- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Cit.
Auto se tak může stát solidní investicí, která si svou cenu podrží (skoro tak jako kdysi za komunismu) i několik let. Zvlášť pokud to bude stroj se spolehlivým spalovacím motorem.
Tak tohle mě tedy rozesmálo. Nejspíš autor míří do hodně vzdálené budoucnosti. Takový veterán se spalovacím motorem bude opravdu za pár dekád rarita.
aut je ale pořád ještě moc, teď je jen na legislativcích, kteří vymyslí způsob, jak nejstarší auta zprovodit ze světa. aby jich začalo ubývat
Ten způsob už tu je, jmenuje se to STK. Spíš je potřeba zajistit, aby se to dělalo pořádně bez podvodů.
Auta jsou u nás předražená - před koncem roku přepisovali ceníky nahoru každý měsíc, teď když koruna posílila o 5%, zlevňování se nekoná. Zmiňovaný Kodiaq
CZ: 1.5 tsi ambition: 863.900 kč
SK: Active 1.5 TSI ACT 110 kW (150 k) 6° MP 27 370 € x 24,4 = 667.828 Kč
SK: Ambition 1.5 TSI ACT 110 kW (150 k) 6° MP 30 420 € x 24,4 = 742.248 Kč
Tak nevím.. fakt máme vybrat úspory a běžět za ty CZ ceny nakupovat??? (V SK je DPH 20%)
Víte co znamená pojem "předražena"?
To je situace kdy je cena tak vysoká že na ni zákazník nepřistoupí.
Jestli fabrika nemá problém scidbxtem tak zboží předražené nemá ač zrovna pro vaši osobu je cena neakceptovatelná.
dybysis koupil 7 loganů, tak bys je teď prodal a byl bys za vodou, nikdy bys už nemusel dělat
Co se tyka vozidel s invalidy - drtiva vetsina je zneuzivana nekym z rodiny ci znamych. Kolega to tak taky ma - babicka v LDNce a "jeji" auto krizuje republikou a vesele uziva vyhrazena parkovani. :-D
U nás to platí len vtedy pokiaľ je v aute aj osoba, kvôli ktorej tú nálepku na skle má.
zdražují to materiály, nařízení EU a útlum nabídky. mě dojímá, že mám v autě čidla tlaku v pneumatikách, to je fakt paráda, která mě stála tak 10 táců a další prachy při výměně pneumatik. fakt díky.
Máte Hyundai? Koncern (a nejen ten) to má z ABS a díky tomu nepotřebuje drahé ventilky se sledováním tlaku a komunikační jednotkou.
Na Hyundai tuhle kravinu mám a to mám auto z doby, kdy to nebylo povinné. Za tohle nemůže EU, ale Hyundai a možná ještě jiné automobilky.
Automobilky to pohnojili těmi SUV. Kdyby nezačali takovou blbost vyrábět, je možné, že by ještě bylo vše normální
nebylo, ale suv nejsou ideální. vím to, sám jedno mám :) neměl bych, ale nenechám sezabít nějakým blbcem v suv.
V roce 2007 souse koupil novou Octavii za 700 tisic. V roce 2009 stalo to same nove auto uz jen 550 tisic. Firmy jen tezi z vysoke poptavky a male nabidky. Jakoukoliv cenu daji, lidi to stejne koupi.
Ono je to prejde, jakmile se cena produktu dostane na uroven, kdy lide prestanou kupovat.
To si úplně nemyslím. Od letošního roku musíte mít již v základu hodně věcí navíc (nouzové brždění, sledování pruhů, příprava na alkoholtester...) a to cenu poměrně dost zvedá. Hlavně u těch levnějších oholených aut.
Čím míň aut se prodá (a ojetin zlikviduje), tím lépe pro přírodu
Čím méně aut se prodá, tím víc se bude jezdit v ojetinách
<> Arkana je úspěch? To jsem snad ani na silnici neviděl.