Diskuse k článku
Automobilové zázraky z NDR se představují
Do nového roku nadělila Mototechna svým zákazníkům dvě žhavé novinky z automobilové produkce NDR. Víte kolik fotbalových míčů se vejde do kufru velkého rodinného sedanu Wartburg 353/1000? Trumfem pro sportovněji založené řidiče je Trabant 601. S grácií zvládne losí test mezi kužely, ostudu neudělá na okruhu, ani nezpevněný povrch lesní cesty ho nezastaví... a hlavně, nerezaví!
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit příspěvky:
Všechny podle vláken Všechny podle času
![]() |
spaldingsVaše externí aplikacesi strčte do hajzlu. Buď se to video dá stahnout nebo si ho nechte. |
![]() |
robaRe: Vaše externí aplikaceMě to zase vyhovuje více takhle. Kromě toho se dá stáhnout, viz. předchozí příspěvky. Takže místo aby si iDNES něco kamkoliv strkal, zkus ty použít hlavu. |
![]() |
JenikRe: Vaše externí aplikaceTy jsi tele. Jestli neni problem mezi klavesnici a zidli. O IT vis asi prd, tak si nestezuj...... |
![]() |
Corwin_xRe: Ave RevoRevo má nyní náskok díky psychiatrickému ústavu, kam ho nepochybně odvezli...![]() |
![]() |
mmRe: v čem ty videaZkopirujte si URL a mms:// nahradte za http://. Pak na to URL vlezte. Mate - li s browserem svazany nejaky prehravac, uvidite to. Mne to takto na kombinaci Mozilla + Mplayer-plugin + Mplayer funguje... Musime si holt umet poradit sami. Tezko cekat, ze mezi pisalky na Idnes bude nekdo kvalifikovany :-) |
![]() |
Pobíječ komančůHovada v těchto pojízdných plynových komoráchmusí být povoleno střílet na místě, jinak se toho jedovatýho smradu, co proleze skrz všechno a pomalu zabíjí, nikdy nezbavíme. V době, kdy motory musí být kvůli exhalacím povině vybaveny různými vykundifikátory za 100 a více tisíc Kč je provozování DDRáckých recyklátů Hitlerových plynových komor výsměchem zdravému rozumu a ekologii. Všem Smradbantům a Smradburgům povině vyvést výfuk do kabiny, ať si ty dutolebý dementi, co v nich jezdí, naplní svoje tykve namodralým jedem a neotravují ostatní lidi![]() |
![]() |
pepaRe: Hovada v těchto pojízdných plynových komoráchBajecny napad pane pobijeci, samozrejme budeme aplikovat tento zlepsovaci navrh i na vsechny TurboDehty. |
![]() |
petanRe: Hovada v těchto pojízdných plynových komoráchjseš debil. zajímalo by mě , co máš za popelnici Ty ?! |
![]() |
JiFRe: Hovada v těchto pojízdných plynových komoráchO tvém IQ svedci jiz tvuj nick. A nezklamal jsi ani prispevkem. |
![]() |
KillbillyRe: Hovada v těchto pojízdných plynových komoráchTy ses TAAAAkovej kreten ze ti nema cenu ani cokoli vysvetlovat(jako ze treba toho nejjedovatejsiho NOx svinstva ma dvoudoby motor min nez ctyrdoby,pouze produkuje vice sazi a CO2)........zas jeden automobilovy rasista!Heil Heil HEil |
![]() |
IsbjoernaRe: Re: Opravdu nekdo touzi dnes po DDR-Autu?, Nebudu komentovat vulgaritu pisatele puvodniho prispevku, ale ptam se Vas: Opravdu nekdo touzi po DDR-Autu? Dnes? Kdy je mozne za 11.000 € koupit male auto s paletou zakladnich bezpecnostnich zarizeni pro ridice i okoli? ------- Jsem pro pestrost aut, mam pochopeni i pro nostalgii a lasku k Oldtimer, avsak DDR-Auta (Trabbi, Wartburg) byla jiz v jejich produkcni dobe "odpadem techniky" a zlocinem kommunistickeho regime na lidech, kteri za ostnatym drahtem nemeli zadnou moznost pristupu k bezpecnemu autu. ------- A nebo jsem ten clanek nepochopila? |
![]() |
KillbillyRe: Re: Re: Opravdu nekdo touzi dnes po DDR-Autu?Aha takze dalsi emigrant,pac v korunach neuvazujete(vite 11000euro je asi 18 prumernych platu,takze 11000 setri normalni clovek tak 5-8 let).Kdyz pominu to ze CIZINEC nepochopi co se deje tady,jde zkratka o to ze tech trabosu a wartecu uz na ceste jezdi jen hrstka a opravdu jejich dym je v jistem ohledu mene skodlivy nez ctyrtaktni,navic trabant je sice srot ale ma nadhernou poezii a pozitek z jizdy,to ovsem vyznavacum modernich aut vysvetlit nelze.Co se tyce dymu kdyz se to nemaze M2T tak to nesmrdi zas tak hrozne a jinak dik na kole jezdim taky a toho trabose ci warteca co me zadymi raz za ctvrt roku fakt preziju.Fajnovky.Vzdyt dnes uz je to hobby auto. |
![]() |
Daňový soumarRe: Re: Hovada v těchto pojízdných plynových komoráchZkus někdy jet 5 minut za 2 taktem a pak tady něco plácej o jedovatých svinstvech! Obzvlášť příjemný je to, když na kole v dlouhým kopci tě za nepopsatelnýho řevu hynoucí travní sekačky předsupí namodralý dým. To je chuťovka pro plíce a celý krevní oběh...
