Diskuze
Ampera: elektrický opel s americkými kořeny
Děkujeme za pochopení.
iVi
200km min
200 km dojezd je minimum, 40 do prahy a 20 přes ní do práce a zpět + nějakou rezervu kdyby byla třeba nehoda na dálnici...
username
18 km
průměr mám 18 km denně - 9 km a zpět do práce včetně občas pár set metrů nakoupit.
Jezdím smartem, což mi naprosto vyhovuje (po praze nejlepší auto), až se bude dělat něco jako smart na elektriku, tak bych do toho šel (teda ještě nevím, jak nabíjet auto na elektriku u paneláku, ale než to bude existovat, tak snad budu mít něco s garáží)
MH4
Re: 18 km
Lampy veřejného osvětlení mají taková malá kouzelná dvířka :O)
Petr
Dojezd
200 km a vice a beru to. Jenze kde dneska koupit elektromobil...
icmek
to je Honda Civic
ty hnusnej Ople. že se nestydíš takhle kopejrovat.
spartaman
Re: to je Honda Civic
Na očním mají už od sedmi, když vyrazíš, nebudeš stát dlouho ve frontě (a nezapomeň si s sebou vzít 30 kaček)
Ebo
hmm..
..to jsem zvědavej, kdo pak bude recyklovat ty tuny baterek..
vim
Re: hmm..
dostanou na to licenci dvě firmy, které patřičně uplatí úředníka, jo a jelijkož renovace bude drahá, tak budeš povinen baterku podléhající evidenci a přihlášení odevzdat na zběrné místo této firmy a ještě jim za to zaplatit 10000kč.
Radan
DOJEZD
Zdravím,
no na elektromobil by bylo dostačující kdyby byl dojezd na jedno nabíjení cca 200-250km s tím už by se dalo něco dělat. Samozřejmě na delší trasy by to nebylo (popř. zkrátit interval dobití na minimum - zásuvková koncovka) a mohlo by se i na delší trasy (dodržovaly by se i ty pravidelné přestávky :-) v rozumné míře ty intervaly.
Do města a okolí by to bylo ideální.
Příklad:
Bych jel do města něco nakoupit či vyřídit mohl bych i do centra na parkovišti žádné hlídání jen zastrčím do zásuvky. Pak na výstupu z budovy nahlásím číslo parkovacího místa zaplatím poplatek za dobití + parkovné. A hurá do obchodu (nákupního centra) tam ten samí způsob. To je moje vize. Přijedu domů a opět do zásuvky.
MH4
Re: DOJEZD
Zde píší, že Číňané umí baterky z poloviny dobít za 10 minut...což je doba, co člověk stráví na benzínce, než natankuje, vypije kafe, dohustí gumy...
bob
Re: tepelneho vykonu??
no samozrejme a zpetne, kdyz si pak rozdelas ohen, tak vytvoris elektricke pole
MH4
zajímavá změna v trendu
Zatímco dříve bylo slyšet vesměs o vodíkových autech, teď nás novináři zasypávají informacemi jak se všichni snaží o elektromobil. Já osobně jsem nakloněn spíše elektřině, jelikož je to v mnoha věcech výhodnější. Proč elektřinu používat k výrobě vodíku, ten následně distribuovat do sítě benzínek, jejichž úprava bude stát hromadu peňez, když jde přímo vzít kabel z auta a strčit ho do 230V zásuvky. Vodík je podle mě slepá vývojová větev.
sirc
Re: zajímavá změna v trendu
Tekutý vodík se musí chladit a třeba při bouračce skýtá značné riziko. To si vyžaduje dodatečné náklady, které výrazně celou výrobu prodražují. BMW Hydrogen 7 si už ale můžeš asi dva roky koupit a jsou i jiné značky (malosériové). Technologie už je ale zvládnutá.
Ještě zjistit jak ekologicky vyrábět vodík. Ale to je i problém u elektřiny.
agu
ano... uz tu bylo Saturn EV1
od GM... co se tyce parametru, zda se, ze bylo lepsi ve vsech ohledech... jen akumulator byl asi NiMH, ale zase mel vetsi dojezd...
Dan
Re: ano... uz tu bylo Saturn EV1
byly to gelove baterie a filmu ktera je vyrobila koupil Chevron (4 nejvetsi naftarska spol.) a nasledne prohlasil ze jsou k nicemu a patent dal na 15 let do trezoru (tusim do roku 2013)
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Kozel zahradníkem: renomovaný znalec Porsche je u soudu za padělané veterány
Krajský soudu v německých Cáchách od roku 2021 řeší případ tří obžalovaných, kteří se zodpovídají z...
Autozápisník: Tisíc koní pro Škodu, salámová alfa a ferrari, co jede jen 25 km/h
Dubnové události v automobilové branži měly mnohdy až aprílový rozměr. Na nejzajímavější sériové...
Michelangelo špíny vystačí s málem. Zaprášená auta proměňuje v umělecká díla
Žádná plátna, žádné barvy. Američan Scott Wade si vystačí se štětcem a špinavými auty. Na jejich...
Tip pro autaře, na Prvního máje je veteránský závod s devadesátiletou tradicí
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí odstartuje svůj jubilejní ročník už...
Prodej stavebního pozemku, 1 454 m2 - Šedivec
Šedivec, okres Ústí nad Orlicí
2 990 000 Kč