Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Milujeme dinosaury. ASX má dvoulitr bez turba, přímého vstřiku a filtru

Pro značku Mitsubishi mají motorističtí nadšenci slabost. Vyrábí youngtimery, na které vyznavači starých pořádků s láskou vzpomínají. Když po devíti letech výroby jednoho ze svých nejdůležitějších modelů ASX s druhým výrazným faceliftem dají autu nově atmosferický benzinový dvoulitr, jsou v sedmém nebi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dvoulitrová atmosféra za 415k je hodně dobrá nabídka. Škoda jen, že Mitsubishi už nabízí jen SUV. V Lanceru bych to bral okamžitě. I tak ale je tohle rozhodně kandidát na moje příští auto R^

1 0
možnosti
JS

Ta maska je ošklivá (IMHO).

Ten dvoulitr už alespoň trochu odpovídá velikosti auta. Ta předchozí 1.6 byla pro to auto prostě málo.

1 0
možnosti
MM

v Australii je ASX 2.0 l a 2.4 litrovy, nikdy ne pod 2 litry.

0 0
možnosti
FZ

Ve vyšší výbavě na velkých kolech to vypadá dobře, ale v základu za oněch 415000 je to nic moc. Příď působí masivním dojmem, opticky převažuje utnutý zadek a malá kola tu nevyváženost jenom podtrhnou.

0 0
možnosti
LK

A jak je to se servisem ? Dneska je třeba si pečlivě rozmyslet, jakou značku. Aby se nestalo, že servis z Vás sedře kůži.Cena náhradních dílů, přístup servisů. Jestli je vůbec možné servisovat svépomocí, nebo je na všechno milion přípravků,speciální diagnostika apod.

0 0
možnosti
JS

J50i10ř35í 13S36e82h65n78a57l

21. 11. 2019 17:39

Muze byt dobre udelana a muze mit vicemene linearni prubeh kroutaku. Vicemene a muze. Trik je v tom ze preplnovanej benzin pokud je trochu slusnejsi tak je schopen dat mnohem vetsi kroutak nez na co je konstrukcne delany. Proto je kroutak umele omezeny a proto take je ne skoro konstatni, ale je proste uplne konstatntni v pomerne velkym rozsahu otacek. Ta krivka ma vrsek naprosto plochej jak podle pravitka. A v tom je to kouzlo. Dynamika auta je dana integralem z tech krivek a ten je nejlepsi z tech uplne plochejch. A to i pro nalozeny auto, na tom se nic nemeni. Tim ze je ta krivka uplne placata tak to s vama nijak neclouma, takze subjektivne tu silu tolik nevnimate.

Jedinej problem tech preplnovanejch motoru je, ze ta kouzelna spotreba je zalozena na optimalizaci motoru pro nizsi zateze. Kdyz tomu budete nakladat hodne, tak to pak uz s tou spotrebou neni tak slavny. Ten vykon se nekde vzit musi.

Taky tady kdosi srovnaval litrovy turbo s dvoulitrovym TDI. to pak samozrejme fakt nepojede, protoze to nejsou stejne vykonny motory, navic TDi neni benzinova atmosfera. Tam skutecne pocit chybejiciho vykonu bude, protoze tam ten vykon fakt objektivne neni. Ale to nesrovnavame stejne vykonny motory. Momentalne v soucasny produkci ma 2.0 TDI typicky 150 koni a to je potreba srovnavat s 1.5 TSI ktery ma taky 150 koni a ne s 1.0 TSI ktery je zhruba o tretinu slabsi

3 2
možnosti
ZM

Souhlas, jen si myslím, že když bude v tom použitelném rozsahu otáček u atmosféry kolísat krouťák +/- 5% tak to ani nezaznamenáte, cloumání se nekoná. Z toho pohledu je vyladěná přímka u turbomotoru jen hezký obrázek.

Zase u toho turba se může stát, že ho zastihnete neroztočené a pak si na ten výkon chvíli počkáte. Extrémní případ

https://youtu.be/VVt1IjIdLxY?t=56

1 0
možnosti
KH

K76a70r13e13l 32H49o73r97á48k

21. 11. 2019 17:29

Motor co je do tří tisíc mrtvola je k ničemu, blbě se s ním jezdí, o spotřebě nemluvě.

