylak" a velká "amerika" jedno jsou, prostě synonymum pro obrovské americké auto s velkým motorem. Nijak nesleduji, co se vlastně v Americe nabízí. Z vyjádření místních kritiků evropských poměrů jsem tak nějak žil v domnění, že Amerika a downsizing nemají vůbec nic společného, jakže prý tam mají "rozum" a podobně. Ale to co jsem tam nyní viděl, tak při tom těm výše uvedeným kritikům musí vstávat hrůzou vlasy na hlavě a jejich spánek musí být velmi neklidný. A proč?
Do amerického sedanu jsou nabízeny celkem tři motory, z toho je jen jeden atmosférický! Jeden má turbo a jeden dokonce dvě!
Základní motorizace má 2.0 čtyřválec! V Cadillacu!
3.6 je maximální objem.
Žádná V8 se ve standardu nekoná.
A mě tady "bijou" za to, že hájím to, že téměř o 4 metráky lehčí Superb si dovolí začínat na 1.4.
L23a27d60i75s88l54a77v 52M26i74k92a
Obojí je zhovadělost, jak Cadillac 2,0, tak Superb 1,4.
J75a56n 68K35o59t45l27í74n
Ukažte interiér těch luder, jestli je to tradičně ekl, nebo už poevropštěné, abychom to při naší zhýčkanosti zkousli...protože stejně budeme spíše sedět za volantem, než to dlouze obcházet a vzdychat u každého naleštěného cinkrlete, co jste na to přilepili. Ale abych nehanil, amík by se mi v garáži líbil, třeba takovému Chevy Camaro SS 69´ s big blockem 396ci bych milerád dal domov.
O42d85s92t73r59a46n31ě94n92ý 18U79ž89i20v76a39t39e43l
M69a81r96t21i59n 86K49ř13í71ž
Tisíc lidí tisíc chutí, proto se snažím design obvykle nekritizovat, ale tady si to odpustit těžko můžu - zepředu nic moc a zezadu hnusný jak pr...
J90i43ř86í 92Š20e34j35n23o35h48a
Ještě, že má deaktivaci válců.
Tak to bude úsporné auto
T70o66m38á49š 16H74a65a55s
Ten design přední masky mi hodně připomíná Ford Scorpio II. generace, tzn. minimálně dost diskutabilní pro evropského zákazníka. A škoda že není jediná fotečka z interiéru, to vás dovnitř nepustili?
S19v78a98t47o23p94l52u32k 82S98i53l70n87ý
Mno Američani tedy umí mnohem lepší design než tohle.
R18a98d96i55m 63H96o50r90č73i71č12k53a
Je to pěkné, ale to je asi vše. Nevím, čím ale chtětí zatopit. Designem? Barvou? Cenou? Rozežraným motorem? Sorry, ale BMW s Mercedesem ohrozit nemohou ani náhodou
R57o14m84a30n 92K17u10b81a64l87a
Jenom tak na okraj, CTS-V je zhruba o $30,000.00 levnější než E63AMG nebo M5, samozřejmě že je nemůžeme dávat na stejnou úroveň, teda kromě výkonu, ale i tak Cadillac je poměrně "hodně muziky za málo peněz" a když si vezmeme která skupina lidí (příjem) je terčem v tomto segmentu, tak $30K může hrát při rozhodování roli a to dost zásadní ...;)
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají
Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Auta dnes může prodávat každý lúzr, říká k testu autosalónů novinář
Rozstřel Investigativní tým MF DNES a iDNES.cz opět po roce otestoval české autosalóny. Průzkumníci ve...
Biden v ekonomické válce s Čínou, na elektroauta uvalí USA clo sto procent
Spojené státy zvýší cla na dovoz elektromobilů z Číny z 25 na 100 procent, oznámila administrativa...
Auta dnes může prodávat každý lúzr, říká k testu autosalónů novinář
Rozstřel Investigativní tým MF DNES a iDNES.cz opět po roce otestoval české autosalóny. Průzkumníci ve...
Zastavením na dálnici riskujete život i pokutu. Odkliďte auto i sebe
Děsivá nehoda u Ostravy, při které přišel o život řidič a dalšího čeká podle všeho vězení, názorně...
Švýcaři varují před dětskou sedačkou, která se rozlámala při testech
Test dětských autosedaček, jehož kompletní výsledky budou zveřejněny na konci letošního května,...
Inspektor/ka – oblast vigilance zdravotnických prostředků
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha