Diskuze
Audi Q7 zvyšuje sebevědomí, má ovládání vesmírné lodi a svítí si lasery
Děkujeme za pochopení.
M76i37l81a67n 57S30m45i34l
Tak zrovna ovládání auta přes dotykové displeje je silenost, kterou by snad měli zakázat. Vždyť je to jako když člověk píše sms na mobilu, což je zakázané, ale nastavit si klimatizaci se muze. Ve starším aute člověk většinu věci nastaví, nebo zapne aniž by na to musel dlouze koukat a mířit na displej prstem.
J84i73ř81í 17S55c97h38w93a80c87h
Ano, v hodně starým autě, kde jsou 4 tlačítka, nemusí moc dlouze koukat. V moderním autě je těch tlačítek 20-30 a to pak koukat musí.....
M11a38r30t90i11n 26N12o11v36á72k
To, proč motor po seslapnuti váhá, jestli vyrazit, je typické kurvítko, aby byl jasnější motiv přejít na elektromobil, který vyrazí hned
A85d76a59m 67S15v12a62č84i57n11a
Zatím mě tento typ vozu obecně příliš neoslovil. Namísto toho mám objednané kombi od konkurence v podobné cenové ralaci. Argumentaci oslněnými zrcátky se opravdu jen směji. V některých situacích je SUV bezpečnější, do určitých takových situací se však dostane s vyšší pravděpodobností, než klasický kombík. Ale proti gustu, ..
J55a92k71u76b 82Š90a51f60a18n20d22a
Mám takový dojem, že autor si plete digitální ovládání a dotykové ovládání. Digitální ovládání je běžné u většiny aut.
F37e35r52d58i14n43a23n51d 58S95l98a72v86í98k
Že už se hejty chudých objevují i v článku je smutné... Sám na to auto nemám ale označovat ho za leštič ega... jen jestli pan autor spíš nemá problém s egem, když se mu to za volantem dělo...
Ale k věci. To auto má smysl, když máte dost velké parkovací stání u svého baráku nebo u bytu. A stejně tak v práci. A na nákupy máte ideálně něco menšího. Protože parkovat s auty s tímhle půdorysem (a to se bavíme i o limizínách typu Superb, Passat, Arteon...) u sídliště, na běžném zdrclém firemním parkovišti nebo u obchodu je peklo. Pokud to máte a můžete si tedy dovolit velké auto pak SUV dává trochu větší smysl než třeba zmiňované limuzíny. Komfort nastupování/vystupování, přehled nad okolím je u vysokých aut uplně někde jinde. Navíc jako benefit, nejste oslňováni do zrcátek hlupci co maj potřebu se furt někomu lepit na zadek. Zejména dodávky, náklaďáky a stará SUV s Offroady. V těch nových si totiž většina řidičů hodí adaptivní tempomat a na kufr se vám pak nelepí.
V11l30a55d48i86m11í88r 10V89é88r58o61s19t93a
Zase nějaká medicína pro ty, co si potřebují leštiti ego!!
J67i25ř54í 93P52o72k29o74r18n34ý
Takže už je to oficiální , Q7 a podobná auta, jsou pro ty z nízkým sebevědomím...
J13a25n 71N84o16v67a55k
Tak ten zadek se jim moc nepovedl, to je jak daewoo z 80. let :-)
P29e83t76r 80Š70r95a21i30e19r
Jasně, hybridzelená technologie ... A pak Q7 s hmotností aspoň 2,5 tuny veze jednoho chlápka. To musí Gréta kvičet blahem.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Financial Controller (A12540)
AURES Holdings a.s.
Praha