Diskuse k článku

Náhrada za TDI pro manažerský superb. První kilometry s hybridní škodou

Vložit příspěvek

J50i56n81d55ř69i90c75h 32L66n68ě26n93i32č21k65a

3. 12. 2019

Na rozdíl od čistě elektrických aut se mi koncept plug-in hybridů a mild hybridů celkem líbí - uspokojí úředníky a aktivisty, co vedou svatou válku s CO2 a zároveň není tak omezující pro řidiče, naopak to s ním může být celkem zábava.

Vlastně spojuje to nejlepší z obou světů - odpich a možnost rekuperace elektromotoru a zároveň rychlost tankování klasického spalováku. Takže po městě hezky na elektřinu, ale zároveň člověk nemusí nijak zvlášť plánovat delší štreky podle rychlonabíječek, navíc když potřebuje dodatečný výkon, tak ví, že díky elektromotoru ještě nějakou rezervu má.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

T78o98m32á98š 75K86u94c66h28a11ř

3. 12. 2019

Se musím smát té fiktivní spotřebě. Je to jen číslo vylepšené plně nabitou baterií a malou benzínovou nádrží. Dát tam nádrž jen na 10 l, mohlo to mít papírovou spotřebu 1l/100 km.:-)

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

T72o61m61a35s 66S42l38e75p29i22č51k94a

3. 12. 2019

Chapu, ze PR clanky jsou potreba, ale tomu snad nikdo nemuze verit.... s naftovym koncernovym 140kW motorem v automatu jezdim za 5l. Po meste 5.5, na sluzebku Morava - Mnichov za 5.1 a nedodrzuji moc rychlosti. Opravdu chce nekdo tvrdit, ze s timto benzin nesmyslem pojedu za mene? Nebo ze s tim utahnu karavan (2t)???

Tak se zase vratme nohama na zem, prosim

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

G68e86o68r68g 14K37o80m10b87e81r76e59c

3. 12. 2019

Jj, uz vidim nazehleny managery co jsou neustale v casovym stresu jak nekam dorazej pak hledaj kde je neco cim nabijou, rozmotat kabel,etc. A coz az zacnou, vlastne nekde uz zacaly, takovy pekny plejskanice, vsechno mokry, ztuhly, spinavy, etc. Kolik tech nazehlenejch manageru asi bude nabijet? :-P

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

K56a35r13e18l 33N13o62v60á24k

3. 12. 2019

Už jsem se bál, že se ze článku dovím, jak auto jezdí. A ono jako vždy, jen opsány reklamní letáky.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

K37a67r28e24l 70K41o11l83á65ř

3. 12. 2019

Když 8/10 Superbů jde na firmu, jak potom udělám knihu jízd? Doma budu mít jednu zásuvku s vlastním elektroměrem jen na auto a do firmy pošlu k proplacení účet za elektřinu?

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P55a91v53e37l 13Š63ť21a17s28t89n39ý

3. 12. 2019

a PR Elektro masáž Volkswagenu pokračuje.....

MY VÁM TO ELEKTRO DOMÚ NATLAČÍME I KDYŽ NECHCETE

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M46a10r83t78i84n 75K20a17r34á66s94e19k

3. 12. 2019

Tak zcela logicky, stejne jako u elektroauta, je i u PHEV potreba zamyslet se na ucelem pouziti toho auta.... Kdyz jste obchodak, co rano vyjede, a vecer se vrati po 800km najetych a tohle opakuje nekolikrat tydne, tak vam ze soucasne nabidky nedava smysl nic jineho nez rozumny naftak.

Pokud autem jezdite kazdy den do prace, a parkrat za rok nejaka sluzebka nebo dovvolena, tak naopak muze davat velky smysl ten PHEV - sam o nem uvazuju, ale spise pockam jake budou ceny o octavie se stejnym pohonem....

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R87u44d53o59l10f 49H89r66a48z98d14í26r30a

3. 12. 2019

Jsem zvedavej,jak dlouho to bude mít modré zóny v Praze zadarmo. Až se toho chytnou fleetovy manažeři,tak to bude sranda. Ted se to vyplatí koupit a když nemám zásuvku to vůbec nenabíjet, nebo jen výjimečně. Spotřeba 7-8l/100km. Ekologie hadr;-D

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M13a96r98t54i22n 95J44a69r83o89š

3. 12. 2019

Vidim tu hodne posmesnych komentaru od lidi, kteri s tim myslim nemaji zadnou zkusenost. Popisu svoji. Taky jsem byl vuci plug-in hybridum skepticky. Letos na jare jsem byl asi 10 dni v Norsku, pujcil jsem si tam nove Volvo XC90 T8 - plug-in hybrid. A bylo to prekvapive dobre, plug-in hybrid si me docela ziskal. Ve meste jsme se rozjizdeli a takove ty kratke poskoky absolvovali zcela nehlucne - prijemny zatah a absolutni ticho. To je prijemne i pro ridice. A co teprve, kdyz uvazite, ze v tom Norsku na te krizovatce casto tech elektrickych aut byla vetsina. Preju vam zazit ten rozjezd, kdyz od semaforu startuji sama elektricka auta - je to tiche a nesmrdi to, fakt jsem na vlastni oci videl, ze to mestu pomaha. V tom meste, kde je velka koncentrace aut, tam je to znatelne lepsi.

No a zaroven jsem si vubec nemusel delat starosti s elektrickym dojezdem mimo mesto. Natankujete normalne benzin a jedete.

Volvo XC90 samo o sobe neni uplne auto, ktere by me pritahovalo (jizdni vlastnosi nejsou muj salek kavy), ale kdyz odmyslim od auta samotneho, tak ten plug-in hybrid v nas zanechal jen ty nejlepsi dojmy. Mam doma teenagery, kteri uz tyhle veci vnimaji - ti od te doby chteji, abychom jezdili plug-in hybridem. A myslim, ze do toho pujdu. az najdu ten pravej. Podotykam, ze jsem byl vzdy elektroskeptik a jsem zvykly na benzinove osmivalce. Spotrebu ani ekologii neresim, jde mi ciste o moje pocity jako ridice.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z67b44y44n84ě65k 90H76a40l88u96z44a

3. 12. 2019

Nenechte se vysmát. Je to jen úlitba zeleným magorům. Dopadne to jak s hybridy v Německu. Na baterky pojede ten Superb max. v autosalónu.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P48a67v19e60l 16B77ř10e72z97i11n78a

3. 12. 2019

Jednou větou se dá všechno spláchnout do kanálu: "Můžete jezdit za nulu."

Vastně ano. Můžete. Jenže to někdo musí zaplatit.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J62i64n18d16ř19i34c21h 81L22u53k74e68š

3. 12. 2019

Myslim, ze Superby si kupuji hodne lide, kteri jezdi dlouhe streky. Jak potom chcete planovat a hospodarit s elektrinou, kdyz delate osobniho ridice a mate byt treba ve tri ve Speyeru? Uz to tu nekdo psal, s 2.0 TDI jezdime dlouhodobe do 5.5l, dojezd na jednu nadrz 1200 km. A kdyz takto pojedu s timhle hybridem, nepojedu ani za nulu, ani za 3.5, ani za 6...

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R69o42l15a54n80d82o 17A37r85i40a69s

3. 12. 2019

Pekelný krám. V SRN díky pobídkám nakoupily hybridní krámy v prvním kole též firmy. Nicméně vytížený zaměstnanec nemá na práci se jen starat o pitomé Tamagoči, a tak ve finále jen minimum řidičů dobíjelo, a jezdili draze na spalovací motor. Posléze se firmy potichu vybavily spolehlivými diesely. Zde se automobilka zoufale snaží pod taktovkou ultralevicových politiků o sociální inženýrství, není to o nic lepší, než když bolševik tvrdil, že občanovi musí stačit trabant, nebo škoda 105. Místo technické evoluce jen bláboly a snaha pokřtít mrtvě narozené dítě.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P67e57t40r 45M60i88c65h68a21l

3. 12. 2019

Takže reálná spotřeba bude 6 - 9 litrů na sto. :-P

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J31i94r92i 49G90a72z71d54a

3. 12. 2019

Já tomu fandím.cim více , tím lépe pro kvalitu ovzduší ve městech.zatim to kupř v Praze je tragedie.ceny už jdou pomalu dolů , takže to bude časem daleko přístupnější.Jeste chvili počkám a pak nějaký hybrid bude určitě příští koupi.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

T91o24m92a51s 75M33a47t48e60r92a

3. 12. 2019

Auto má sloužit mně, ne já autu a v práci mám pracovat, ne se starat o tamagoči.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

D75a31n33i86e15l 57P76a76n50e71k

3. 12. 2019

Tak ono ve vysledku kdo se s tim naucil jezdit, tak opravdu jezdi s daleko nizsi spotrebou na 100Km. Ale cele je to o pristupu jednotlivce. Kdyz bude kaslat na dobijeni baterie, bude dobijet jen za pomoci benzinu (coz vsechny PHEV nemaji, neplest s klasickym hybridem), tak spotreba bude naopak vyssi nez u klasickeho auta. Je to o cloveku ne o technice.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L59u35b33o69m79í63r 55N45ě61m47e94c