0 3
možnosti
JM

J98a90n 20M34a45l80ý

21. 11. 2019 18:22

Spotřeba nepřímovstřikového benzínu je logicky větší než přímovstřiku který umí jezdit na chudou směs. zase neřešíte zakarbonování motoru, EGR a vstřiky. Unových motorů tak prostě zálěží na tom jak se výrobci povedla konstrukce. těch průšvihů bylo docela dost. Jinak je to spíše o tom, že jsme si odvykli na točivé atmobenzíny. Jste jako moje žena. Jezdila v R5 2,4 JTD, R4 1,9 JTD. A teď v maleém MPV Lancia Musa 1,4 16V 95PS 6-speed. Jede na šestku 80, točí 2000 otáček...chce předjet....dá plný plyn a diví se, že se nic neděje :-D Já podřadím na 3, motor šoupne na 3500 otáček, dám kickdown a během pár vteřin jsem na 120 km...a točím 5500 otáček. Maximální výkon při 6200. A to je to rozmezí, kde ten motor jeden, přotože krouťák má max na 4500. tyhle motory mají vysoké otáčky rády. Netřeba se obávat.

3 0
možnosti
TK

Motor vítám, ale ten vzhed..:-/ První ASX ušlo, ve stříbrné vypadalo docela evropsky, trochu jako BMW, ale pak dali na masku to směšné "X", no a tohle pislední už vypadá jako origami tamagoči. Tahle auta už po pěti letech vypadají jak Korejec z roku 1990..

3 1
možnosti
ZM

Chápu, že vzhled je limitujícím kritériem. Mně se tenhle vzhled docela líbí, klidně bych to šel vyzkoušet. Podobný motor mám v Mondeu, nikdo už dlouho nic podobného nenabídl, tak bych klidně změnil značku.

A korejci z roku 1990 byl sice hnus, ale srovnávat je s tímhle ASX je fakt mimo.

0 0
možnosti
DH

První cesta na nástřik podvozku a dutin (aby nebyl podvozek dle zvyklostí po třech letech zespodu ohnilý), druhá cesta na přestavbu na LPG (nepřímý vstřik R^), třetí cesta na výlet ;-) Když si odmyslím odporný design téměř všech SUV, tak za mne 1*R^

0 0
možnosti
TK

Nejsem si jistý, že je tento motor pro LPG vhodný. Myslím, že minimálně bez úpravy hlavy (sedla) bude mít krátký život. Ale už jsem se o to nějaký pátek nezajímal, třeba už to neplatí.

0 0
možnosti
SP

Skoda, ze je to tak male auto. Je vysoke a pritom tam je nad hlavou min mista jak ve Fabii.

0 1
možnosti
VB

tak to je divný, asi je sedadlo moc vysoko, zkuste ho dát níž a bude to dobrý

1 0
možnosti
SN

A tady už není potřeba dodržovat emise.

0 1
možnosti
RS

mozna podle noveho mericiho cyklu vychazi emisne 2l atmo stejne jako 1.0 T 3valec

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil

7. května 2024  16:43

Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...

Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého

9. května 2024

Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž

10. května 2024

Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...

Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají

12. května 2024

Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys

6. května 2024

Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...

Jednoduchá a spolehlivá malá mazda je tajný tip z bazaru. Levná však není

13. května 2024

Premium Popularita malých městských aut neklesá, ale ceny nových vozů kvůli přísným emisním a bezpečnostním...

Začínáme dlouhodobý test nejprodávanějšího auta světa, elektrické Tesly Y

13. května 2024

Exkluzivně Tesla Y se v roce 2023 stala nejkupovanějším autem nejen v Evropě, ale i na celém světě. Jedná se...

Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají

12. května 2024

Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...

Čínský dravec BYD chce být v roce 2030 hlavním výrobcem elektroaut v Evropě

12. května 2024

Čínská automobilka BYD zvažuje výstavbu další továrny v Evropě. Uvedl to šéf evropských aktivit...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!