Především zapomínáš, že kromě specializovaných laboratoří, nikdo neměří kompletní složení výfukových plynů, ale jen předem určené a sledované složky. Dvoutak má z principu nedokonalý spalování a v palivový směsi má mazací olej. Tak si dejchni a pozdravuj v krematoriu...
|
![]() |
Hlína |
![]() |
HlínaTaky jsem mel Trabanta ...... jako priblizovadlo "pro pripad nouze" a byl jsem spokojen. Nenarocny auto, prakticky bez udrzby. Uhnila mne ale vlastovka, takze pri rychlostech nad 50 Km/h se volant klepal 10° na kazdou stranu a neslo to spravit (resp. oprava by nekolikanasobne presahla cenu toho auta). Souhlasim s temi co tady deklaruji svou spokojenost, ma to ale jedno "ale". Bezpecnost = NULA a v dnesni dobe jezdi Trabantem akorat nadsenec nebo sebevrah. Wartas byl lepsi, vetsi, drazsi, soucasna situace s bezpecnosti je ale shodna - nesednu do toho ani kdyby mne za to platili :-) |
![]() |
waranRe: Taky jsem mel Trabanta ...Bezpečnost u warana nebyla nejhorší - rámová konstrukce (pod autem žebřiňák...) dokáže leccos zachytit... pořád bych při bouračce seděl radši ve Waranu než v nějaké Š120... o Traboši nemluvě... |
![]() |
WarťanRe: Taky jsem mel Trabanta ...Wartburg byl díky rámu jedno z nejbezpečnějších aut, i když patřil mezi lehká auta. V každém případě rám zachytil hodně, i když se občas musel vyměnit, protože se ohnul, ale podlaha v kabině zůstala celá a držely se i věci, jako řízení, motor a tak. Při silnějším nárazu něčeho samonosného to buď letí na všechny strany z auta, nebo naopak do auta a zdeformuje se podlaha... |
![]() |
KillbillyRe: Taky jsem mel Trabanta ...No jo panova fajnova p*del se stiti aut kde holt musite jezdit s ohledem na to abyste NEBOURALI,to jenom majitele modernich ohvezdickovanych aut si muzou dovolit prasarny protoze sou nesmrtelni.Predpokladam ze na motocyklisty mate stejny nazor v duchu "darce organu" ze?JE fakt ze trabant je skorapka stejne jako schade 120 ale auta typu wartec,zigul apod. sou ok.A furt s nima jezdi nezanedbatelna cast ridicu. |
![]() |
WarťanWartburgWartburg byl nepřekonatelný ve své třídě co se týče zavazadlového prostoru, i uvnitř byla spousta místa a od 80. let i výborné sedačky, které nahradily sice ještě lepší s anatomickým sedákem, ale zato s opěrkama hlavy. Dobrý byl také odkládací prostor pod volantem po celé šíři auta, v novějších provedeních měl uprostřed ovládací panel na topení. Jízdní vlastnosti, brzdy (jak bubnové, tak později vpředu kotoučové) a hlavně rejd byly vynikající, čtyřtakt jezdil na natural 95 při jízdě s lehkou nohou kolem 6l/100km. Sice se tam pár plastů klepalo a drnčelo víc, než je zdrávo, ale dalo se to dobře přežít přes všechny ty přednosti. I když už Wartburga nemám, zůstane pro mě stále výborným autem i přes svoje stáří, neduhy a "spartánský" interiér.Jinak co se týče náročnosti oprav, tak čtyřtakt byl na tom o mnoho hůře, než velice jednoduchý dvoutakt, sám bych bral už jen dvoutakta, ale kdo chce "moderního" Wartburga, čtyřtakta doporučuji, má oproti starším modelům i jiné
|
![]() |
WarťanRe: Wartburg...vychytávky, než jen motor.
