Diskuze
Nová raketa země-země v akci: superrychlý luxus Audi S8
Děkujeme za pochopení.
j-a-r-d-a
Krásné, moc krásné
ale uvnitř je stále jetště výbušný motor, že ?
(starej vtip od Jiránka :-)
zabijack
to je moje auti
pral bych vam videt, jak se zvysil zajem o mou osobu. clovek, aby si ted daval pozor na zlatokopky
shr3k
Perpetuum mobile ještě nikdo nevymyslel
Na to asi František Dvořák zapomíná. Spalovací motor je stále tepelný stroj s nějakou účinností, který musí rozhýbat nějakých dva a půl tuny na nějakou rychlost, přičemž musí překonat nejen třecí síly celého mechanismu, ale i odporovou sílu vzduchu, kterou definoval tuším už pan Newton a která narůstá s kvadrátem rychlosti.
Kdyby tím autem měla hýbat atmosféra s nepřímým vstřikem, byla by spotřeba paliva ještě větší.
BlackAnonym
bože bože
co to je zase za článek? Proč recenzuje Audi S8 člověk, kterej "nikdy neviděl 35l/100km"? A určitě to není člověk, který by na to auto měl. I můj podělanej Renault Safrane V6(1993) žere v plný rychlosti třeba 25l/100km. Možná kdyby tendle národ Fábiářů rozuměl autům, tak se tady pořád nebaví někdo o spotřebě. Je zajmavý, že nejvíc šetří ty co nejhloupějš utrácej - za spotřební věci jako TV, žrádlo, pívo, idiotský iPody, zdechlý odjetý auta, který pak stojej víc opravit než je pořizovací cena....já vlastně ani nevim, proč to pořád řešim a nesmířim se s ovčím národem,kterej zachraňuje životy 50kmh rychlostí....
ČR-Kalouskův ostrůvek stability
Re: bože bože
No 35 l/100 km na normální silnici je už opravdu hodně. S atmosfericky plněným motorem z běžné produkce to nejde dosáhnout ani na závodním okruhu, více než 30 l/100 km se "nedá" udělat snad ani s Ferrari. To prostě umí jen Audi ... aneb náskok díky technice
kibl96
v CR neprodejne
kdyz to neni v dizlu tak si to nekoupi. podivejte se na auta co jezdi v CR a vsechno to je s motorem z traktoru az na par vyjimek
nove.kostatko
Re: v CR neprodejne
Tohle auto neni pro masy, ale právě pro pár vyjímek a hlavně do USA
Marqar007
K čemu je to dobrý?
Policie, GI, celní správa, a další kdejakej otravnej šulin, radary, omezení a hlavně zvlněný dálnice, díry, výmoly, uzavírky, kolony, ........ , takže k čemu takovou "raketu"? Ideální auto do Čech je Hummer H1!!!
Rubik1
Re: K čemu je to dobrý?
To je pro ty, co pro ně radary a omezení neplatí. A finančně jsou omezení jen tím, kolik daní se vybere.
Zase pro pravdu smazany kritik
Libi, moc libi
Budu muset za nejakym tim politikem, treba za Dolejsem nebo za Grossem, jestli by pro mne nemeli nejakou brigadu, kde bych si na to auto za par dni vydelal.
drexa
TO je vsechno,
krasne napsany,jak je i tato sportovni limuzina usporna,a ze je tam 4-litrovy motor ,ale 8-valecProboha vzdyt takova auta byla vzdy delana na vykon,kde se nehledelo na spotrebu ale prave na vykon a pohodli za jakychkoliv podminek, a hlavne to vzdy byla jakasi VYTRINA automobilky.Neni nad starsi typy audi s8,rs4 rs6,bmw m3,m5 atd.A je jasne,ze kdyz tento osmivalcovy motor "osolite" na dalnici ,tak vam sezere aji patniky,Nevim,ale nejak mi tam chybi jakasi brutalita onech starsich verzi.Jasne chapu,ze je krize.Ale i v tehle dobe si takova auta nekupuji lide kteri nejak hledi na spotrebu.Za dva roky se doctu,ze tam montuji 2,5-ovy sestivalec a me "jebne".Ja osobne bych dal prednost dvanactivalcove A8.
JavorMagor
Re: TO je vsechno,
Vitrina , ne vytryna, je to od vitro - sklo, ne vytrit si .. zadni cast tela
jinak souhlas. ale chapej, tem lidem co si to kupuji nejde o spotrebu, ale o image, ze si kupuji neco eko.
To je ten problem. Kdyby to melo vetsi objem a nemelo to tolik elektroniky a ta turba, a plno zbytecnych asistentu a o 500 kilo hmotnosti min, dostal bys A8 v duchu 90tych let s podobnym vykonem, o chlup vetsi prumernou spotrebou a o ctvrtinu mensi spotrebou pri razantnejsim stylu jizdy.
Cele to EKO je jenom nalepka a ideologie, v tomto pripade postavena na hlavu Ten kdo si to koupi bude nestastny, protoze tohle auto bude semeniste poruch a problemu, se kterymi si ani inzenyri u Audi nebudou vedet rady.
By me zajimalo, kolik z tech 3kkk prodejni ceny padne na zarucni opravy
free Morava
Hodily by se nějaké sním z té klikaté okresky.
Jestli jste teda nezapomněli, cestou do hispánie, vzít foťák.
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?
Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...
Nová auta mají povinně černé skřínky, data jsou chráněna před zneužitím
Od léta budou mít všechna nová auta černé skřínky. EU vyžaduje záznam důležitých informací vozidla...
Škoda stále roste, šampionkou prodejů je octavia. Spalováky neodepsala
Škoda Auto zvýšila v prvním čtvrtletí dodávky vozů zákazníkům o 5,2 procenta na 220 500 aut....
Plzeňská univerzita bude vychovávat inženýry elektromobility, je o ně zájem
Fakulta elektrotechnická Západočeské univerzity v Plzni (FEL) rozšiřuje studijní programy, aby lépe...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!