Diskuze
První elektroškodovka je městský čipera. Při výletech dál nevěřte dojezdu
Děkujeme za pochopení.
J86a88r21o36s52l57a16v 75R40y86c24h43t70á67ř
Půl miliónu za citygo?
Děkuji, nechci.
O53n13d41ř32e16j 35M71u80s10i76l
No, ono tohle je docela zajímavé téma. Samotná baterka bude stát dejme tomu 160.000, pro nákup možná 100, těžko říct. VW se chlubí, že nakupuje baterky pod 100€ za kWh, což by bylo asi 4000€ za baterku do e-Cíga. To přibližně souhlasí. E-Cígo je ale dražší o cca 250.000 a to se mluví o tom, že je cena dotovaná. Elektromotor je přitom mnohem jednodušší než spalovák. ale holt člověk platí i vývoj a vše ostatní. To je u spalováku už dávno splacené.
J56i79r18i 85B29r63a18d
Ona přijde pořádná kocovina u těchto aut až přijde čas výměny baterií. To budou nejspíš ojetiny neprodejné. Ale s tim asi automobilky počítají a těší se na větší obrat s prodejem nových vozů.
M54i92c24h94a95l 86P80e67t14ř43í39k
Ona to v reálu nebude taková katastrofa.Podobná argumentace v diskuzích zaznívala u elektrokol,kde baterie stojí kolem 15k - ve finále se baterie dají zrepasovat za cca 6k s původní kapacitou.
P55a79v33e34l 21B89r52a34b81e65n16e16c
30 km jedete a pak 50 tlačíte. skvělá věc, po tom touží každý
R88o44m79a72n 49H29o56r75k77ý
Tak nějak přemýšlím o tom, proč se tedy ty elektrické "křápy" prodávají stále více a ty klasické spalováky ( nic proti ) pořád míň. Teď nemyslím absolutní čísla, to pořád "klasika" vede, ale trendy prodejů
R22o30m25a73n 38V18o45c44e34t66k67a
Koupím to samé v betonu za půlku. A mám 250 na pokuty za stání a benzín a dojedu kam chci, kdy chci.
Kdyby stálo 299 mělo by to možná smysl
M47i69c31h75a55l 83P73e38t21ř83í30k
Hm,průměrný věk aut v ČR je 14 let,ale počítejme 10.Takže budete mít 250k na 10 let,tedy 2k měsíčně na provoz a pokuty za parkování.V Horní dolní by se to asi dalo zvládnout,v Praze opravdu ne.
L56u48k86á34š 59A26d24a41m47e56c
Fascinují mě zastánci e-krámů, jelikož jim očividně chybí ekonomické, provozní i ekologické argumenty, ve všech těchto ukazatelích ten jejich zázrak propadá zcela stejně jako propadl už první automobil na baterie, který tu byl cca 50 let před autem na naftu, uchylují se k napadání typu nejvíce keců mají lidé, kteří v tom nikdy neseděli nebo auto na elektřinu topí téměř okamžitě. Čím jen dokazují, že naprosto nechápou podstatu problému a nesmyslnosti toho jejich zázraku.
1. Problém není jak rychle to topí, problém je že i kdyby to topení žralo jen 2kWh, což je ve skutečné zimě naprostý nesmysl, tak za 2 hodiny jízdy nebo státní sežere v případě toho krámu od škodovky 11 % teoretické a letní kapacity baterie, v zimě to bude cca 20 % reálné kapacity baterie, čili si jako majitel musíte vybrat umrznout nebo doufat že to ještě chvíli pojede a já dojedu dříve než umrznu.
2. Apropo žádné z stovek perpetuum mobile, které v historii lidstva vznikli také nevlastním a přesto si jsem jist, že všechny jsou podvod a nesmysl.
M60i42c59h18a59l 81P81e16t88ř56í97k
Na tohle jsem se jako první ptal známé,která s elektromobilem už dva roky jezdí po Praze - lakonicky odpověděla,že zatím neměla problém a topení v zimě je v pohodě.
E48r67i28k 23L14e26v65i55n27s64k93ý
Celý článek si člověk říká, že to je docela hezká hračka do města, než narazí na ten poslední řádek. Za tohle půl milionu? Cenu dvou podobných aut bez elektromotoru? 10% budiž, 20% smutné, ale někdo to dá, ale 100% navíc?
G90e72n76e 85H14a57m29m30o92n28d
Tak, tak. Ta cena to úplně zabije. Mě osobně by se takové auto na dojíždění do práce (je to kousek) i líbilo. Ale za tu cenu? Ani omylem.
M20i79c19h87a25l 47K33r91č56á14l
Pán se tady přiznal že porušil dopravní předpisy tím že jel bezdůvodně pomalu a nic se neděje. Ale možná už za to dostal pokutu a tak to tady klidně napsal.
E93r72i57k 98L28e16v46i21n96s74k91ý
Ono to nebylo bezdůvodně. Lépe jet pomalu, než zůstat stát.
Mimochodem lidé, kteří jsou nervózní z pomalé jízdy někoho jiného tak, že jej obviňují z porušení předpisů, by se do evropského provozu na veřejných komunikacích neměli plést. Psychicky na to nemají. Což podotýkám jako člověk, který když může, jede rychleji a často platí pokuty za rychlost.
J39i12r65i 51D86o40b73r77ý
Add cena: kolik myslite, ze je zisk/ztrata na kazdem voze?
Skoda ho nutne potrebuje, protoze
1) je to nutnost nevypadat jako fosil
2) potrebuje snizit prumerne CO2 na kazdy prodany vuz, protoze jinak pokuta
Typuji to tak na -170 kKc na kazdy prodany vuz
P34e86t68r 62D78r38a87p18a35l
na elektrikách mají všichni ztrátu, nebo jsou rádi, když prodají za náklady...proto se zdražují spalovací auta
M87a77r42i63u70s59z 10H28u24d76e66c96z20e17k
Na rovinu říkám, ze pro mne elektroauto není, ale chápu lidi, kteří si ho koupi. Jejich cestovní zvyky jsou proste jiné než moje. Pro někoho, kdo jede 10 km do práce a 10 km z práce to určitě dává smysl. Já mám 2 auta a celkem najezdim 120.000 km. Pro mne tedy takové auto nepřipadá v úvahu.
P33a27v36e79l 77R52i45e38d16l
Vskutku pozoruhodné je, že nejvyhraněnější názory mají ti, kteří toto EV nevlastní.
M58i23k31u26l35á19š 77M70i40c96k21o
Jestli ono to nebude tím, že mají mozek a dokáží interpolovat 200 let zkušeností lidstva s auty na baterky.
Vskutku pozoruhodné je, domnívat se , že musíte něco vlastni,t abyste na to mohl mít názor .
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Specialista na controlling - HO, dovolená navíc #x4FEf
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Plzeňský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč