Diskuze
Milujeme dinosaury. ASX má dvoulitr bez turba, přímého vstřiku a filtru
Děkujeme za pochopení.
M95i61c68h69a71l 11Š85v92é17d72a
Dvoulitrová atmosféra za 415k je hodně dobrá nabídka. Škoda jen, že Mitsubishi už nabízí jen SUV. V Lanceru bych to bral okamžitě. I tak ale je tohle rozhodně kandidát na moje příští auto
J27i27ř32í 44S91c37h97w82a75c54h
Ta maska je ošklivá (IMHO).
Ten dvoulitr už alespoň trochu odpovídá velikosti auta. Ta předchozí 1.6 byla pro to auto prostě málo.
M26i54c60h42a65l 45M28i29l24l59e39r
v Australii je ASX 2.0 l a 2.4 litrovy, nikdy ne pod 2 litry.
F97i94l21i86p 81Z66á60v60o41d55n69ý
Ve vyšší výbavě na velkých kolech to vypadá dobře, ale v základu za oněch 415000 je to nic moc. Příď působí masivním dojmem, opticky převažuje utnutý zadek a malá kola tu nevyváženost jenom podtrhnou.
L77a89d38i62s23l77a55v 26K20a40l17o83u85s
A jak je to se servisem ? Dneska je třeba si pečlivě rozmyslet, jakou značku. Aby se nestalo, že servis z Vás sedře kůži.Cena náhradních dílů, přístup servisů. Jestli je vůbec možné servisovat svépomocí, nebo je na všechno milion přípravků,speciální diagnostika apod.
J50i10ř35í 13S36e82h65n78a57l
Muze byt dobre udelana a muze mit vicemene linearni prubeh kroutaku. Vicemene a muze. Trik je v tom ze preplnovanej benzin pokud je trochu slusnejsi tak je schopen dat mnohem vetsi kroutak nez na co je konstrukcne delany. Proto je kroutak umele omezeny a proto take je ne skoro konstatni, ale je proste uplne konstatntni v pomerne velkym rozsahu otacek. Ta krivka ma vrsek naprosto plochej jak podle pravitka. A v tom je to kouzlo. Dynamika auta je dana integralem z tech krivek a ten je nejlepsi z tech uplne plochejch. A to i pro nalozeny auto, na tom se nic nemeni. Tim ze je ta krivka uplne placata tak to s vama nijak neclouma, takze subjektivne tu silu tolik nevnimate.
Jedinej problem tech preplnovanejch motoru je, ze ta kouzelna spotreba je zalozena na optimalizaci motoru pro nizsi zateze. Kdyz tomu budete nakladat hodne, tak to pak uz s tou spotrebou neni tak slavny. Ten vykon se nekde vzit musi.
Taky tady kdosi srovnaval litrovy turbo s dvoulitrovym TDI. to pak samozrejme fakt nepojede, protoze to nejsou stejne vykonny motory, navic TDi neni benzinova atmosfera. Tam skutecne pocit chybejiciho vykonu bude, protoze tam ten vykon fakt objektivne neni. Ale to nesrovnavame stejne vykonny motory. Momentalne v soucasny produkci ma 2.0 TDI typicky 150 koni a to je potreba srovnavat s 1.5 TSI ktery ma taky 150 koni a ne s 1.0 TSI ktery je zhruba o tretinu slabsi
Z42d28e32n21ě57k 19M70o47r31á44v98e55k
Souhlas, jen si myslím, že když bude v tom použitelném rozsahu otáček u atmosféry kolísat krouťák +/- 5% tak to ani nezaznamenáte, cloumání se nekoná. Z toho pohledu je vyladěná přímka u turbomotoru jen hezký obrázek.
Zase u toho turba se může stát, že ho zastihnete neroztočené a pak si na ten výkon chvíli počkáte. Extrémní případ
K76a70r13e13l 32H49o73r97á48k
Motor co je do tří tisíc mrtvola je k ničemu, blbě se s ním jezdí, o spotřebě nemluvě.
