- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak o super nové nejrychlejších motorech čtu od 70. let minulého století. Kdyby to byla pravda, tak ty auta nyní jezdí tak min. 600-800 za hod. Pecky, které zvládly 0-100 za pár vteřin a max rychlost měly třeba 350 byly i ve zmiňovaných letech. Kšeft ovšem svůj slovník nezapře.(nepopírám, že mají jiné parametry třeba ve spotřebě, ale tady se vypichuje výkon, potažmo rychlost)
Aerodynamický odpor je potvora. Na 600-800 km/h potřebujete úplně jiné výkony.
Ekologie v praxi. Zajímavé obecn na automobilovém průmyslu je, že malým a doposud relativně levným autům chce neustále v rámci pseusoekologie vnucovat elektro. Ale staví se neustále větší a nenažranější auta a k tomu tohle. Tak buďto teda budeme zelení a bude se podle toho chovat celé odvětví, nebo se na to vyprdeneme a pak si vyrýbějte malé atomové elektrárny na kolech. Ale oboje jaksi nejde. Protože o pak vypadá, jak když jde Prymula s Kalouskem do hospody v době nouzového stavu.
A k cemu to jako ma byt? Je to neprakticke a drahe :-)
Poslední zvonění pro benziňáky...
Nová generace elektrovozidel jako Tesla Roadster nebo Porsche Taycan jejich výkony hravě překoná.
A zvládne to bez otravného randálu a vražedných emisí...
Už se těším na 24 hodin Le Mans v podání Tesly Roadster nebo Porsche Taycan. Hlavně na "tankování".