Diskuze
Autobus dostane smyk raz dva. České předpisy jim povolují sjeté letní gumy
Děkujeme za pochopení.
I31v86a90n 11M97i31n63á53ř
Moc by mne zajímalo - zda za letní gumy se vzorkem 1,6 - které by byly příčinou tragedie na silnici .. by došlo i na tvůrce oněch "předpisů".
M86a94r26t17i87n 28V22y60s81k38o57c79i19l
Predstavte si, ze i v zime na snehu plati znacky, ktere treba na dalnici upravuji rychlost na 110 km/h. Co kdyby se tam nekdo zabil, nepozeneme k soudu urednika, ktery schvalil to znaceni, delnika, co to vyrobil i pracovnika SSUD, ktery znacku osadil?
K82a69r15e43l 19N71o78v50o28t22n67y
"české předpisy, které dovolují v zimě provozovat autobus s letními pneumatikami právě na té přední, „klouzavé“ nápravě, a to dokonce jen se vzorkem 1,6 mm."
Proboha proc?? Kdo prisel s timhle stupidnim predpisem?? Kde jinde nez v hromadne preprave osob by mely platit prisnejsi predpisy, nez u osobni dopravy, a ne naopak??
M22a76r13t86i78n 46V74y34s22k47o58c13i74l
Vozidla nad 3,5t maji narizene mit zaberove pneu na trvale hnanych napravach. Zaberove pneu maji oznaceni M+S. Na ridici napravu je tento vzorek krajne nevhodny, zuje se (by vam mohlo rict spousta strojniku od hasicu). Tedy co jineho, nez vodici dezen byste na te naprave chtel mit? A neznam jeden jediny vodici dezen, ktery by naopak M+S mel.
V70á13c67l33a73v 41P47o47l96á74k
Pneumatiky pro autobusy a nákladní vozidla se netřídí na letní a zimní jako u osobních vozidel, ale na pneumatiky vodící pro řízenou nápravu a záběrové nebo hnací pro hnanou nápravu (zpravidla jsou značeny M+S) pak jsou i jiné jako celoroční, univerzální a pod. Sjeté pneumatiky žádný předpis pro autobusy nepovoluje. Předpisy stanovují minimální hloubku vzorku i s ohledem na různé podmínky (souvislá vrstva sněhu). Nadpis zavádějící.
K26a84r66e87l 58N84o13v67o82t57n93y
"M+S" znamena "mud & snow", pneumatiky oznacene jako "M+S" jsou tedy proste prachobycejne zimni pneumatiky.
P34e80t45r 63M33i66c70h33a66l
Ono se velmi podobně chová i nákladní auto. Nic naplat, dřívější praxe, že řidič musel mít naježďeno na náklaďáku, než se dostal na autobus, měla něco do sebe.
P40a71v16e14l 55O75t85i74s30k
Ne to se mýlíte nechová, protože nákladní auto má v předu motor, autobus nemá v předu vůbec nic
A11n64t69o93n78í86n 74Š37v44i90h30n26o76s
To je těžké. Dříve na autobus jen po dvou letech praxe na nákl. automobilu. Dnes stačí, když vlastní řidičák na osobák, a to neznamená, že s tím osobákem jezdí.
P52e97t92r 95H82a24r40i14p23r59a53s94a80d 54H39a36j80i17č
Přimlouval bych se, aby bylo víc řidiček. I autobusů. Jsou mnohem ohleduplnější.
A37n78t20o59n64í86n 65B75ů58z39e36k
Nesmíte všemu, co je v tom článku napsané, věřit. S autobusem už nějaký ten rok jezdím a tak tragické, jak se nám autor článku snaží vylíčit, to opravdu není. Ono stačí u řízení (a zvláště všech vozidel těžších 3500 kg) přemýšlet a do takovéto krizové situace se ani nemáte šanci dostat. Tímto bych chtěl apelovat na ostatní řidiče aby si vždy uvědomili, že ze zatáčky, do které nevidí může vyjet autobus. Tímto předejdou mnoha zbytečným krizovým situacím.
P45e23t94r 24B60á56č82a
Zas potrebujem utahnout srouby, tak zas jedem propagandu.
Ja tech autobusu potkavam ve skarpe denne 10
F22i88l96i80p 92Z43á15v40o16d65n10ý
Co je to "mešní typ od Isuzu"? Nějaká církevní verze pro svoz věřících? Tam místo tradičních elektronických asistentů bude ve výbavě nejspíš anděl strážný a boží oko.
P80e23t40r 98T66y93č81k52a
Tak člověku s průměrným IQ dojde, že je to překlep.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej, Rodinný dům 130m2 a Pozemek 1450 m2 , Doubí u Karlových Var
J. Truhláře, Karlovy Vary - Doubí
3 950 000 Kč