- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kamiq komik - podobnost čistě náhodná ?
Jezdíme hodně terénem, tak jsem uvažoval o koupi nového vozu, samozřejmě SUV. Svezl jsem se mnoha typy a došel k názoru, že většina rádoby SUV je pouze líbivě oděné zcela obyčejné vozidlo s důrazem na luxusní interiér. Přední náhon a spoiler 10 cm nad zemí vás o tom rychle přesvědčí. Možná se budete divit, ale nejlépe si vedl poslední typ Dustera, auto za 300 tisíc,ale v terénu na něj jen tak někdo nemá.
Viděl jsem nedávno jednu tovární na D10 v bílé barvě a na první pohled dost ošklivé, hlavně ta záď vypadala hodně zvláštně. V červené to sedí líp.
Z rodiny Skoda SUV jediny podareny (sexi zadok)
Ten predok alla KIA si zase neodpustili
Motor
Cena
Crossland
Svojich ortodoxnych zakaznikov si urcite najde
Na nečekaně velké auto očekávaný mizerný tříválec v základu, žádné převkapení že?
Pořád s tím tříválcem. Kdo chce silnělší motor, může si ho koupit. Ale uvidíte, že nejprodávanější bude tříválec, protože oněch 85 kW je víc než kolik měly bájné 1,9 TDI a určitě to bude tišší, kultivovanější a na spolehlivé dosáhnutí rychlostních limitů s plně naloženým autem to s rezervou stačí. Jde spíš o to, co to auto nabídne prakticky za částku, kterou vynaložíte při nákupu. A v tom jsou SUV nic moc, hodně peněz za málo muziky, prostě jen módní bulina.
SUV je zkratka pro Sport utility vehicle, tedy sportovní užitkové vozidlo.
A vidím, že opět nemá průvlak na lyže, obdobně jako Scala. Tzn když budete chtít vyrazit na vodu ve čtyřech, kam dáte pádla? A když chcete zajet ve čtyřech 20 km za město na dvě hodiny na večerní lyžování, musíte připočíst hodinu na montáž a demontáž střešního boxu, se kterým se budete vláčet výtahem a pak přes sídlištní parkoviště. Takže ano, zasportujete si ale jinak. Ve Spacebacku lyže naložíte za dve minuty a hurá na kopec.
On nikdo moc nepočítá že by v malém autě nékdo měl vozit pádla (!) a nebo jezdit ve čtyřech na lyže...
A aby to nebylo malo tak VW ma dalsi SUV tentokrate pro trh v Cine. Pamatujete VW Jeta? Tak takhle ted vypada.
Sedák je nízko, takže nepodepre stehna. To je klasika hlavně u Škodovky. Hlavně, že tam je spousta mísa vždycky na kolena, ktere má však člověk někde u brady.radši by měl i dbát na to, aby tam člověk mohl pohodlne sedět a měl delší sedák. To je pak je lepší, než si moci dat nohu přes nohu...
Víceméně souhlas. Když ale máte dost místa pro nohy a natáhnete si je, tak stehna klesnou na sedák. Je to takový lehosed. Nejhorší kombinace je nízký sedák a málo místa pro kolena...
Příjde podnikatel do autoaslonu a říká:
Dobrý den,
pro mně prosím jeden pořádný, velký, výkonný a praktický Combi s kufrem mininálně 540 litrů a čtyřválcem od 125 Kw.
No a pro manželku prosím nějaké to trapné, neskladné a uvnitř malé SUV s tříválcem, aby si připadala IN.
To bude starej vtip, velký, výkonný a pak čtyřválec a jenom 125kW
Ale zase na druhou stranu, to škodovkáři mají jednoduché. Prostě si zvolí auto jenom podle velikosti, protože to všechno vypadá skoro stejně. Když je někdo fanda téhle "uniformy" a je ochoten akceptovat i cenu, určitě si vybere. U ostatních automobilek to má zákazník složitější, ale zase nemusí pak zavrhnout celou značku, ale pouze některý model
Já ti nevím. Která značka má každý model jiný?