Středa 27. května 2020, svátek má Valdemar
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 27. května 2020 Valdemar

Diskuse k článku

Nový multivan dělá za řidiče skoro vše, jízda s ním je zážitek

Asistenční systémy mohou často působit otravně, když na vás pořád bliká nějaká kontrolka a u toho se přetahujete s autem o volant. V novém multivanu tomu tak není. Armáda elektronických vychytávek, kterou nově dostal, posouvá dojem z řízení této dodávky na novou úroveň.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O40n10d12ř16e25j 71P64a52n68z33a16r 3838105457655

prijde me, ze se v clanku docela michaji verze - transporter/caravelle/multivan....

skoda, ze to neaktualizovali, ceny uz v konfiguratorech jsou.

docela mazec, zdrazeni o 400 000 v zakladu Multivana :(

0/0
3.11.2019 21:24

M73i32c97h52a56l 95J78a53r36o40š 7154700662755

Chápu, bude to zážitek vézt 8 lidí v autě s 66 kW. Prostě dát ruce na volant a nevyjíždět z pruhu.

+6/0
1.11.2019 10:19

J33a29n 62S87t86e30h48l20i75k 9185387316691

A ještě u toho řádit. :-)

0/0
1.11.2019 11:25

T82o48m75á49š 92Z45e31m83a24n 3145248854525

Existoval Transporter s 44 kW..

To teprve muselo být.

p.s. Jel jsme na odvolenou s 81 Kw variantou a to docela šlo, tedy kromě dálnice, 120 km/h byl strop.

0/0
1.11.2019 18:18

L44a31d57i78s84l66a93v 84B91u98č85e30k 9229584458349

Jsem nadšencem nových technologií ale mám pocit, že si věta v nadpisu trochu protiřečí :P

+5/0
1.11.2019 10:01

P22e32t44r 28F73e18i70g87l 5638653760312

Multivan je rozhodně v mém hledáčku už dlouho. Je to krásný, ale fakt drahý, což mě odrazuje. Ale může mi někdo vysvětlit, proč do toho nedají 3,0V6, jako je v Amaroku? To auto by bylo rázem někde jinde. Přeturbenej 2,0BiTDI je prostě blbě. Tohle auto kupuju, abych s ním brázdil Evropu s velkým nájezdem a přeturbenýmu motoru prostě neuvěřím, že to dlouhodobě dá. :-/

+5/0
1.11.2019 10:00

J54i48r15i 58F72i10n77k 1142870289383

Hm, zkuste se podívat i PSA/toyoty na traveller/spacetourer/proace

2.0hdi ma povest nejspolehlivejsiho evropskeho dieselu, verze maji 110/140kw a k silnejs verzi 8st. měničový automat japonský aisin s předpokladem dlouhé životnosti

A realne prodejní ceny jsou slušné.

0/0
1.11.2019 12:14

P53e64t75r 96F55e75i62g72l 5338723480882

Proace je fajn. Teď vyjde Zafira na stejném základu a ceny budou ještě nižší než u výše jmenovaných. A ten motor, který popisujete není "přeturbený" tzn. je na klidnou jízdu. Já měl už Viano 2,2CDI 120kW a jelo to slušně, když se to rozjelo. Pak to drželo díky krouťáku cokoliv, ať tp bylo naložený nebo prázdný, ale celou tu dobu jsem si říkal, že by to chtělo lepší motor. A 3,0V6 co bylo ve Vianu bylo jen s 5stupňovým automatem a kvůli tomu jsem to nechtěl. :-/

0/0
1.11.2019 13:04

J91a91n 51K33r69a22u86s 9895304104264

Zásadní problém bude, že se tam prostě nevejde. V Amaroku je uložen podélně, zatímco Transporter má motor napříč.

+4/0
1.11.2019 16:29

T63o47m59á79š 71Z48e57m67a30n 3335148164745

Kupte si starší Vito - to V6 má..

