- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
prijde me, ze se v clanku docela michaji verze - transporter/caravelle/multivan....
skoda, ze to neaktualizovali, ceny uz v konfiguratorech jsou.
docela mazec, zdrazeni o 400 000 v zakladu Multivana :(
Chápu, bude to zážitek vézt 8 lidí v autě s 66 kW. Prostě dát ruce na volant a nevyjíždět z pruhu.
Jsem nadšencem nových technologií ale mám pocit, že si věta v nadpisu trochu protiřečí :P
Multivan je rozhodně v mém hledáčku už dlouho. Je to krásný, ale fakt drahý, což mě odrazuje. Ale může mi někdo vysvětlit, proč do toho nedají 3,0V6, jako je v Amaroku? To auto by bylo rázem někde jinde. Přeturbenej 2,0BiTDI je prostě blbě. Tohle auto kupuju, abych s ním brázdil Evropu s velkým nájezdem a přeturbenýmu motoru prostě neuvěřím, že to dlouhodobě dá.
Hm, zkuste se podívat i PSA/toyoty na traveller/spacetourer/proace
2.0hdi ma povest nejspolehlivejsiho evropskeho dieselu, verze maji 110/140kw a k silnejs verzi 8st. měničový automat japonský aisin s předpokladem dlouhé životnosti
A realne prodejní ceny jsou slušné.
Nevím, co je na tom pravdy, ale bavil jsem se kdysi s jedním konstruktérem z VW a ten říkal, že toto je nejnepovedenější auto z jejich produkce, právě kvuli elektronickým systémům. Jakmile se v nich něco pokazí, nikdo pořádně neví co, proč a jak s tím udělat.
Přijde mi, že toto platí pro jakékoliv auto v posledních 10 letech.
Auto má být pro člověka otrokem, nikoliv naopak!
Nebavíme se o sportovní zadokolce, ale o autě určeném pro převoz nákladu, nebo početné rodiny na dlouhé štreky na dovolenou. Tam skutečně nepotřebujete komunikativní strmé řízení, ostrou reakci motoru a tvrdý podvozek, ale potřebujete se dostat z bodu A do bodu B, tam vystoupit neunavený cestou.
Pro mne je jízda zážitek, když mohu dělat takřka vše sám a netočit pouze volantem. Už jízda v novém Passatu mi přijde, že má za úkol kohokoliv, kdo má rád řízení, otrávit. To už opravdu raději autonomní řízení, než tento patvar někde mezi...
Každý to má jinak. Pro mně je jízda autem nutné zlo (i když v mládí mě to také bavilo). A tak jsem rád, když většinu věcí udělá auto za mně. A na plně autonomní auta se opravdu těším!
Tak jsem si teď vzpomněl jak jsem jezdil se stařičkou Pragou Piccolo.