3. 12. 2019

Tak je třeba si uvědomit, že tyto nabíjecí hybridy nejsou pro každého. Chlápek, co běžně jezdí na jeden zátah 500km určitě raděj šáhne po naftě. Ten, co jezdí kratší vzdálenosti určitě využije vlastností tohoto systému. Je to samozřejmě starost navíc, ale kdo má auto v garáži, v klidu ho přes noc nabije a celý den jezdí "zadarmo". Pro moje využití auta je tohle geniální způsob. Těch pár delších tratí během roku mě těch pár litrů navíc nezabije a zbytek čistě elektrický provoz. Osobně teď používám hybrid a cesty po městě i delší cesty po republice se s ním dají jezdit bez problémů do 8 litrů. Je to míň, než parametrově srovnatelné auto v naftě.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R68o26l93a24n29d76o 71A23r15i96a19s

3. 12. 2019

Malá nádrž, o čtvrt tuny vyšší hmotnost a jakmile po 50 km vybijete akumulátor, snažíte se tu mtrvou váhu táhnout s chcípáckými 150 benzínovými koni. To se Angele povedlo "Wirr schaffen das!" ale tentokrát v automobilitě.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M44a15r21t10i92n 97H18o87r91á23k

3. 12. 2019

Pořád nechápu jaký smysl má dobíjení baterií ze spalovacího motoru.

To si jen ekoteroristi v Bruselu myslí, že je to jako OK?

Pokud dám vyšší zátěž na motor v běžném provozu dobíjením baterek, tak logicky zvedu spotřebu a tím i emise, proti kterým jinak tak výrazně bojujeme!

Pojďme si konečně přestat lhát:

- Každý Hybrid by měl mít uvedeno jakou spotřebu má při jízdě pouze na motor a ne zavádějící smíšený pohon.

- Teprve potom bych uváděl smíšený pohon a nakonec čistě elektrický. Tedy více různých čísel spotřeby paliva a el. energie.

Paradoxně spotřeba jen na spalovací motor se z technických údajů získává velmi špatně. Tuto informaci nějak nechtějí výrobci zveřejňovat, za kolik se jezdí s vybitou baterií.

Jinak já rozhodně proti hybridům nic nemám, jen jsem rád, když se zveřejňuje celá pravda.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

D95u31š82a42n 88P69e80š95e68k

3. 12. 2019

Celé je to v podstatě o ničem, emise nízké jen na oko. Teoreticky by to mohlo fungovat, pokud by se ty baterie ve firmě i doma nabíjely a auto každých prvních 50 kilometrů ujelo na elektřinu. ALE.

Sami píšete, že 82% prodejů je firemní fleet. Nikdo z těch manažerů to auto nebude dobíjet! A už vůbec ne doma, nebo na chatě, když mají od firmy benzín zadarmo.

Finální výsledek budou emise mnohem VYŠŠÍ než dříve, protože ta auta budou jezdit vybitá jen na benzín, a to se spotřebou vyšší než dříve, protože budou s sebou vláčet těžké baterie.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M36a66r61i26u87s64z 68H62u61d47e53c58z13e54k

3. 12. 2019

A už vyřešili poruchy startéru? Známy je majitelem Skoda Servisu a říkal, ze od dob zavedení start-stop systému jim vzrostla poruchovost starteru o 13000%

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z29d71e41n86ě86k 12P42a19v37l26i42š

3. 12. 2019

U nás ve firmě používáme Superby combi v naftě jako vozidla pro obchoďáky. Ten hybrid by nám k ničemu nebyl.

Ze svého okolí neznám nikoho, kdo by koupil nový Superb jako soukromý vlastník.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J16a64n 29L41á90n25i96k

3. 12. 2019

po zkušenostech s Lexusem, hybrid je fajn do města, rozjedy na elektřinu a pak jede normální motor. Jenže Lexus pochopil, že elektromotor je doplněk spalovacího motoru a ne naopak. Takže Lexus má normální třílitr a ne motorek ze stěračů jako u Supa.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M63a23r90t93i25n 79V72o80j25á37č15e39k

3. 12. 2019

Zeptam se asi blbe ale co se stane kdyz ciste elektrickymu autu dojde energie? To si s kanystrem nedojdu takze odtah?

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P64e54t96r 76Č16e86r30m59á51k

3. 12. 2019

Náhrada za TDI bezpečně ne, proto ty střízlivé odhady o 20% objemu produkce. Na druhou stranu na to příměstské dojíždění do officu proč ne, v tom režimu se to dostane na zajímavou spotřebu.

