Diskuze
Náhrada za TDI pro manažerský superb. První kilometry s hybridní škodou
Děkujeme za pochopení.
J97i52ř88í 87L79e89c92i69a40n
Je tam ve střeše výhod na instalaci kamen na dřevo, na zimní jízdy ? Dá se vyndat půlka zadních sedadel pro instalaci kamen ? Kolik 30 cm polínek se vleze do kufru ?
V80a74c24l31a42v 34V33a81v17r23a
v Česku už umí ve 21.století vyrobit hybrid?
V75a15c84l95a78v 78V82a81v79r51a
Když se v EU zakáží vyrábět a prodávat spalovací motory, může to mít i jakýsi hodně pofiderní úspěch. Ovšem kvalita cestování autem klesne skoro na nulu.
EU je schopné zakázat auta se spalovacími motory. Ta je schopná všeho a vaši mazlíčkové v garážích i u chodníků budou k ničemu.
Ale jak se dostat s elektroautem do Bratislavy? Do Paříže? Do Británie?
M55a18r84t56i91n 40P92l35z53á30k
160 kW a 400 Nm a zrychlení 0-100 za mizerných 8 s?
J51a50n 11L64á14n43i92k
po zkušenostech s Lexusem, hybrid je fajn do města, rozjedy na elektřinu a pak jede normální motor. Jenže Lexus pochopil, že elektromotor je doplněk spalovacího motoru a ne naopak. Takže Lexus má normální třílitr a ne motorek ze stěračů jako u Supa.
J61i41ř16í 48S63c53h29w66a67c29h
není to nějakém "chápání" ale o tom, že ten Lexus stojí dvakrát tolik. Aneb "za peníze v Praze dům...."
D44a80v28i59d 64H78o92l22m15a16n
Do práce to mám (z velké části z kopce) 18km. Olej je plně zahřátý při okolní teplotě 0°C za cca 14km (zpět cca 8km), kdy auto začíná i topit. Přijde mi, že v těchto hybridech běhá motor velkou část svého života podchlazený, což musí mít neblahý vliv jednak na spotřebu, ale hlavně jeho životnost. Ale asi je to jen můj laický dojem...
O51d57s46t41r92a46n80ě16n47ý 72U66ž88i56v60a24t13e78l
M93a22r51t82i86n 31H58o80r23á56k
Pořád nechápu jaký smysl má dobíjení baterií ze spalovacího motoru.
To si jen ekoteroristi v Bruselu myslí, že je to jako OK?
Pokud dám vyšší zátěž na motor v běžném provozu dobíjením baterek, tak logicky zvedu spotřebu a tím i emise, proti kterým jinak tak výrazně bojujeme!
Pojďme si konečně přestat lhát:
- Každý Hybrid by měl mít uvedeno jakou spotřebu má při jízdě pouze na motor a ne zavádějící smíšený pohon.
- Teprve potom bych uváděl smíšený pohon a nakonec čistě elektrický. Tedy více různých čísel spotřeby paliva a el. energie.
Paradoxně spotřeba jen na spalovací motor se z technických údajů získává velmi špatně. Tuto informaci nějak nechtějí výrobci zveřejňovat, za kolik se jezdí s vybitou baterií.
Jinak já rozhodně proti hybridům nic nemám, jen jsem rád, když se zveřejňuje celá pravda.
P83e84t60r 16Č61e61r98m86á55k
Tak ono to není stavěné tak že má spalovací motor dobíjet baterie, to jsou v principu u tohoto řešení dva nezávislé pohony, baterie se primárně dobíjí rekuperací při brzdění a nebo právě přímo ze sítě.
Jinak souhlas že to je do značné míry hlavně hra na splnění flotilových emisí, u citigoe eauto smysl dává, u superba hybrid podstatně méně.
D12u52š62a90n 77P73e78š49e77k
Celé je to v podstatě o ničem, emise nízké jen na oko. Teoreticky by to mohlo fungovat, pokud by se ty baterie ve firmě i doma nabíjely a auto každých prvních 50 kilometrů ujelo na elektřinu. ALE.
Sami píšete, že 82% prodejů je firemní fleet. Nikdo z těch manažerů to auto nebude dobíjet A už vůbec ne doma, nebo na chatě, když mají od firmy benzín zadarmo.
Finální výsledek budou emise mnohem VYŠŠÍ než dříve, protože ta auta budou jezdit vybitá jen na benzín, a to se spotřebou vyšší než dříve, protože budou s sebou vláčet těžké baterie.
M90a71r98t49i74n 24K27a91r63á46s63e36k
To ze ten hybrid ma vyssi emise nez klasicky benzin pri nenabite baterce mate necimm podlozene? Protoze klasicky hybrid, ktery ma z tohoto pohledu vybitou baterku porad zere podstatne mene nez klasicky benzin
G79e89o96r31g 85K65o14m37b56e73r68e11c
Jj, uz vidim nazehleny managery co jsou neustale v casovym stresu jak nekam dorazej pak hledaj kde je neco cim nabijou, rozmotat kabel,etc. A coz az zacnou, vlastne nekde uz zacaly, takovy pekny plejskanice, vsechno mokry, ztuhly, spinavy, etc. Kolik tech nazehlenejch manageru asi bude nabijet?
V35l41a31d73i19s18l80a80v 88B50u56r43y19š46e87k
no asi žádnýho neprodají, tak to přestanou dělat a začnou dělat něco jinýho, taky co jinýho jim zbyde, že když je to automobilka, tak něco co jezdí dělat budou muset i po tom, co žádnýho hybrida neprodají
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají
Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
Jednoduchá a spolehlivá malá mazda je tajný tip z bazaru. Levná však není
Premium Popularita malých městských aut neklesá, ale ceny nových vozů kvůli přísným emisním a bezpečnostním...
Začínáme dlouhodobý test nejprodávanějšího auta světa, elektrické Tesly Y
Exkluzivně Tesla Y se v roce 2023 stala nejkupovanějším autem nejen v Evropě, ale i na celém světě. Jedná se...
Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají
Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...
Čínský dravec BYD chce být v roce 2030 hlavním výrobcem elektroaut v Evropě
Čínská automobilka BYD zvažuje výstavbu další továrny v Evropě. Uvedl to šéf evropských aktivit...