P.S. Na fotce na začátku článku je Wartburg 1.3 v úpravě Irmscher (dnes hlavně Opel), ale co já vím, pokud se vůbec dostal do výroby na prodej, exemplářů bylo minimum.
|
![]() |
JuchTrabík je super autoJá mam trabanta už řadu let a jsem s ním spokojen, vždy staruje, vždy vyjede, a topí za chvilku. prostě maximalní spokojenost.![]() ![]() |
![]() |
keffalinRe: Trabík je super autoJá má Toyotu RAV 4 a sem s ní taky spokojenej. Startuje, topí a pohodlná je tiež! |
![]() |
CCCPRe: Re: Trabík je super autoNo jo, ale stoji asi tak 100x tolik. Tj. Trabant ma mnohem lepsi pomer cena/uzitna hodnota |
![]() |
KillbillyRe: Re: Trabík je super autoJaky je smysl tohoto prispevku.Tak si pomachroval jaky si frajer a ze mas penize-sikovnej kluk a ted vypadni., |
![]() |
tom69trabi je superJako desetlilety hosik jsem malem prisel o vsechny zuby, kdyz jsem si sednul za sedacku spolujezdce a deda prudce zastavil, sedacka o kterou jsem se oprel se sklopila a ja plavmo proletel az na palubku do ktere jsem se zakousnul, krve bylo jako na zabijacce, ale nakonec jsem to zvladnul i bez revu
![]() ![]() ![]() < color=blue>www.reklamace.vyrobce.cz
|
![]() |
RejpalRe: trabi je superZase jeden co se nepřipoutal. Ja dělal s Trabantem kotouly a po výměně toho co zbylo z karoserie jsem v Traboši najezdil za 10 let přes 100 tis. Km. |
![]() |
honza_stahovánípo přehrání videa naleznete příslušný soubor v cache. Pro ty, kdo máte Operu je to jednoduchý: menu Tools - Advanced - cache. Pak už jenom pravým myšítkem poklepat na příslušný soubor a zvolit save target as... a uložit. Voila!
0/0
4.1.2006 13:16
|
![]() |
hondapro revaTak a máme tu něco nového z srn. Revo, to je konkurence pro tvou audinu
0/0
4.1.2006 13:06
|
![]() |
pajdapajdaWartburg v GBV knihách o Wartburcích se psávalo, že do GB se dodával se čtyřtkatním motorem Knight (ale nevím - je to jen z hlavy)
Na fotkách ta GB verze měla černou masku se stříbrnýma rámečkama světel. Vypadalo to lépe než obyč.
![]() |
![]() |
MarioV8Re: Wartburg v GBV GB se prodaval Wartburg W353 pod nazvem "Knight", cesky: rytir.
A ne se ctyrtaktnim motorem s Knightovym rozvodem... :-) Tyto pro svoji komplikovanost, byt s velice tichym chodem, skoncily jeste pred II.sv. valkou a v uplne jinych vozech nez bylo tady tohle, nepletu-li se...
|
![]() |
aha |
![]() |
Pepareklamata reklama na trabanta je super! taky by mě zajímalo jak ji stáhnout. |
![]() |
AlfikRe: reklamamám takové nic moc řešení, přehraj si ji a pa k ten soubor najdeš v Temporary Internet Files (pokud máš Win) |
![]() |
daveRe: reklamaStahnout lze na strankach v divx http://www.auto.cz/main.php?site=videa&id_skupiny=8 |
![]() |
P.TrabikTaky jsme kdysi koupili Trabika jako druhe auto v rodine. Mam na nej jen skvele vzpominky, velky kufr, dovezl me, kam jsem potreboval, zazili jsme v nem s kamarady spoustu srandy. Nedam na nej dopustit.
0/0
4.1.2006 12:27
|
![]() |
s.slivertrabitaky mam doma jednoho a musim říc, že to je vozítko k nezaplacení. btw jak stáhnu tu reklamu??? |
![]() |
DixiRe: trabiNestahnes. Stahovat muzou jen ti, kteri jeste trabose nebo wartaka nemaji ani nemeli, v zivote v nem nesedeli a ani je nikdy necitili.![]() |
![]() |
VocasRe: Re: trabiJa teda trabase ani wartaka nemel, ale stacilo mi dat: mplayer mms://stream.idnes.cz/video/0601/tv_zpravy/A060102_VAC_TRABANT_DE.WMV -dumpstream a mam to na disku.......... |
![]() |
s.slivertrabi
0/0
4.1.2006 11:34
|
![]() |
KocourTaky jsem ho mel.Jako student jsem se v nem neco najezdil. Mel opravdu spoustu prostoru a to i v kufru. Taky mel sibr. No a v hrabinskem kopci jsem to nandaval feliciim, ktere na nej proste nemeli. Na dvojku to hrabalo, ale spotreba pri takove jizde byla docela vysoka. Kdyz se to rozjelo na 150, tak to solidne plavalo na ceste. No ale hlavne jsem si zamiloval razeni bez spojky. |
![]() |
christoRe: Taky jsem ho mel.A probudils ses primo v momentu kdy to jelo 150 ?:DD |
![]() |
hanzRe: Re: Taky jsem ho mel.blbečku, Warťas fičel v pohodě 150 a řazení bez spojky měl opravdu taky (něco jak na staré 350tce) Trabi fičel jen 120 a to byl oheň z výfuku :-)) |