0/0
1.11.2019 18:17

M19a42r72e42k 86S13v14e97c 3806108261650

Bohužel se tam nevejde

0/0
5.11.2019 12:37

J74a41k47u32b 63F59e43i18f26a81r 7109839246809

Nevím, co je na tom pravdy, ale bavil jsem se kdysi s jedním konstruktérem z VW a ten říkal, že toto je nejnepovedenější auto z jejich produkce, právě kvuli elektronickým systémům. Jakmile se v nich něco pokazí, nikdo pořádně neví co, proč a jak s tím udělat.

0/0
1.11.2019 8:36

M65i59c63h15a66l 98J23a85r57o72š 7674510542825

Přijde mi, že toto platí pro jakékoliv auto v posledních 10 letech.

+1/0
1.11.2019 10:20

J38a33k70u30b 14F23e65i28f56a97r 7939239946829

To máte pravdu, onehdá mi odešel EGR ventil a na palubce svítila chyba elektrické parkovaci brzdy;-D

+1/0
1.11.2019 15:51

D94a27v88i88d 65Š47l78a51c65h27t93a 1273253679829

Auto má být pro člověka otrokem, nikoliv naopak!

+1/0
1.11.2019 8:27

P19e24t76r 17D15v96o84r34a71k 3751170507989

Nebavíme se o sportovní zadokolce, ale o autě určeném pro převoz nákladu, nebo početné rodiny na dlouhé štreky na dovolenou. Tam skutečně nepotřebujete komunikativní strmé řízení, ostrou reakci motoru a tvrdý podvozek, ale potřebujete se dostat z bodu A do bodu B, tam vystoupit neunavený cestou. ;-)

+1/0
1.11.2019 11:18

M40i16r17o72s84l28a12v 62M55e77d 3614886

Já nevím - kdybych měl s takovým autem jet delší trasu, tak bych se z toho asi zvencnul. Na druhou stranu - koho řízení nebaví a je to pro něj nutné zlo, tak je to auto pro něj jak dělané.

0/0
1.11.2019 12:02

V44á59c80l14a13v 19P95a50v60e73l87e78k 1460876776974

Pro mne je jízda zážitek, když mohu dělat takřka vše sám a netočit pouze volantem. Už jízda v novém Passatu mi přijde, že má za úkol kohokoliv, kdo má rád řízení, otrávit. To už opravdu raději autonomní řízení, než tento patvar někde mezi...

+1/0
1.11.2019 7:29

M41i64c27h88a40l 37M52o34u20c86h53a 8405485790564

Každý to má jinak. Pro mně je jízda autem nutné zlo (i když v mládí mě to také bavilo). A tak jsem rád, když většinu věcí udělá auto za mně. A na plně autonomní auta se opravdu těším!

0/0
1.11.2019 9:11

P68a97v54e26l 61J35e52ř66á72b96e54k 7581782424297

Tak jsem si teď vzpomněl jak jsem jezdil se stařičkou Pragou Piccolo.

0/0
1.11.2019 0:47

M92i47r40e34k 63G23a22j43e98r 5131316389780

Jak?

0/0
1.11.2019 4:16

P91e32t52r 19S22k92á40l20a 7477423616450

vlevo

+1/0
1.11.2019 6:32

Virus se mění pod rukama. Přírodní izoláty se tak nechovají, vysvětluje Peková

Premium Do povědomí širší veřejnosti se molekulární bioložka a viroložka Soňa Peková z laboratoře Tilia dostala pro své neshody...

Svoboda na dvou kolech Čechy láká. Porovnali jsme nejpopulárnější skútry

Premium Skútr, to znamená hlavně svobodu pohybu namísto stání v kolonách. V porovnání s automobilem nabízí levnější a...

Mám už celé krize dost, hyperbola strachu je šílená, říká šéfkuchař Pohlreich

Premium Když vidíte sedět Zdeňka Pohlreicha v úplně prázdné restauraci Next Door v centru Prahy, kde jste si dřív bez rezervace...

Najdete na iDNES.cz