Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

KS

Ano předali, konečně to řekl někdo nahlas

PP

Ale to musí být jen začátek!

Teď musí být potrestaní viníci, aby se to už nikdy nemohlo opakovat! Timmermans zdrhnul, ale my si pro něj přijdeme a postavíme ho před spravedlivý soud. Stejně jako Merkelovou, Leyenovou, Jourovou a řadu dalších prog-lib ničemů, kteří Evropu uvrhli do krize a odsoudili ke globální bezvýznamnosti.

DZ

Celá EU je pokřivena dotacema a ideologií. Když neumíme udělat funkční federaci, tak by to chtělo to vzdát a nechat mezi evropskými státy volný obchod a Schengen. Beztak je to jen levičácký důl na úplatky.

PP

Čili EHS. To fungovalo. EU nefungovala nikdy, protože to byl od samého začátku politický projekt prog-lib bolševiků, vlhkej sen Delorse.

IF

I11v41a81n 41F60u23č84í22k

17. 4. 2024 16:22

V roce 2009 musel evropský komisař pro ŽP veřejně přiznat, že projekt biopaliv plošně uvalený na cca 440 milionů obyvatel bez jakéhokoliv přezkumu, bylo fiasko. Projekt je energeticky deficitní, bez dotací/úlev neživotashopný a emisně škodlivý. Navíc biopaliva, která se často dováží až z Asie, poškozují palivové systémy vozidel. Přesto dnes, po 15 letech, se stále povinně přidávají biopaliva. To znamená, že celá bruselská byrokracie není schopna sebereflexe a je celá zralá na výměnu.

Foto

Biopaliva se nepřidávají do nafty a benzínu, aby emise voněly, je to proto, aby se nemuselo vozit k nemuselo tolik ropy. Bruselská byrokracie to nazývá snížením závislosti a hodlá v tom pokračovat. ČR to tam dávat navíc nemusí.

JS

Jen čekám až se provalí kauza, kdy se ukáže, že ekoaktivisti nebo komise je placená, “sponzorovaná” Čínou...

Ale když Číňani dělali za pár šupů, tak věřím, že EU manažeři byli nadmíru spokojeni.

LC

...a zdaleka nejen autoprůmysl. V podstatě v honbě za úsporami předal západ Číňanům prakticky veškerý průmysl a elektroniku. Naučil je to vyrábět a posléze dokonce i vyvíjet a překvapivě teď Čína předává západ k produkci úplně potřebovat. Nemluvě o tom, že Čína sedí na zásobách strategických surovin a navíc si nelikviduje průmysl stupidní energetickou politikou, jako EU. Už se nám můžou v podstatě jen smát a jediné k čemu západ potřebují, jsou odběratelé.

Foto

Furt je to jen o neschopnosti EU průmyslu! Nikdo nedělal nic pro to aby byl připraven, teď všichni jen čumí a jsou překvapeni!

MB

M33i13r53e88k 56B70á69r35t64a

17. 4. 2024 16:11

Bezva! Všichni vědí že je grýn dýl blbost. Ale nahoře se pořád skanduje ať žije grýn dýl..... To je jako za socíku! Proboha kam to zase jdeme....

LV

L23e27o32š 27V21a62c39e95k

17. 4. 2024 15:07

Kazí si to nejen vysokými cenami, ale také jsme desetiletí učili Číňany jak se dělají auta. Celé desetiletí budované Know How jsme jim předali a Japoncům ještě předtím. Korejci, Japonci ani Číňani nám sem vývoj nedají. Nechají si to hezky u sebe, aby mohli prodávat technologie a výrobky. To jen Evropa je tak hloupá. Manageři firem se střídají po 4 rokách jako politici a na budoucnost se nemyslí, jen na aktuální zisk.

VT

Skanzeny se maji dobre, dostavaji dotace na provoz. Do Evropy žádné nepujdou, skoncime jako Kuba. Ale stejně budeme volit ty zelene silence.

Foto

M98a68r88e35k 14S22o54f18r

17. 4. 2024 14:43

Předali zadarmo ve jménu zelené ideologie.

LM

no v clanku uz neni zmineno, ze se v tomhle chystaji velke zmeny.

  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Tip pro autaře, na Prvního máje je veteránský závod s devadesátiletou tradicí

30. dubna 2024

Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí odstartuje svůj jubilejní ročník už...

Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa

30. dubna 2024

„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...

Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla

30. dubna 2024

K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...

Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka

30. dubna 2024

Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!