Diskuze
BMW se bojí, že mu ujíždí vlak. Zaměstnance školí, jak vypadá nepřítel
Děkujeme za pochopení.
D95a28v75i16d 28Z64e19l19e68n75ý
Nechapu, co porad divoci s tim autonomnim rizenim, jedine, jestli me to doveze kdyztak z hospody, jinak, pokud se chci nechat vozit, pojedu tramvaji.
M90i20l65o23s68l44a74v 60P78r10o74c27h62a22z95k35a
Jsem tak rád, že technologií budoucnosti se nedožiju, není nic hezčího než když pořádně zaburácí osmiválec, nebo si projedu zatáčku řízeným smykem dveřmi napřed.
J62a53k27u42b 80S45ú98k75e49n57í33k
Osmiválec půjde nasamplovanej z repráků
J71o40s76e69f 86V34a76l28a
pokud vim, tak o provoznim zisku , ktery generuje BMW, se muze Mercedesu zatim jenom zdat. A s elektroauty je to tak -. koupi si ho jenom ti lide, kteri auto bud a-nepotrebuji a nevadi jim, ze se musi denne hodiny nabijet a ze urazit vzdalenost nad 100 km je dobrodruzny vylet do neznama b-koupi si ho snobove, aby se jim mohli chlubit. Tech par procent lidi, kteri elektromobil opravdu vyuziji jako elektromobil (manzelky v domacnosti na nakupy a na transport deti do krouzku a na sport), tak ti nejsou pro trh rozhodujici
M90a32r52t65i30n 39K35l32u77v65á63n20e91k
Ti, co je chtěli a měli na ně, si je už koupili a ostatní zákazníci BMW jdou po jiných kvalitách.
Len aby to tak nedopadlo aj u inych znaciek a s inymi technologiami (samoriaditelne)
M55a24r57e58k 38B30a23r92t94o27s
Už teraz sa teším, ako si dám do svojho autonómneho smart e-auta posteľ. Cesty do/z práce v tichu budem milovať. Pre nostalgikov sa samozrejme bude dať stiahnúť aplikácia, ktorá bude vydávať zvuky x-valca, dvojtaktu, boxera či wankla.
J37o17s69e97f 56V74a86l28a
vy chcete behem nabijeni auta v nem spat ? neni jednodussi poridit si postel domu ? Kapacita akumulatoru by zatim dovolovala si dat v provozu opravdu jenom "dvacet", ale z pravniho hlediska asi bude dozorovani clovekem i u autonomniho ridice povinnost
J16a72k23u19b 87S96ú13k55e23n31í20k
Když vidím to i8, sporťák pro mladé budoucnosti, je mi skoro líto, že až si ho budu moci dovolit, tak už nebudu mladej
J85o46s40e70f 67V30a55l39a
to takhle funguje uz zhruba sto let. Majitele porsche maji ze vsech majitelu aut ruznych znacek satisticky nejmene casu na sex - musi stale vydelavat :-)))
J75i48ř97í 77K39a57č48í92r32e65k
BMW, nejporuchovější auto. Kdo by si to kupoval?
J34o31z89e75f 90K84o37s58t45e36l60a55n82s17k91ý
Ja mám na dizajn BMW práve opačný názor. Po nemastnom-neslanom dizajne od Chrisa Bangla sa BMW vrátilo k svojim najlepším dizajnovým tradíciám - hlavne pri 5-kovom a 7-kovom rade.
Iná vec je dizajn elektromobilov od BMW. i3 a i8 vyzerajú slabučko až krehko.
A čo sa týka elektromobilov, je len dobre, že BMW si uvedomuje trend budúcnosti. Základom úspechu je totiž poznať svoje vlastné slabé miesta.
M79i95c45h11a76l 11V45a20n79ě18k
Tak o autech od Bangla jde říct skoro cokoliv, ale nemastné/neslané slyším poprvé. Prostě tuctovky co?
T94o83m61á49š 14K79r88a87i98n29a
Jak čtu (nejen) tu diskuzi, to je přímo střet civilizací, ani Marťany nepotřebujeme... My, kteří jsme vyrostli s vůní benzínu, chceme skutečná auta. A MB či BMW jimi zatím vždy byla. Ti, kteří vyrostli na počítačích a tabletech chtějí prostředek k dopravě z místa A do B ideálně v duchu iOS - nic neřešit, jen na displeji spustit aplikaci. Asi mají pravdu, je to "jen" dopravní prostředek a k přesunu z A do B byl stvořen. Ale stejně tu změnu sám překousnout nemůžu a místo svistotu elektromotoru je pro mne rajskou hudbou zvuk pořádného 8 válce...
P.S. Je BMW 2 Gran Tourer skutečně ještě BMW, nebo jediné, co je spojuje, je ten znak na kapotě?! (nebýt ten znak a ledviny, mohlo by to být cokoliv...)
P19e55t54r 43H19o84r29á78k
Kdyby ti v autě optavdu smrděl benzín, to bys asi mluvil jinak.
M30i64l90a84n 56N48ě67m95e85c
Nepřítel BMW vypadá jako někdo, kdo posuzuje auta podle velikosti displeje na palubní desce a byl by nejradši, kdyby ho to všude odvezlo samo.
Takže pryč s řadovými šestiválci, zadním pohonem a kvalitními podvozky a učte se malovat interaktivní tramvaje, konzervy jedny pitomé :)
J63o56s29e54f 65N21a76j41m74a83n
Přesně tak! Hlavní nepřítel BMW je samo BMW. Hlavně že mi auto bude měnit barvu podle nálady
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Tip pro autaře, na Prvního máje je veteránský závod s devadesátiletou tradicí
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí odstartuje svůj jubilejní ročník už...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla
K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....