No a to hlavní - sníží to flotilové emise koncernu, jak s tím kdo bude jezdit je tedy jedno, podstatné bude to prodat resp. registrovat (což se dá v praxi udělat i na dealery viz citigoe).

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M23i11c93h56a34l 10Š55t57r13u43n30c

3. 12. 2019

Tohle auto je totalni nesmysl. Pry manazersky Superb :-D. To ale aby pan manager moc nejezdil. Na baterky to ujede 50km a potom benzinovy motor potahne 250 kg navic. Normalni TDI dava pro auto ktery vic jezdi daleko vetsi smysl. Tohle je jen produkt nesmyslnyho eko tlaku na automobilky.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P56e38t61r 48P41a37l76a25c16k24y

3. 12. 2019

"Má to háček, na baterky se dá ujet nějakých 50 kilometrů. Pak je třeba zas k zásuvce, anebo nechat akumulátor dobíjet spalovací motor."

Akumulátor, který dobije spalovací motor, by mě moc zajímal. Ale možná to pisálek myslel tak, že nabíjení akumulátoru je energeticky tak náročné, že se tím motor postupně dobíjí až rozbíjí ... ;-D

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

I31v26a81n 31K85o76h61o67u51t

3. 12. 2019

Byl bych hodně na vážkách jestli se to vyplatí nebo ne.

Udávaný dojezd čistě na baterku 50km je za ideálních podmínek a při ideálním zacházení s autem. Reálně tedy tak 30km a to už je i na Prahu dost málo. O jiždění čistě na baterku tedy nelze moc mluvit.

Kolik celkově přidá na hmotnosti ten elektrický pohon a baterie. To bude mít dopad na opotřebení namáhaných dílů a tedy častější výměnu. Díky tomu se možná ušetří na spotřebě, ale zase se to investuje do oprav.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

E34d13u93a47r22d 10J88u10r68a55c72i35c

3. 12. 2019

Jazdiť za 3,5-4 L dokáže aj honda cr-v hybrid. Bez akéhokoľvek dobíjania, počítania, obmedzovania. Navyše, neplatí sa dobíjanie zo zásuvky.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L67u33k71á19š 18K26m44e37n73t

3. 12. 2019

Po pravdě právě to spoléhání se na firmy mi přijde zcestné. Vidím velmi dobře, jak v běžné firmě vypadá. A nedovedu si představit, že by manažer v sáčku tahal někam kabely k zásuvce a ten Superb nějak dobíjel. Ono navíc ne vždy je nás sucho a teplo, takže už vidím jak v tom saku tahá za mokra a zimy ten kabel a snaží se to někam zapojit ... no pobavilo mne to :-)

Protože když už bude dobíjet, tak bude chtít dobíjet v práci ... nebude přeci jezdit služebákem za svoje a nabíjet to doma. A u firmy mají tito lidé většinou svoje vyhrazené stání, takže když už by chtěli dobíjet tam, tak jim zase firma u nich musí vybudovat zásuvky ... a kde je pak ta případná úspora?

To auto bude minimálně stejně drahé jako diesel, spíše dražší. Spotřeba bude spíše stejná jako v případě dieselu, dost pochybuji, že bude nižší. A kolem dobíjení přibudou další starosti, které nyní firma řešit nemusela. Tak kde je ta výhodnost pro firmy? Proč by vedení společnosti něco takového vůbec chtělo kupovat?

Leda že by dotace že ...

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J58a53n 44W44a97l79t76e74r

3. 12. 2019

50 km na baterku,pane jo,neni to moc?Vážně,kdo z vás chce supa v benzínu s drahou,těžkou baterkou k ničemu. Když se na to podíváte z dlouhodobého hlediska,některé supy jezdily víc jak patnáct let. Ale co tenhle,baterka do deseti let odejde,kolik stojí nová? Kdo by ji platil když se jen vozí

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L12u23k77á94š 44G90a95y52e44r

3. 12. 2019

Jezdím 11 let starým autem, které má stejnou spotřebu, jako bude mít tenhle zázrak při běžném "manažerském" provozu. Nejspíš jsem asi méně vzdělaný a hůře situovaný volič ŠPD a posluchač Ortelu, nebo nevím, ale já tam žádnou ekologii nevidím. Snažím se, chtěl bych vidět, ale nevidím. Co to? 8-o

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M24a36r41t47i75n 56P60l51z95á58k

4. 12. 2019

160 kW a 400 Nm a zrychlení 0-100 za mizerných 8 s?

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J57o59s76e68f 45V33a23l60a

3. 12. 2019

zajima mne spotreba pouze BEZ NABIJENI ZE ZASUVKY

Facebook Twitter Google Plus Zavřít