Diskuze

Nový multivan dělá za řidiče skoro vše, jízda s ním je zážitek

Asistenční systémy mohou často působit otravně, když na vás pořád bliká nějaká kontrolka a u toho se přetahujete s autem o volant. V novém multivanu tomu tak není. Armáda elektronických vychytávek, kterou nově dostal, posouvá dojem z řízení této dodávky na novou úroveň.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OP

prijde me, ze se v clanku docela michaji verze - transporter/caravelle/multivan....

skoda, ze to neaktualizovali, ceny uz v konfiguratorech jsou.

docela mazec, zdrazeni o 400 000 v zakladu Multivana :(

0 0
možnosti
MJ

Chápu, bude to zážitek vézt 8 lidí v autě s 66 kW. Prostě dát ruce na volant a nevyjíždět z pruhu.

6 0
možnosti
JS

J95a10n 14S59t25e57h27l85i25k

1. 11. 2019 11:25

A ještě u toho řádit. :-)

0 0
možnosti
LB

Jsem nadšencem nových technologií ale mám pocit, že si věta v nadpisu trochu protiřečí :P

5 0
možnosti
PF

P76e14t22r 74F12e53i30g76l

1. 11. 2019 10:00

Multivan je rozhodně v mém hledáčku už dlouho. Je to krásný, ale fakt drahý, což mě odrazuje. Ale může mi někdo vysvětlit, proč do toho nedají 3,0V6, jako je v Amaroku? To auto by bylo rázem někde jinde. Přeturbenej 2,0BiTDI je prostě blbě. Tohle auto kupuju, abych s ním brázdil Evropu s velkým nájezdem a přeturbenýmu motoru prostě neuvěřím, že to dlouhodobě dá. :-/

5 0
možnosti
JF

J60i79r37i 32F65i38n83k

1. 11. 2019 12:14

Hm, zkuste se podívat i PSA/toyoty na traveller/spacetourer/proace

2.0hdi ma povest nejspolehlivejsiho evropskeho dieselu, verze maji 110/140kw a k silnejs verzi 8st. měničový automat japonský aisin s předpokladem dlouhé životnosti

A realne prodejní ceny jsou slušné.

0 0
možnosti
JF

Nevím, co je na tom pravdy, ale bavil jsem se kdysi s jedním konstruktérem z VW a ten říkal, že toto je nejnepovedenější auto z jejich produkce, právě kvuli elektronickým systémům. Jakmile se v nich něco pokazí, nikdo pořádně neví co, proč a jak s tím udělat.

0 0
možnosti
MJ

Přijde mi, že toto platí pro jakékoliv auto v posledních 10 letech.

1 0
možnosti

Auto má být pro člověka otrokem, nikoliv naopak!

1 0
možnosti
PD

P70e78t78r 77D66v20o69r64a74k

1. 11. 2019 11:18

Nebavíme se o sportovní zadokolce, ale o autě určeném pro převoz nákladu, nebo početné rodiny na dlouhé štreky na dovolenou. Tam skutečně nepotřebujete komunikativní strmé řízení, ostrou reakci motoru a tvrdý podvozek, ale potřebujete se dostat z bodu A do bodu B, tam vystoupit neunavený cestou. ;-)

1 0
možnosti
VP

Pro mne je jízda zážitek, když mohu dělat takřka vše sám a netočit pouze volantem. Už jízda v novém Passatu mi přijde, že má za úkol kohokoliv, kdo má rád řízení, otrávit. To už opravdu raději autonomní řízení, než tento patvar někde mezi...

1 0
možnosti
MM

Každý to má jinak. Pro mně je jízda autem nutné zlo (i když v mládí mě to také bavilo). A tak jsem rád, když většinu věcí udělá auto za mně. A na plně autonomní auta se opravdu těším!

0 0
možnosti
PJ

Tak jsem si teď vzpomněl jak jsem jezdil se stařičkou Pragou Piccolo.

0 0
možnosti