J98a90n 20M34a45l80ý
Spotřeba nepřímovstřikového benzínu je logicky větší než přímovstřiku který umí jezdit na chudou směs. zase neřešíte zakarbonování motoru, EGR a vstřiky. Unových motorů tak prostě zálěží na tom jak se výrobci povedla konstrukce. těch průšvihů bylo docela dost. Jinak je to spíše o tom, že jsme si odvykli na točivé atmobenzíny. Jste jako moje žena. Jezdila v R5 2,4 JTD, R4 1,9 JTD. A teď v maleém MPV Lancia Musa 1,4 16V 95PS 6-speed. Jede na šestku 80, točí 2000 otáček...chce předjet....dá plný plyn a diví se, že se nic neděje :-D Já podřadím na 3, motor šoupne na 3500 otáček, dám kickdown a během pár vteřin jsem na 120 km...a točím 5500 otáček. Maximální výkon při 6200. A to je to rozmezí, kde ten motor jeden, přotože krouťák má max na 4500. tyhle motory mají vysoké otáčky rády. Netřeba se obávat.
T56o34m57á88š 90K30u57c19h39a11ř
Motor vítám, ale ten vzhed.. První ASX ušlo, ve stříbrné vypadalo docela evropsky, trochu jako BMW, ale pak dali na masku to směšné "X", no a tohle pislední už vypadá jako origami tamagoči. Tahle auta už po pěti letech vypadají jak Korejec z roku 1990..
Z30d45e55n72ě18k 72M84o39r73á39v32e98k
Chápu, že vzhled je limitujícím kritériem. Mně se tenhle vzhled docela líbí, klidně bych to šel vyzkoušet. Podobný motor mám v Mondeu, nikdo už dlouho nic podobného nenabídl, tak bych klidně změnil značku.
A korejci z roku 1990 byl sice hnus, ale srovnávat je s tímhle ASX je fakt mimo.
D13a42v91i80d 18H42o37l21m85a21n
První cesta na nástřik podvozku a dutin (aby nebyl podvozek dle zvyklostí po třech letech zespodu ohnilý), druhá cesta na přestavbu na LPG (nepřímý vstřik ), třetí cesta na výlet Když si odmyslím odporný design téměř všech SUV, tak za mne 1*
T38o39m89á96š 85K19u64c55h22a93ř
Nejsem si jistý, že je tento motor pro LPG vhodný. Myslím, že minimálně bez úpravy hlavy (sedla) bude mít krátký život. Ale už jsem se o to nějaký pátek nezajímal, třeba už to neplatí.
S73t30a29n38i51s75l89a28v 35P94i70š51t18ě56k
Skoda, ze je to tak male auto. Je vysoke a pritom tam je nad hlavou min mista jak ve Fabii.
V31l25a96d20i22s24l81a27v 25B18u16r25y81š21e85k
tak to je divný, asi je sedadlo moc vysoko, zkuste ho dát níž a bude to dobrý
S75t74a28n26i37s35l81a22v 62N38o41v52o19t85n90ý
A tady už není potřeba dodržovat emise.
R49a86d31i43m 75S69v21o53b42o97d21a
mozna podle noveho mericiho cyklu vychazi emisne 2l atmo stejne jako 1.0 T 3valec
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají
Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
Jednoduchá a spolehlivá malá mazda je tajný tip z bazaru. Levná však není
Premium Popularita malých městských aut neklesá, ale ceny nových vozů kvůli přísným emisním a bezpečnostním...
Začínáme dlouhodobý test nejprodávanějšího auta světa, elektrické Tesly Y
Exkluzivně Tesla Y se v roce 2023 stala nejkupovanějším autem nejen v Evropě, ale i na celém světě. Jedná se...
Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají
Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...
Čínský dravec BYD chce být v roce 2030 hlavním výrobcem elektroaut v Evropě
Čínská automobilka BYD zvažuje výstavbu další továrny v Evropě. Uvedl to šéf evropských aktivit...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!